středa 11. ledna 2023

Krásné s Venirou.

Krásný den vám přeji!

Do nového roku vždy vstupuji s chutí a nadšením a spoustou cílů a předsevzetí a jedno z nich bylo, dát více sobě a svému zdraví. A jedním takovým pidi krůčkem pro krásu a zdraví, je i nadále poctivé užívání doplňků stravy. Jedním takovým typem doplňku pro krásný vzhled je kolagen. Užívala jsem ho již dříve a samozřejmě pociťuji, že čím jsem starší, tím víc ho tělo potřebuje, takže jsem se zařekla, že ho začnu zase užívat pravidelně. A když se řekne kolagen tak mi mezi prvními značkami vždy vytane na mysli Venira. Mám s ní zkušenosti již z dřívějška, takže když mi přišla nabídka, zda bych nechtěla vyzkoušet něco ze sortimentu značky, kolagen byl jasná volba..


Málokdo totiž nabízí takové množství příchutí a různých forem kolagenu jako právě Venira. Vybírat si můžete z velké škály ovocných příchutí, například malina, černý rybíz, ananas, limetka, mango a spousta dalších. Ale také si můžete vybrat podobu kolagenu, jaká je vám nejmilejší. V nabídce je kolagen v butele, nadávkovaný v sáčcích nebo už rovnou namíchaný v lahvičce. Každý si vybere dle vlastních požadavků.



Mým favoritem jsou krabičky. V každé krabičce naleznete 30 sáčků, což znamená 30 denní kúru. Jeden sáček obsahuje denní dávku, kterou jednoduše rozpustíte v 200 ml vody. Krabička je navíc složena ze tří příchutí, takže vám to nezevšední a každý den si tak můžete udělat variantu dle vlastní chuti. Já jsem zvolila trio limetka-jahoda, černý rybíz a malina a všechny chutnají skvěle.






Pokud vás neobtěžuje, že si budete muset dávkovat kolagen sami, tak je tu klasická butela/pixla. Ta mne zaujala zejména proto, že jako jediná nabízí příchuť ananas a to mne lákalo. A víte co? Oprávněně! Ananas je za mě nejlepší ze všech! Pixla obsahuje kolagen také na třicet dávek, jen je potřeba si to odměřit, což zajistí odměrka, která je součástí balení (jen musíte hledat, bude totiž někde zasypaná na dně pixly :D). Opět jinak stačí rozmíchat v 200 ml vody a vypít. Mňam.






Třetí možností je pak již nadávkovaný a zamíchaný kolagenový drink, což je za mě ideální volba na cesty. Víte-li, že nebudete mít čas či příležitost si někde drink umíchat, není nic jednoduššího než si vzít s sebou už hotový :) Chuť navíc také skvělá!




Poslední možností jsou pak ještě kolagenové tabletky pro případ, že by vás obtěžovalo pít jakékoliv drinky. A pokud nechcete kolagen jako takový, tak v nabídce najdete i několik dalších doplňků pro vlasy, pleť a nehty, například kapsle, kostičky nebo tolik oblíbené gumové medvídky. Medvídci v sobě mají kromě menšího množství kolagenu také spoustu vitaminů a minerálů, například selen, zinek, či vitaminy A, C, B, D, E. Jen je problém, že je budete chtít sníst všechny, jak moc jsou dobré, pouze jeden denně je vážně mučení! :D Ale je to asi ten nejpříjemnější způsob, jak zobat doplňky stravy :) Najdete je tady a v balení najdete 60 medvídků.





Kolagen i medvídky používám již druhým měsícem a začínám vidět výsledky. Na podzim vždy dostává organismus zabrat a kromě imunity (na kterou najdete u Veniry také pomocníky, jen tak mimochodem, například vitamin C, který jsem už dříve měla) je to znát i na vzhledu.. vlasy, nehty, pleť.. zašedlé, unavené, bez energie. Vlasy mi každoročně na podzim padají v chumlech (a doma všichni nadávají :D), nehty se mi lámou při sebemenší zátěži, takže není vhodnějšího času, kdy začít s doplňky. A vypadá to, že zdárně máme to nejhorší za sebou, juhů! Vlasy jsou lesklejší, nehty zase pevné a jen tak nic je nezlomí a pleť se dává konečně do pořádku. Třikrát hurá, kolagen je prostě zázrak! Pokud vás tedy trápí podobné problémy a chcete pro své zdraví a vzhled udělat něco navíc, kolagen vás určitě nezklame :) Venira nezapomíná ani na těhotné a kojící, takže seženete několik kolagenových nápojů upravených pro potřeby maminek. A to vše za příznivé ceny, často v akcích a s dárky k objednávkám.. Mohu Veniru doporučit nejen za sebe, ale i za spoustu žen ze svého okolí, které ji pravidelně kupují a používají. Venira je navíc česká značka a stále se rozrůstá, kromě doplňků stravy u ní najdete již také kosmetiku a doplňky jako houbičky, taštičky či skleničky na vaše oblíbené drinky. Takže jsem sama zvědavá, čím dalším nás překvapí.

A co vy a Venira? Znáte? Máte něco vyzkoušeno? 

*PR produkty zaslané zastoupením značky Venira

6 komentářů:

  1. Ale tohle mě hodně zaujalo, na plné čáře by to u mě vyhráli gumoví medvídci, ano, věkem jsem už dospělá, ale určité dávky infantilnosti už se nezbavím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ti medvídci jsou boží! :D Už mi docházejí a mám z toho trauma!!! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je fakt dobrá, už jsem dřív měla vitamin C, multivitamin a Imunity shock a všechno super! Mají fakt povedený příchutě, takže se to hned líp zobe a udržuje pravidelnost :D

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, mám a zkouším drink na imunitu, chutí mi to dost připomíná Coldrex a výsledky zatím nevidím, ale to bude spíš nepravidelností mého užívání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už přemýšlím, že něco na imunitu taky pořídím, páč poslední měsíce dostává zabrat :-/ :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)