středa 3. listopadu 2021

Souboj balzámů: Balmi, Hurraw! a Crazy Rumors

Krásný den vám přeji!

Balzám na rty! To je jedna z nejdůležitějších věcí v mém kosmetické šuplíku. U vás také? Tak čtěte dál. Nedávno jsem objevila za pěkné ceny značky, které jsem měla už nějaký ten pátek na svém wishlistu, proto neváhala jsem ani vteřinu a hned se na ně vrhla. Dneska se tak budeme moci společně podívat na balzámy značek Balmi, Hurraw! či Crazy Rumors, které se v posledních letech těší velké oblíbenosti.. 




Začneme asi značkou Balmi, která má na svědomí kalíškové balzámky, lehce podobné vajíčkům EOS. V největší slávě právě vajíček jsem zaznamenala poprvé i Balmi. Balmi jsou tedy vzhledově trochu jiné, nejsou kulaté, ale obaly mají hranaté a samotný balzám je kužel, ovšem to je vesměs jeden z mála rozdílů mezi nimi.

Hydratační balzám mám ve variaci Mint, takže je vám jasné, že vůně je mentolová, která hezky osvěží. Je to ale v přiměřené míře, žádné nepříjemné pálení či štípání ani na rtech, ani v nose či očích. Jedná se o krémovější balzám, který se na rtech trochu až roztéká, ale částečně se do rtů také vstřebává, takže je potřeba ho dát pro pořádnou hydrataci v několika vrstvách. Není to však nejhorší. Nejedná se o nejhydratačnější kousek a při více sušších rtech nefunguje tak, jak potřebují, ale pokud na nic podobného netrpíte a trápí vás třeba jen občasné pnutí, tak vám bude dostačovat. Mizí celkem přiměřenou rychlostí. Až vypatláte "kopeček", tak ho musíte používat jako klasický kalíškový balzám, protože je ho uvnitř ještě spousta, ale jelikož ho mám u postele, nijak mi tento fakt nevadí. Za mě příjemný balzám, který sice není nejlepší, co jsem kdy měla, ale je určitě použitelný a obstojně funguje. 







Další na paškál jsem si vzala značku Hurraw!. Vybrala jsem variantu Pitta, která v sobě ukrývá kombinaci kokosu, limetky a osvěžující máty. Balzám je trochu jiný, nanese se jen ve slaboučké vrstvě, je průhledný a na rtech úplně lehoučký. To je takový ten typ neviditelného balzámu. A bohužel také trochu se to odráží i na funkčnosti. Sice oleje obsahuje, ale i po namazání mám ještě chvíli pocit napnutých a sušších rtů. Nezmizí to ihned a funguje až po opakovaném natření. A na rty ve zbídačeném stavu prostě nepomůže. Pro mě ideál na den, kdy nechci balzám nijak kontrolovat a přesto chci rty mít něčím natřené. Na noc pro regeneraci potřebuji prostě víc.. 







A pak tu mám asi tu nejsympatičtější dvojku a to balzámy Crazy Rumors. Ty jsem chtěla vyzkoušet už fakt hodně hodně hodně dlouho, mají totiž ty nejlákavější vůně! Při nákupu jsem hodila do košíku rovnou dvě a to French Vanilla a Banana Split. Hmmm! Nebudu to dlouho protahovat, řeknu rovnou, že jsou úplně boží a rozhodně ne moje poslední. Pominu-li na chvíli ty vůně/příchutě, tak jejich funkčnost je zaručeně nejlepší. Patří mezi ty "mazlavější" balzámy, které jsou na rtech trochu těžší a víte o nich, ale zároveň zajistí úplně nejlepší výživu. Obsahují bambucké máslo, které rty nabombí. Když je dám na noc, ráno jsou rty jako nové a nastartované i na tu nejvysušující rtěnku. Suché rty s nimi neznám. Navíc jsou nejen voňavé, ale i sladké. No nebudu lhát, to trochu ztěžuje situaci, nejradši bych je olízala hned po nanesení, chce to silnou vůli :D No a ty vůně samotné? French Vanilla je typická a věrohodná vanilka, kterou já nepohrdnu nikdy. Trochu víc mě ale baví Banana split, ten totiž voní jako banánový puding. Mňamky.






Sečteno podtrženo: Žádný balzám nemůžu vyloženě pohanit, použitelné jsou všechny, ale rozdíly mezi nimi jsou. Nejslabší je za mě balzám Hurraw!, který je prostě takový ten "pohodář" na den, nic víc, nic míň. Balmi je někde mezi, ten hydrataci zvládne, ale není tak výživný, takže na sušší až hodně suché rty je krátký. V takovém případě pak doporučuji Crazy Rumors, protože ty jsou díky bambuckému máslu neskutečně výživné. Stačí nanést na noc a ráno máte rty v kondici, navíc krásně voní, chutnají a tak.. Ty určitě nemám naposledy. Já je kupovala všechny na již neexistujícím e-shopu XO Beauty, ale Balmi jsem dohledala například na Alza.cz a to hned v několika variantách, tahle mentolová je za 99 Kč. Hurraw! jsou pak na Hurraw.cz, opět ve spoustě variacích, přičemž verze Pitta je za 129 Kč. Crazy Rumors pak seženete u holek na Borůvkovém kopečku za 109 Kč. 

A co vy a balzámky? Znáte tyto značky? Zkoušeli jste některé z nich?

4 komentáře:

  1. Balmi jsem kdysi měla, použitelný, krásné balení, ale do kolen jsem z něj nešla. Od Hurraw! jsem taky nějaký měla, ale tam jsem se netrefila do parfemace, zanechávalo mi to na rtech divnou pachuť. S Crazy Rumors zkušenost nemám, ale rozhodně mě lákají:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, Balmi je fajn, ale není to žádné wow.. :) CR jsou fakt skvělé, ty jsem si oblíbila a chci další příchutě :D

      Vymazat
  2. Crazy Rumors bych si ráda koupila, popravdě jsem tyto balzámky ještě neměla.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)