středa 12. října 2022

Všechno pro vaše zuby.

Ahoooj!

Tak jsem si tak říkala, že když už celou naši rodinku čeká tento týden preventivní kontrola u zubaře, zaměřím se i tady na zuby. Však ke kráse to také patří, a i když se nemohu pyšnit tím nejkrásnějším, nejbělejším a nejrovnějším chrupem, pravidelná péče o zuby je samozřejmostí a rozhodně dělá naše úsměvy krásnějšími a samozřejmě zdravějšími.. A dnes mám pro vás tip na e-shop Nazuby.cz, kde seženete všechno možné k ústní hygieně, od manuálních přes elektrické kartáčky až po nepřeberné množství dalších výrobků a to za velmi příjemné ceny. 



Musím se vám k něčemu přiznat, jestli něco fakt ráda zkouším, tak pak jsou to zubní pasty! Takže u nás doma se tradičně nachází tak tři-čtyři kousky do zásoby ve všech možných příchutích, barvách a vůních. Hned mne totiž čištění zubů baví víc, když mám k tomu dobře chutnající nebo barevnou pastu! :D A proto mrkněte na e-shop Nazuby.cz, kde seženete opravdu spouuuusty past. Ať už sháníte dětské, přírodní, gelové, s fluoridem či bez nebo prostě jen nějakou zajímavou příchuť, přijdete si na své. Já jsem tam narazila například na značku Ohlalá, od které mne zaujala pasta s příchutí fialek nebo pistácie s mátou či značka Organic People, od které jsem musela vzít pastu s lákavým názvem Champagne Splash. Ale naleznete tu například i pasty Ecodenta, které už znám z dřívějška.




Samozřejmě také v kartáčcích mají velmi slušný výběr, hlavně co se týče značky Curaprox, tak si rozhodně vyberete. Mají tam spoustu různých limitek a barevných kombinací. Já si nemohla vybrat! Ale kromě klasických kartáčků jsou na stránkách k dispozici také dětské, mezizubní či jednosvazkové.. a pokud náhodou sháníte elektrický kartáček, tak také mrkněte, mají velmi slušný výběr. Asi dva roky zpět jsem tam elektrický kartáček kupovala jako dárek. Samozřejmě na ně seženete i náhradní hlavice a to i varianty, které jsem v kamenných prodejnách nesehnala. Například na Philips Sonicare jsem potřebovala hlavice pro citlivé zuby a tady je mají.




Dětský sortiment je též poměrně obsáhlý, ale tam se bojím experimentovat. Pantáta nemá rád změny a vadí mu kolikrát třeba i jen jiná příchuť pasty, takže jsem to nepřeháněla a vzala jsem na zkoušku jen jednu ovocnou od Ecodenty.. Zda se osvědčí či nikoliv, to je ve hvězdách :D U kartáčku jsem pak šla na jistotu, opět Curaprox, ale vyzkoušený máme také TePe či Jordan a ty tam mají také.



Za sebe mohu e-shop rozhodně doporučit. Vyzkoušený ho mám nejen jako blogerka, ale také jako spokojený zákazník, jelikož jsem tam již dříve nakupovala. A do budoucna určitě i nakupovat budu, protože vím, že budu-li potřebovat hlavice na elektrický kartáček nebo sortiment Curaprox, tady vždycky všechno najdu. A ty pasty! Vážení, mám jich v hledáčku dalších tak dvacet :D Já na nich vážně ujíždím! Takže za mě spokojenost a já si jdu zase vyčistit zuby, návštěva zubaře se blíží! :D A vy mi dejte vědět, jak jste na tom s nákupem zubní hygieny vy:

Nakupujete tento sortiment na e-shopech nebo dáváte přednost kamenným obchodům a drogériím? A syslíte si zásoby nebo chodíte až když je to akutní? A jaké je vaše oblíbená značka a příchuť pasty?

*Článek ve spolupráci s e-shopem Nazuby.cz

2 komentáře:

  1. Všechno pro ústní hygienu musí být nasysleno, co kdyby nečekaně došla ústní voda a já si neměla čím vypláchnout ústa:-) A nakupuji jak kde, občas drogerie, občas, když objednávám z e-shopu a něco mě zaujme, tak i takto. Ale na e-shopu zaměřeného přímo na zubní hygienu jsem ještě nenakupovala, musím omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky sysel, už mi skříňka v koupelně ani nestačí :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)