neděle 27. března 2022

Spotřebováno za únor 2022

Krásný den vám přeji!

A zároveň vás vítám u nového Spotřebována. Tedy teprve únorového, jsem maličko ve skluzu, ovšem věřte mi, to nic nemění na tom, jak nabušené to tentokrát bude! 




Je trochu paradox, že v nejkratším měsíci se mi spotřeba trochu zvrhla, co? Ale co se dá dělat, prostě došlo skoro vše, co mohlo.. Takže celkem 34 kusů. Z toho tedy něco málo jsou miniaturní a cestovní balení, něco jednorázovky a také jsem se zaměřila na vzorečky, které mi neustále přibývají a stále je střádám, ale málokdy se k nim dostanu včas. A je z toho tato nálož. I to se stává.. 




Pěna do koupele Sluneční gdoule - Ziaja - jedny z nejlepších pěn do koupele, které jsem kdy měla. Bohatě napění, krásně voní, ať už vyberete jakoukoliv variaci. Sluneční gdoule je taková příjemně ovocná s nádechem orientálna. Balení je velké a vydrží vám hned na několik koupelí. Nemám vůbec co vytknout. Hodnocení: 5/5.

Sprchový gel Italian Fig - Ziaja - a sprchové gely z této řady nejsou o nic horší, ba naopak. Pokud máte rádi voňavé a pěnivé gely, které provoní vaši pokožku a zároveň oslní vaše smysly, tak tohle se vám bude líbit. Nevysušují a balení vám vydrží fakt dlouho. Italian Fig je jedna z mých nejoblíbenějších parfemací, takže jsem si ji fakt užívala. Hodnocení: 5/5.

Tělový peeling Winter Cherry - Beauty Bar - krásná třešňová vůně, skoro až žvýkačková. Je hrubší textury, ale po kontaktu s vodou se rychle rozpouští, takže nenadělá žádnou neplechu na pokožce ani binec v koupelně. Pokožku hezky vydrhne a zároveň i trochu vyživuje díky obsaženému třešňovému oleji. Za mě příjemná záležitost. Jen bych ho brala ve větším balení, těch 200 g mi hrozně rychle zmizelo :D Hodnocení: 4/5.

Kávovo-kokosový tělový peeling - Frank Body - kávové peelingy já miluju a tento v kombinaci s kokosem se mi fakt hodně zamlouval! Krásně vydrhne, pokožku neuvěřitelně zjemní i lehce vyživí a samozřejmě také provoní po kávičce. Skvělá péče a příjemný zážitek. Hodnocení. 5/5.

Tekuté mýdlo Sladká ostružina - Yves Rocher - tekutá mýdla YR mám vážně ráda. Intenzivně voní a většinou jde o samé krásné parfemace, třeba tato ovocná je úžasná. Stačí kapka, jelikož hodně napění, takže i když balení vypadá mrňavé, dlouho vydrží. Ruce nevysušuje. Nemám co vytknout. Hodnocení: 5/5.




Tělový sorbet Lemon & Lime - jsem kupovala v nějakém výprodeji, když mi docházela mazadla a nebylo to špatný. Vůni jsem tedy čekala trochu víc citrónovou, ale mělo to jen takový jemný nádech, spíše to vonělo jako nějaká smetanová citrónová zmrzka. Konzistence příjemně krémová, roztíral se snadno a rychle, pokožka vyživená byla, takže za mě fajn. Hodnocení: 4/5.

Tělový krém Copacabana - Balea - krém velmi často srovnávaný se slavným Bum Bum krémem (hned o řádek níž) a musím říci, že podoba tu je a nemáte-li je vedle sebe, nepoznáte ve vůni rozdíl. Konzistence krémová, snadno se roztírá, rychle se vstřebává. Pokožka hezky provoněná a dobře hydratovaná. Za mě spokojenost. Hodnocení: 4,5/5.

Bum Bum Cream - Sol de Janeiro - je také moc příjemný a jak jsem naznačila o pár řádků výše, podoba s Copacabanou tu je. Jen Bum Bum voní trochu intenzivněji a je tam větší důraz na kokos, zároveň má lehce hutnější texturu a žlutější barvu. Roztírá se a vstřebává na jedničku a pokožka zůstává hydratovaná až lehce vyživená a zároveň voňavá. Hodně příjemná záležitost! Hodnocení: 5/5.

Parfémovaný olej Bílý mošus - Frais Monde -  olejíček jsem našla nedávno při revizi kosmetiky a úplně jsem na něho zapomněla! Přitom tahle verze s mošusem moc hezky voní. Tak jsem ho opět vytáhla a voněla se jím po večerech, je to taková jemnější alternativa parfému. Už jsem předtím měla dvě jiné verze a tyto olejíčky jsou prostě bájo. Hodnocení: 4/5.

Parfém Organza - Givenchy - se asi nezařadí mezi moje favority, ale rozhodně se zařadil mezi parfémy, na které nikdy nezapomenu! Je to hodně ostrá a silná vůně, která je cítit na hony daleko a dlouhé hodiny. Je hodně těžká, takže ideální na zimu. Je to nezapomenutelná a okatá vůně, která rozhodně není pro každého, ale jsem ráda, že jsem ji měla. Jo a miluju ten ženský flakón! :) Hodnocení: 4/5. 




Osvěžující a chladící sprej/voda Hydra Mist - Dirty Works Beauty - velmi příjemná hydratační a osvěžující voda. Používám vody/mlhy každý večer a tahle skvěle posloužila. Má jemný a přesto dostatečně intenzivní rozprach. Je to obyč voda, co dobře osvěží, je bez parfemace a nelepí. Fungovala dobře. Hodnocení: 5/5.

Depilační cukrová pasta BioEpil - Purity Vision - tak s tímhle jsem si vůbec nesedla. Pro mě šíleně složitý a náročný způsob odstraňování chloupků. Jsem nemehlo a s pastou mi to fakt nešlo. Ani po několika pokusech jsem se to pořádně nenaučila a chloupků mi to vždy odstranilo sotva půlku.. To raději vytáhnu epilátor nebo žiletku. Hodnocení: 2/5.

Růžový deodorant - Purity Vision - byl naopak velmi povedený. Aplikace sice nic moc, šplouchat si vodu do podpaží je divný, ale deočko ihned zasychá.. a jo, vcelku úspěšně zápach přebíjí a ani jsem se tolik nepotila, takže za mě spokojenost. Na méně náročné dny to bylo uspokojující. Hodnocení: 4/5.

Antiperspirant Maximum Protection - Dove - Maximum Protection je moje stálice, ať už tato od Dove nebo od Rexony. Obě fungují na stejné bázi a jsou naprosto srovnatelné, což znamená stoprocentní úspěšnost proti pocení a sucho v podpaží. Příjemný pocit hladkého a chráněného podpaží je nejvíc. Nedráždí, nevysušuje, jen je třeba dávat pozor při oblékání, protože při špatné manipulaci může oblečení zabarvit. Ale jinak není co vytknout, vím, že se na tyto antiperspiranty mohu vždycky spolehnout. Vůně jemná, ovocná, nevtíravá. Hodnocení: 5/5.




Šampon na vlasy Kozí mléko - Ziaja - jsem měla již podruhé a ani tentokrát ne naposledy. Mám ho moc ráda, vlasy jsou po něm krásně jemné a lesklé, jdou dobře rozčesat. Parfemaci této řady doslova zbožňuju a z vlasů je lehce cítit ještě druhý den, což si užívám. Vlasy se nijak nemastí, neplihnou, takže fajn dobrý. Navíc velké balení dlouho vydrží. Hodnocení: 4/5.

Šampon na vlasy Jeju - Ziaja - další povedený šampon této značky. Tentokrát vůně tropického ovoce, která je opět lehce cítit i z vlasů. Vlasy snadno a rychle umyje, ty jdou poté bez potíží rozčesat i bez kondicionéru (nebo stačí použít bezoplachovou péči této řady). Vlasy jsou jemné, lesklé a nijak se nemastí. Velké balení je příjemný bonus. Je možná ještě o chlup lepší než ten z kozí řady. Hodnocení: 4,5/5.

Balzám na ruce s karité - Yves Rocher - byl skvělý! Měl jemnou máslovou vůni, příjemnou hutnější texturu a skvělé vyživující účinky, ale zároveň aniž by ruce umastil a ulepil. Moc jsem si ho užila. O tom rozkošném balení ani nemluvím! Hodnocení: 5/5.

Krém na ruce - Marion - tyhle krémíky od Marion jsou neskutečně rozkošné! Navíc mají i zajímavé parfemace. Tento pomeranč s čokoládou byl dokonalý na zimu. Krémy se snadno roztírají, rychle vstřebávají a nezanechávají ruce mastné ani ulepené. Hydratace je dostačující. Já je miluju na mazání během dne, na takovou tu "rychlovku" :D Hodnocení: 4/5.




Noční krém Nuxellence Detox - Nuxe - velmi, velmi, velmi příjemný krém na noc. Je vyživující, ale zároveň není zbytečně mastný. Plně se vstřebá, takže pleť není umatlaná. Pleť je jemná, vypnutá a po celou dobu používání byla fakt ve skvělé kondici. Já jsem si ho užila na maximum. Hodnocení: 5/5.

Denní péče Creme Prodigieuse Boost - Nuxe - je také příjemný, ale je o něco mastnější, což mi dělalo trochu neplechu v kombinaci s make-upem. Zase ale výživu zajistil skvělou a to v zimě není rozhodně od věci. Jen bych trochu ubrala na parfemaci, sice byla celkem pěkná, ale na krém zbytečně intenzivní. Zase ale praktická pumpička dostává bod. Hodnocení: 3/5.

Hydratační pleťové sérum - Nuxe - praktická pumpička, opět i zde dosti intenzivní parfemace, v tomto případě citrusová. V okamžiku se vstřebává, pleť zanechává připravenou na aplikaci krému. Hydrataci samostatně neobstará, ale v kombinaci s krémem už ano. Není špatné, ale žádnou přidanou hodnotu jsem u něho neobjevila. Za mě je to spíše kategorie neurazí-nenadchne. Hodnocení: 3/5.

Hydratační a vyživující oční krém - Nuxe - i tady je to díky pumpičce snadná aplikace, krém je lehoučké textury, takže se plně vstřebává rychlostí blesku. Výsledkem je jemné oční okolí, bez známek únavy. Hydratované také je, ALE výživa je nedostatečná. V očním okolí, a obzvlášť v zimě, bych uvítala trochu víc. Není to špatný krém, ale znám i lepší. Hodnocení: 3/5.

The True Cream Aqua Bomb - Belif - skvělý gel-krém! Ihned se plně vstřebává, nelepí ani nemastí. Dobře hydratuje a make-up na něm bez potíží sedne. Hodně mě bavil a velkého balení bych se nebála. Hodnocení: 5/5. 




Banánová maska na obličej - Esfolio - příjemná maska s jemnou banánovou vůní. Sérum se rychle vstřebá, pleť je nabombená, osvěžená i hydratovaná, i když po pár dnech už si pleť řekla o další masku. Hodnocení: 3,5/5.

Pure Skin Milk Essence - Esfolio - tentokrát maska s mléčným sérem i mléčnou vůní. Sérum je hutnější, ale většina se opět vstřebala a to aniž by pleť byla nějak víc zatížená. Naopak pleť byla pěkně v kondici - pružná, hydratovaná a svěží na dlouhé dny. Hodnocení: 4/5.

Masky Trick or Treat - Dr Mola - ale tyhle byly stejně nejlepší! Jsou neskutečně roztomilé, voňavé (jedna voní oříškově, druhá po jablkovém koláči!). Séra je v sáčku hodně a dost po aplikaci stéká, ale vše, co bylo na masce, se následně vstřebává. Pleť je po sundání plátýnka fakt neskutečná! Vůbec není ulepená, jen dokonale jemná, osvěžená a nabombená sérem s viditelným efektem. Hodnocení: 5/5.

Maska Natural Clay & Herbs s růžovým jílem - Eveline - pěkné a voňavé růžové bahýnko, které pleť vyčistilo, ale zároveň i hydratovalo. Jen musím říct, že v prvních minutách dost štípala a já se musela hodně držet, abych ji neopláchla :D Po chvíli to naštěstí ustalo, takže jsem to zvládla a odměnou mi byla jemná a čistá pleť. Hodnocení: 4/5.

Intenzivní maska Kurkuma a Kokos - Isana - výživná krémová maska, která jemně voněla po kurkumě i kokosu, což kombinovalo orientálnost a svěžest. Ač jsem se bála, že to bude pro moji smíšenou pleť moc, tak to byly zbytečné obavy. Pleť je vyživená a nabombená krémem, ale nijak to mastnější t-zóně nevadilo. Sušší tváře to naopak ocenily. Nebylo to špatné a suchá pleť ji ocení ještě víc. Hodnocení: 4/5.

Aqua Focus polštářky pod oči - Douglas - polštářky si vždy dávám před použitím do ledničky, aby oční okolí důkladně osvěžily a zchladily, což se i těmto následně povedlo, ale musím říct, že byly celkově dost suché a kromě toho osvěžení se oční okolí ničeho zásadního nedočkalo. Hodnocení: 2/5.




Make-up Double Wear Nude - Estée Lauder - jeden z nejlepších a nejoblíbenějších make-upů. Krytí je střední, ale dá se snadno vrstvit, takže můžete dosáhnout i vyššího. Odstín mi od podzimu do jara seděl, takže byl mým každodenním společníkem. Trochu mi chyběla pumpička, ale časem jsem si zvykla fungovat bez ní. Výdrž je dobrá, obsahuje i SPF a je trochu mastnější, takže dodává i lehkou péči. Za mě super. Hodnocení: 5/5.

Make-up Baby Skin - 183 Days - jsem kupovala asi za 30 Kč, když stojan 183 Days končil a víte co? I když spousta věcí této značky stála za prd, tenhle make-up byl fajn! Sice odstín 10 nebyl úplně pro bledule, ale používat jsem ho mohla. Byl tekutější, takže jsem kvůli němu byla občas jako prase :D Ale krytí měl střední až vyšší, lehce matoval a poměrně dobře držel. Jen jsem musela dávat pozor, abych ho nikde neotřela, to šlo až nebezpečně snadno. Trochu mi vadila jeho nasládlá parfemace, ale to bylo asi tak vše, co mu mohu vytknout. Používala jsem ho celkem ráda. Hodnocení: 4/5.

Řasenka Extra Long Lash - Rimmel - jeden z největších objevů loňského roku. Mám doma do zásoby další balení, tahle už nesmí chybět! Má skvělý kartáček, který pročeše celé řasy od kořínků, krásně řasy srovná, nadzvedne, prodlouží. Ten efekt miluju! Navíc stojí pár korun a seženete ji jak on-line, tak v drogérii. Hodnocení: 5/5.

Balzám na rty Sprite - Lip Smacker - se mnou byl opravdu dlouhé roky, takže jsem ráda, že se mi konečně podařilo ho vypatlat. On byl teda super. Nejen, že voněl (a trochu i chutnal) po Sprite, což je moje nejoblíbenější limča, ale vcelku dobře rty i vyživoval. Jako extra popraskané a unavené rty jen tak nezhojí, ale při pravidelném používání je to fajn prevence a na přetření během dne ideálka. Nemastí, nelepí a zůstává nenápadný. Hodnocení: 4/5.



+ vzorečky Ryor, Nivea, Neutrogena, Kneipp, Dermacol, Clarins,.. 

Z těch mohu vypíchnout hned několik kousků. Kromě Ryor matujícího krému se mi hodně zamlouval i krém na ruce Kneipp z kolekce Goodbye Stress a úplně super mi přišel gel-krém Hydra Boost od Neutrogeny! Málokdy mne vzorek přesvědčí, ale tenhle krém bych si na základě vzorečku klidně koupila. 

Tak a kdo došel až sem tomu gratuluji! Tohle byla opravdu neskutečná nálož a věřte mi, že jak jsem den za dnem odkládala další a další prázdné obaly, dost mě to děsilo :D Věřím, že za měsíc to bude zase trochu klidnější..

Máte něco z toho vyzkoušeného? Co vás zaujalo? Dáváte na dojmy ze vzorečků a kupujete na základě jejich vyzkoušení plná balení? 

10 komentářů:

  1. Znám šampon Ziaja Kozí mléko, mám moc ráda z téhle řady i kondicionér a masku. Cukrovou pastu Purity Vision ze které mám úplně stejné pocity a tělový krém Balea - už se těším, s jakou limitkou přijde na léto Balea letos:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem zvědavá, co Balea vymyslí :) Něco málo z novinek už jsem viděla, ale tělové krémy zatím ne! :D

      Vymazat
  2. Tak tohle je úplně neuvěřitelný počet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, co na to říct.. :D Já myslím, že jsem toho už měla i víc, ale pšššt :D

      Vymazat
  3. Já vůbec nechápu tu tvoji spotřebu :D :D já jsem ráda, když za měsíc spotřebuji dvě věci :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za to fakt nemůžu, prostě vše jen poctivě používám a mizí to samo! :D :-/

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko,
    Ziaju teprve testuju, ale už chápu, že si tam každý najde bezkonkurenční produkty, za mě je to zatím třeba dvoufázový odličovač Kozí mléko a olivová maska na vlasy. Krém Copacabana byl super až lituju, že jsem si je nekoupila dokud ještě byly, za ty peníze to byla na léto pecka, snad zase Balea přijde s něčím podobným. Jeju šampon mám zrovna zásobách, stejně tak kondicionér ve spreji a sprcháč, miluju tropické ovoce vůně, tak snad mi bude sedět stejně tak jako ostatním. Já vůbec nechápu, že jsem tvůj blog nesledovala, přitom na YouTube tě mám nebo ty už tam netočíš? Lip Smackery jsem pořád ještě nezkusila, vím že jednu dobu byly velký trend celý ty setíky a že se dělaly i Chupa Chupsácký.

    Měj se hezky,
    Sabča z blogu sabinanovakova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabinko,
      na Youtube už jsem víc jak rok nenatáčela, bohužel na to není čas :( Ale snad se zase brzy zadaří a něco natočím :D Ziaja je super, má spoustu super kousků za pár korun! Jakmile člověk jednou vyzkouší, není úniku :D

      Vymazat
  5. Ahoj Klárko, krásný článek, plný tipů. Make-up EL mám moc ráda, ale také dlouho jsem ho neměla. Obdivuji, kolik masek a vzorečků dokážeš spotřebovat, tolik jich já ani nemám. ☺
    Od Nuxe jsem měla snad jen kdysi olej, byl super. Od YR mám ze stejné řady sprcháč, tak jsem ráda, že voněl. Už se na něj těším. A díky moc za tip, značka belif mne zajímá. Krásný den. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kočko! Mockrát děkuji ♥ Jo masky jsou moje, každý týden si poctivě dávám (minimálně) jednu :D Limitka YR voní skvěle, to se ti bude líbit! :) Krásné dny!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)