neděle 30. ledna 2022

Plakáty z PosterStore + slevový kód

Krásný den vám přeji!

Jelikož úpravy doma stále probíhají a ještě nejsem zdaleka u konce, ani tentokrát jsem nepohrdla možností objednat plakáty na stránce PosterStore.cz, které mi pomáhají to tu trochu zútulnit a finálně upravit doslova k "obrazu svému". 


Díky plakátům už mám doladěný kosmetický koutek a obývák (mrk), ale stále zbývá spousta míst, které by chtělo vyzdobit. Například knižní koutek, který se chystá, téměř kompletní už máme chodbu a teď přichází na řadu i předělání ložnice.. Jednoduše míst, kam se hodí obrazy a plakáty, je spousta! A stejně tak je hromada plakátů na PosterStore. Navíc každý týden přibývají nové a nové, takže nad tím trávím kupu času a většinou dlouho tápu a vybírám. Jenže! Víte, co se mi stalo při posledním brouzdání po stránkách?


Na první pohled jsem se zamilovala do obrazů se znameními zvěrokruhu a nebylo o čem. Strašně se mi zobrazení líbila a říkala jsem si, že by bylo pěkné vzít znamení nás tří, takže jsem hned do košíku přihodila ryby, štíra a raka. A to aniž bych věděla, kam tentokrát obrazy pověsím! :D Jsou ale úžasný a já si teď kladu otázku: Knihovna? Ložnice? Chodba? Kde si je dokážete představit vy? Zatím stále přemýšlím, zkouším si finální výsledek představit a nevím. Tak mi poraďte!


No a jelikož moji sestřičku čeká v následujících týdnech také vybavování nové domácnosti, při objednávce jsem nezapomněla ani na ní :) Vybrala si pár obrázků do dětského pokojíčku a jsou vážně rozkošné! Já ty plakáty vážně miluju!

Pokud chcete, aby i vaše pokoje rozsvítily plakáty, mrkněte na Posterstore, kde každé úterý přibývají nové motivy a kde najdete také spoustu inspirace, jak s nimi naložit. A abyste nějakou tu kačku ušetřili, mám pro vás slevový kód SKDLX35 na 35% slevu, který platí do 11. 2. 2022 na všechny plakáty (kromě Kolekce umělců). 

Máte nějaké místo, které vám zpestřují plakáty? A nakupujete občas dekorace bezhlavě nebo spíše nákupy promýšlíte?

*Částečná barterová spolupráce s PosterStore.cz

4 komentáře:

  1. Kam pověsit plakáty úplně poradit neumím, ale jsou vážně nádherný, líbí se mi jak ten nápad, tak to provedení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vážně pěkný a já vážně pořád nevím, kam je chci pověsit víc :D Díky osobním znamením by mi to nejvíc pasovalo asi do ložnice (přijde mi to takové "intimní" :D), ale zase barevně se mi to hodí i do chodby a původně jsem je brala do "knihokoutku".. :D Tak já nevím. Mám je tu zatím vystavené na komodě a pořád přemýšlím :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mají krásný výběr :) Nemít už oblepený celý pokojík a dítě, které by uspokojily takové malůvky (my už jedeme spíš akční hrdiny :D), tak je beru taky!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)