čtvrtek 20. ledna 2022

Rimmel: Řasenka Extra Long Lash

Krásný den vám přeji!

Řasenku, kterou bych vám dnes ráda blíže představila, už jsem vám ukazovala v TOP kosmetice za loňský rok. Ačkoli je to moje láska už několik týdnů, nestihla jsem vám ji dosud blíže představit. Pauza a omezení působnosti na blogu ke konci roku mi udělaly trochu čáru přes rozpočet a já jsem teď samozřejmě ve skluzu. Každopádně konečně je to tu a já vám můžu ukázat jednu z nejlepších, ne-li úplně nejlepší řasenku, jakou jsem kdy vyzkoušela.. Tadááááá to je ona: Úplně nejobyčejnější a letitá řasenka ze sortimentu značky Rimmel - Extra Long Lash!


Ano, světe div se, je to tak. Sedí mi řasenka od Rimmelu. To je celkem s podivem, jelikož dosud se všemi, které jsem od nich kdy měla, to byly celkem tragické zkušenosti. Proto jsem se jim celé roky celkem úspěšně vyhýbala.. Jenže nedávno jsem při nákupech na Elnino.cz nějak zavadila pohledem právě o tuto řasenku a z nějakého popudu mne dosud neznámému, jsem ji přihodila do košíku. Očekávání jsem samozřejmě moc vysoká neměla, proto jsem byla úplně v šoku, když jsem po pár použitích viděla, co dokáže..



Prvních pár použití se držela trochu zpátky. Sice jsem viděla dobré výsledky, ale pořád to nebyl vyloženě ohromující výsledek, abych si řekla: wow, to je něco.. Ovšem po pár dnech se do barvy dostalo trochu vzduchu, maličko zhoustla a ta řasenka začala kouzlit. Jasný, dovedu si představit, že 90% z vás má takové řasy i bez líčení a tohle pro vás nebude super výsledek. Já bohužel patřím k těm, kteří mají bez nalíčení pouze pár světlých chlupů, takže je pro mne efekt této řasenky neskutečný úspěch. Ona totiž dokáže úplně skvěle řasy v rámci mých možností oddělit a především natočit a prodloužit, že i těch pár chlupů vypadá objemněji a výrazněji asi o stopadesát procent! Navíc má menší umělohmotný kartáček, kterým se dobře dostanu až ke kořínkům a i těch pár spodních řas, které se dají i spočítat, se jím dá dobře nalíčit, aniž bych si omatlala půlku oka. Samozřejmostí je absence obtiskávání, rozmazávání či drolení. To už je standard, který od řasenky vyžaduji. Vytknout ji můžu snad jen fakt, že ke třem měsícům už začíná dost vysychat, takže bude nejvyšší čas ji vyměnit. 



První týden:




Od cca druhého týdne:



Sečteno podtrženo: Asi jsem našla řasenku, kterou jsem dlouho hledala a ke které se budu vracet. Dělá mi stejně skvělou službu jako žlutá Miss Sporty, možná i o chlup lepší, protože se mi s ní o něco lépe pracuje. Ale je vidět, že Rimmel a MS jsou stejného původu. Ani trochu jsem nečekala, že u Rimmelu najdu svoji oblíbenou řasenku a už vůbec ne mezi těmi nejstaršími a nejlevnějšími řasenkami od nich, ale jsem ráda, že jsem ji v nějakém zápalu objednala. Seženete ji samozřejmě i v drogériích a co víc, nestojí jmění, ale koupíte ji maximálně kolem stovky, takže ani to rychlejší vysychání tolik nebolí. Já ji kupovala poprvé a teď i podruhé právě na Elnino, kde ji pořídíte dokonce jen za 44 Kč, což je vůbec směšná cena. Takže spokojenost na všech frontách!

A teď mě zajímá, zda máte někdo s Rimmel řasenkami podobné zkušenosti? Jaké jste od nich zkoušeli a jak jste s nimi byli spokojeni?

6 komentářů:

  1. Já jsem zase hodně spokojená s řasenkami od Maybelline. Jednou jsem měla od Rimmelu a nesedla mi. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Maybelline jsou klasika! Já k nim také tíhnu víc než k Rimmel, proto pro mne byla tahle tak příjemným překvapením! :)

      Vymazat
  2. Já jsem od Rimmelu měla takovou tu řasenku s arganovým olejem a pak tu zelenou, co voněla po okurkách, už ani nevím, jak se jmenují a popravdě žádná hitparáda to nebyla. Přiznávám, že co se týká obalu a té ceny, tak do téhle řasenky bych vůbec neřekla, že bude až tak dobrá, ale určitě budu chtít vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně vím, které myslíš, ty totiž fakt nestály za nic :D a i ony přispěly k tomu, že jsem se Rimmel řasenkám radši vyhýbala, ale tahle mě zlomila! :)

      Vymazat
  3. Já se přiznám, že já ještě nikdy neměla řasenku od Rimmel. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já měla asi tři a stačilo :D Až tahle fakt za něco stojí! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)