neděle 13. února 2022

Kosmetické novinky | 1/2022

Krásný den vám přeji!

Tak jsme tu už zase chvíli neměli rubriku Kosmetických novinek.. A samozřejmě, že se mi tu za ten měsíc a půl nakupila pořádná hromádka.. Něco jsou ještě povánoční nákupy, které přišly později a něco jsou nejčerstvější úlovky. Pominu-li ty povánoční slevy, tak jsem se celý leden držela a kosmetiku fakt nenakupovala! Ale poslední týden jsem se zase trochu pustila ze řetězu a nákupní deficit bez potíží dohnala.. Je to se mnou vážně zlý! 


Jeden z povánočních nákupů, kde jsem se teda solidně spustila, byl z Elnino.cz. Ve slevách a výprodejích jsem tam ulovila fakt parádní kousky. Například dárkové sady Ziaja tam vyšly vážně velmi výhodně, takže jsem jich vzala hned několik. Naprosto bezkonkurenční cenu tam pak měly vybrané vůně. Vzala jsem dva deodoranty ve skle, které dohromady nevyšly ani na stovku! Tělové spreje také stály pár kaček a za parádní ceny byly i parfémy, takže po dlouhém uvážení jsem vzala Adidas Born Original, který si moc chválila Veru Life a Roberto Cavalli, u kterého jsem prostě vycítila, že bude ten pravý. A taky že jo! Miluji ho od prvního přičichnutí! V košíku mi pak přistály ještě dva make-upy a to Lasting Finish od Rimmelu a Facefinity od Max Factor, které byly za pár kaček v porovnání s cenami jinde. Pak tu mám ještě sprchovou pěnu od Dove, náhradní hlavice do Scholl strojku (které stály 49 Kč?!) a sponku Gabriella Salvete (rekvizita na fotky). Všechno velmi výhodné nákupy.




A odolat jsem nemohla ani slevám na Sephoře. Tam jsou nákupy ve slevách sympatické díky cenám, ale už méně díky jejich systému objednávek a dodávek.. Původně jsem měla v košíku mnohem více věcí, ale jak mi postupně mizely, zbyly jenom tyhle tři. Balíček Sephora Favorites v letní edici a dárková krabička s produkty Origins. Tahle značka mě hodně zajímá už nějaký ten pátek, takže se moc těším, až ji konečně vyzkouším! A ohromnou radost mám i z originálu Beauty Blenderu. Konečně jsem se po letech rozhoupala k jeho koupi.




Tady ještě podrobněji obsah taštičky se Summer Essentials. Obsahoval deset produktů, z toho osm v cestovním balení - Bum Bum Cream od Sol de Janeiro, minerální pudr Becca, hydratační krém Belif, Hoola Bronzer od Benefitu, Frank Body peeling, sprchová pěna Rituals a již zde dříve zmiňovaný lak O.P.I. a lesk na rty Marc Jacobs (článek). V plné velikosti je pak řasenka Size Up Sephora a hřeben Tangle Teezer. Jako bonus silikonová taštička. Za mě moc povedený set a za cca 600 Kč ve slevě, se opravdu vyplatil! 





V rámci spolupráce mi dorazila zásobička skvělých balzámů Crazy Rumors. Před časem jsem vám představila první kousky, které jsem si pořídila (tu) a teď mi ve schránce přistály ještě tito tři krasavci. A za mě opět naprostá bomba! Jedna příchuť lepší než druhá, Piňa Colada bude mňamózní až se oteplí, Bubble Gum je úžasně hravá, ale za mě je nejdokonalejší Coffee Bean! To je něco tak dokonalého, že žádný fanoušek kávy nesmí tento balzám minout!




Druhým PR balíčkem mě pak potěšila značka Yves Rocher, která je se svými zásilkami vždycky originální. V téhle mě potěšila nejen několika produkty, ale také svými závazky, které si dává vůči přírodě. Například by vás mohlo zajímat, že všechny jejich plastové obaly jsou recyklované i recyklovatelné! A určitě víte i o jejich nadaci, která se zasazuje o vysázení stromů. Do roku 2025 mají za cíl vysadit 135 milionů stromů a to už stojí za zmínku. Jen tak dál, držím palce v neustálém zlepšování! 




No a jdeme už na ty novější nákupy! V týdnu mi dorazila objednávka z Pinkpanda.cz, kde já nakupuji hlavně plechovky Makeup Revolution. Tyto dvě byly donedávna poslední, co mi chyběly - FF Dolphin a FF Chilled Vibes (ošklivý obal, že?!). Ale jen co přišly, objevily se nové kousky a už jsou venku zase další TŘI! :D To je prostě nekonečný příběh a asi se nikdy nestane, že by mi nějaká nechyběla. Když už jsem měla připravenou objednávku, vzala jsem si do zásoby ještě oční linky ve fixu Renaissance Flick, bez kterých já nefunguju. Klasickou verzi měli vyprodanou, tak jsem sáhla po voděodolné, tak doufám, že mi to linku nevytetuje :D Ve velkých slevách pak byla ještě značka Ikoo, tak jsem vzala na zkoušku jejich vlasový peeling. Zásoby peelingů na vlasy mi dochází, tak zase vyzkouším nějaký nový. A to růžové, co na fotce tak divně leží, je pak čelenka do vlasů. Stála asi dvacet kaček, tak jsem ji vzala. Pořád mi někde lítají vlasy, takže se určitě neztratí.




Návrat do práce po delší době moji peněženku vždycky bolí :D Tentokrát jsem si domů odnesla několik kousků z limitky Winter Time od Gabrielly Salvete, která se vyprodávala. Místo ní pak nastoupila nová s krásnými jarními odstíny laků. Ty tady určitě potkáte příště, obávám se, že neodolám. Ale zpět k této zimní. Vzala jsem paletku, dva laky a dvě rtěnky. GS boduje čím dál tím víc, za mě je všechno naprosto super! Výprodej začal už také ve stojanu Catrice. Tam mne nic moc nenadchlo, ale vzala jsem Express base coat (ne, vůůůůbec jsem si až domů nemyslela, že jsem koupila sprej na urychlení schnutí laku :D). A pak jsem si vybrala ještě lak od S-he v krásném khaki odstínu. Jelikož mi podobné odstíny doma chybí, tak šel se mnou.




Prosím vás, tohle jsou moje nákupy z Action. Kromě hromady krámů do domácnosti jsem vzala ještě větší hromadu masek. Pokud máte rádi plátýnkové masky, tak tam na ně vážně číhněte. Mají jich spoustu za velmi, velmi, velmi příznivé ceny. A spousta jich je i obrázkových, takže se při tom ještě pobavíte :D Kromě plátýnkových jsem vzala ještě balení glitterových slupovacích masek a čistících proužků na nos. Všechno za pár korun. To chceš!




A protože vedle Actionu je u nás i Rossmann, mé další kroky vedly tam. Šla jsem se podívat hlavně na novou značku Fluff a novinky od Natura Siberica. Značka Fluff vypadá vážně rozkošně a líbilo se mi ze sortimentu úplně všechno! Nakonec jsem zatím vzala jen tělový krém. Natura Siberica v Rossmannovi nyní nabízí i pleťovou péči, tak jsem vzala sérum s vitaminem C. Nebyla bych to já, abych domů neodešla s nějakou solí do koupele Isana. Tentokrát verze Mango & Kokos. Koupelovou bombu si pak přihodil do košíku Pantáta :D A z výprodeje tu mám lak Essie, odstín 769 Rome Around (za 49,90!) a tělový sorbet Lemon&Lime od Vegan Body Desserts.




Tak a tím dnes končíme a doufám, že si dám zase chvíli pohov, protože já už to opravdu nemám kam dávat a další komodu se mi už nechce kupovat! :D

A čím jste si v poslední době udělali radost vy? Ulovili jste něco ve slevách?

12 komentářů:

  1. Já se snažím na slevy ani nekoukat, ale stejně se vždy stane, že je toho mraky :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už teď taky radši nekoukám.. :D Zase mám na dlouho vybráno, aspoň dokud nezavřu skříňku! :D

      Vymazat
  2. O těch nových lacích GS ani nemluvit, já už je očumovala a líbí se mi jich přinejmenším 6..a to jako pekelně líbí, už to vidím, jaký budu svádět boj:D Já paletku Winter Time kupovala za plnou cenu, ale nelituji, je výborná. No a na Elninu jsem si taky dělala radost, výprodejům se jen těžko říká NE:D A pak už jen klasická zastávka v dm a Rossmannu, bez toho by se neobešel žádný měsíc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o paletce Winter Time dlouho přemýšlela taky, ale pak jsem si říkala, že počkám a buď se objeví ve výprodeji a nebo mi nebyla souzena :D Přeci jen, mám paletek doma bambilion, že jo :)

      Vymazat
  3. Škodulko, moc rád Vás tady čtu :-)
    Jen si musím postesknout, jak moc mi chybíte na YouTube. Vrátíte se tam někdy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, to mě těší, že sem zavítáte! ♥ Jinak YT bych zase brzy ráda oživila, ale zatím prostě nemám kdy natáčet :( Doufám, že se do léta zadaří třeba něco natočit aspoň sem tam a od podzimu, až půjde potomek do školky, by to mohlo být lepší.. Ale uvidíme, nechci nic slibovat.

      Vymazat
    2. Chápu, že s děckem je to časově náročné.
      Já počkám :-)

      Vymazat
    3. S nechodícím miminkem se to ještě dalo, ale s rozjuchaným divochem už to nejde :D :) Ale už mi to natáčení chybí, tak snad brzy!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)