čtvrtek 27. ledna 2022

Kde sehnat levné (i korejské) masky? V Action!

Krásný den vám přeji!

Dnes tu mám pro vás tip s recenzí v jednom! Ráda bych vám prozradila, kde můžete sehnat spoustu kvalitních korejských masek. Už jste slyšeli o obchodním řetězci Action se spotřebním zbožím? Já věřím, že vám tento obchod neunikl a mnozí z vás už tam i byli :) A doufám, že jste se nezapomněli podívat na kosmetiku! Mají totiž opravdu velký výběr (nejen) pleťových masek, které seženete doslova za pár drobných! A já některé z nich vyzkoušela, takže se na ně dneska podíváme.



Face Sheet Mask - Rozjasňující maska s účinky proti akné s perlovým extraktem

Začneme touto roztomilostí s perlami. Textilní plátýnko je trochu jemnější, takže je potřeba ho nanášet opatrně, abyste si jej neroztrhli. Napuštěné je slušně, při nanášení sem tam něco ukápne, ale většina séra z masky se pak bez potíží do pleti vstřebá. Po sundání se dá přebytek vklepat. Pleť je poté chvíli trochu ulepená, ale nedá se popřít ani její osvěžení a hlavně dostatečná hydratace, která pleť oživí na dlouho. Za mě spokojenost a dělá přesně to, co od hydratační masky očekávám, ale že by nějak fungovala proti akné.. neměla jsem ten pocit.




Holy Guacamole! - Výživná maska s avokádem

U téhle masky jsem měla představu, že bude výživnější. Možná jsem se toho trochu i bála, ale nebyl důvod. Maska to byla spíše příjemně hydratační, žádná ulepená a zbytečně přetažená pleť. Akorát sedící plátýnko, možná i trochu menší než bych potřebovala a to mi jsou většinou všechny velké! Plátýnko akorát nacucané, nikde to nekape a převážná většina séra se stihne za čtvrt hodinky vstřebat. To málo, co zůstane na pleti sedět, se dá poté opravdu snadno vklepat. Výsledkem je krásně oživená a hydratovaná až maličko vyživená pleť, ale aniž by ji to zatížilo. Jako bonus jemně voní po avokádu. Tohle bylo přesně to, co moje pleť po náročném dni uvítala.




Turtle Love - Hydratační pleťová maska s okurkovým extraktem

Tato maska je zajímavá už tím plátýnkem, ideál na maškarní :D Teda jako želva jsem moc nevypadala, spíš jako solidní exot, ale zase je to trochu zpestření. Plátýnko je trochu silnější, ale sedí obstojně. Opět se séra dost vsáklo, i když na pleti ho zůstalo více než u ostatních. A jelikož trochu lepilo a bylo takové krémovější a těžší, byla maska méně pohodlnější než ostatní. Zas to nebylo nic drastického či obtěžujícího, jen je sérum/maska lehce výživnější. Pleť byla celkově taková plnější, nepotřebovala dlouho ani mazat a výživa ji vydržela hodnou chvíli. V zimě není výživnější maska nic proti ničemu, takže za mě spokojenost.




Gold Mask - Hydrogelová maska na obličej

Je nejlepším pomocníkem na unavenou a mdlou pleť, protože nic neosvěží a neprobudí tolik jako hydrogelové polštářky! Maska je rozdělená na dvě části, vrchní s otvory pro oči a spodní pro rty. Setkávají se uprostřed a díky rozdělení se dá maska hezky usadit i na menší (či naopak větší) obličej. Hydrogel působí chladivě, takže je to fakt příjemně osvěžující. Pleť je potom napumpovaná a ožije, to vám zaručuji. Sérum na masce je parádně hydratační, nelepí a nezanechává na pleti žádnou spoušť. A to i přes fakt, že je maska určena pro suchou pleť. V pohodě, zvládne ji podle mě i smíšená. Přebytek jsem velmi snadno vklepala, měla jsem to na den místo krému. Tuto masku jsem použila, když jsem byla unavená po náročném víkendu a pleť potřebovala vzpruhu, a k tomu tento kousek skvěle posloužil! Rozhodně můžu doporučit.




Sečteno podtrženo: Sháníte-li korejské masky, neobjednáváte-li ze zahraničí a ty drogérkové už máte odzkoušené, mrkněte se v Action! Mají jich tam kupu, jsou za lidové ceny, ale poslouží opravdu slušně! Za sebe rozhodně můžu doporučit hydrogelovou Gold mask, která nejen dobře sedí, ale pleť skvěle oživí a hydratuje. Skvěle posloužila i avokádová Holy Guacamole!, která byla také téměř bez chybičky. Budu se muset do Actionu vydat a nějaké další ulovit a tyto vzít do zásoby, stojí to za to.

Co vy a Action? Chodíte tam nakupovat? Zkoušeli jste nějaké masky?

6 komentářů:

  1. Není to poprvé a ani naposledy, co můžu jen litovat, že Action nikde poblíž nemám, nebo bych možná spíš mohla být ráda, protože bych tam nechávala pěkný ranec:-D Masky vypadají fakt dobře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to třeba nebude dlouho trvat, jejich obchody se rozrůstají jako houby po dešti! :D Já tyhle masky dostala od kamarádky a než jsem se k nim dostala, už tu máme obchod taky! :D Ale jsem ráda, aspoň si pro další zásoby můžu skočit sama :D

      Vymazat
  2. Na tento obchod jsem ještě nikde nenarazila. Ta želví maska vypadá skvěle. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mrkni na stránky, jestli je někde v okolí nemáš, mají obchodů čím dál tím víc :) Je to hodně podobné Pepcu, takže.. se tam peníze utrácí samy :D

      Vymazat
  3. Ta zlatá a želví nejsou korejské, ale vyrobené v Číně. Ale těch korejských tam mají fakt plno a jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy v textu nikde netvrdím, že jsou všechny korejské, jen že se jich tam dá hromada sehnat, ale dám si na to příště větší pozor, děkuji za upozornění :) A naprostý souhlas, dá se tam hezky vybrat.

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)