středa 22. února 2023

L'oréal Paris: Vlasovka Hyaluron Plump

Čauky mňauky!

Co takhle omrknout pro jednou zase nabídku drogérky ve vlasovce? Ano, ani já jsem neodolala a po dlouhé době sáhla po vlasové péči L'oréal, protože fialové hydratační řadě Hyaluron Plump se prostě nedalo odolat! No řekněte, je snad někdo, koho tato řada úplně minula a aspoň o ní neuvažoval? 





Nebála jsem se toho, vzala rovnou velké balení šamponu a k tomu tedy menší kondicionér (bytostně totiž nenávidím, když mi pak kondicionér zbyde :D) a po hodně dlouhé době jsem se opravdu s velkou chutí a obrovským očekáváním pustila do mytí a testování. Ty šampony jsou chválené do nebes na všech frontách, takže jsem čekala supr čupr dokonalé háro! A realita?







No není to špatný! Jako takhle, budu-li zcela upřímná, po všech těch neskutečných ohlasech jsem čekala asi úplně zázrak, což se samozřejmě nekonalo. No jo, občas se člověk prostě nechá strhnout. Šampon je příjemně gelový, bohatě napění, příjemně voní (jakože chemicky, ale vůně je to pěkná), vymyjete ho bez potíží raz dva. Hned poté nezapomínám na kondicionér, který má trochu tužší texturu než šampon, ale do vlasů se zapracuje raz dva a po dvou minutkách jej bez potíží vypláchnete. Výsledek? Po uschnutí  jsou vlasy opravdu nadýchané, lehké a jdou velmi snadno rozčesat. Mají objem, vypadají zdravě a jsou lesklé. Jakože vlastně vážně docela dobrý! ALE je to poměrně krátkodobý efekt, protože vlasy jsou už druhý den zralé zase na pořádnou sprchu a dávku šamponu. Rychle se mastí a plihnou. Není to nejhorší, ale upřímně mě nebaví maximálně každý třetí den mýt hlavu. Obzvlášť když nerada používám fén a zároveň nesnáším mokré vlasy! :D







Sečteno podtrženo: Za mě je to fajn duo, vlasy jsou po nich vmžiku krásné. Jen sakriš, proč to nevydrží déle? Já chci vlasy lesklé a nadýchané po celý týden, ne jen dva dny! :D Tak tedy upřímně nevím, jestli si je koupím znovu. Na seznamu mám tak milion dalších šamponů, takže to asi nechám zatím být a uvidíme za čas. Třeba na léto by mohl sedět víc. Je pravda, že vlasům teď nepomáhá ani ta zima a neustále nasazená čepice.. Seženete v drogériích, cena okolo 100 Kč.

Co vy a toto duo? Znáte? Zkoušeli jste? Zaujalo vás? 

8 komentářů:

  1. Značku Elseve mám rada ale šampóny mi nevyhovujú ale starostlivosť majú veľmi dobrú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že jsem Elseve dlouho doma neměla, musím časem vyzkoušet ještě jinou řadu a uvidíme, ale čekala jsem prostě víc! :D Kde jsou ty krásné vlasy z reklamy, haha :D :D

      Vymazat
  2. Zkoušela a vlasy mám po po nich fakt hezké, odlehčené, nadýchané. Taky bych brala delší efekt, ale já mám jemné vlasy, které se mastí snad od chvíle co vylezu ze sprchy a dva dny bez mytí za použití sucháčů je pro mě naprosté maximum, co moje vlasy dají:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já to mám podobně, také se mi mastí, ale teda po tomhle fakt docela rychle :-/ s jinými kousky dám třeba i ty čtyři dny v přijatelném stavu, tady neee :( druhý den hrůza :D

      Vymazat
  3. Nemám vyzkoušeno, ale podle popisu bych řekla, že takhle fungovat po častém použití přestane úplně. Podobně mi totiž už nějaký drogérkový šampon takto "fungoval". První měsíc dobrý a pak katastrofa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, proto se snažím vydržet aspoň ty tři dny (sucháče to jistí) :D Čím častěji se pak vlasy myjí, tím horší.. Ale jsem fakt zklamaná, kdyby ty vlasy zůstaly tak hezké aspoň dva-tři dny.. bych ho fakt milovala! :D

      Vymazat
  4. Já měla šampon a docela fajn, ale já si musím mýt vlasy každý den :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)