úterý 17. srpna 2021

Ryor: Krémový rozjasňovač a Uvolňující mátový gel

Krásný den vám přeji!

Dnes tu pro vás mám další zajímavou dvojku od české značky Ryor, která už v několika produktech tvoří nezaměnitelnou část mojí rutiny. Dnes to tedy nebude žádná pleťová péče, ale jeden dekorativní kousek - Krémový rozjasňovač a jeden tělový, který uvítají (nejen) sportovci - Uvolňující mátový gel


Začala bych Uvolňujícím mátovým gelem, protože to je zase jednou objev, který už bude trvale součástí naší domácí výbavy. Pokud hodně sportujete, či máte namáhavou práci, kde například většinu času stojíte nebo chodíte a míváte pocit unavených nohou, rukou či v podstatě jakékoliv části těla, která by uvítala ochlazení a uvolnění, tak tohle musíte mít! 

Oficiální popis: Lehký, osvěžující, snadno vstřebatelný gel s vysokým obsahem aromatické silice z máty. Gel příjemně vonící po mátě rychle navozuje pocit ochlazení, osvěžení a zklidnění. Zajistí úlevu a relaxaci po fyzické námaze a sportu. Relaxaci a úlevu nepříjemných pocitů nohou při dlouhých cestách, sezení či dlouhém stání. Osvěžení a ochlazení šíje a ramen v práci i na cestách. Rychlé osvěžení v horkém létě. Nepoužívat pro děti do 3 let. 

Jelikož v práci poměrně dost nachodím a nastojím, není neobvyklé, že po dvanáctce sotva lezu a do postele ulehám s pocitem těžkých nohou, křečemi, otlaky a celkově bolestmi nohou.. A pak přichází na řadu tenhle zázrak. Silná mátová vůně a příjemný chladivý efekt zaručí, že se vám okamžitě uleví. Gel má krémovo-gelovou texturu, skvěle se roztírá a ihned se vstřebává. Chvilku trochu lepí, ale za pár okamžiků se vsákne.. a čím více se vstřebá, tím více ochlazuje a osvěžuje. V podstatě funguje jako chladivý gel/koňská mast pro sportovce, ale přijde mi, že tohle je příjemnější. Ovšem je to takový průvan, že mám pocit, že mám nohy v ledničce a opravdu po chvíli bolest necítím a můžu tak jít v klidu spát. Jako bonus vám ta svěží máta osvěží nejen nohy, ale protáhne i nosní dutiny :D Ale tu mátovou vůni miluju a užívám si to! Jen pozor na oční okolí, mohl by štípat a dětem bych taky nedoporučovala přístup. Stačí ho malé množství (dávám na jednu nohu velikost lískového oříšku), takže vydrží opravdu dlouho, vyplatí se mít ho doma, ocení ho celé osazenstvo :) Seženete na e-shopu zde, 200 ml za 180 Kč.








Druhým kouskem je Krémový rozjasňovač, který také není úplně k zahození. Pokud si právě říkáte: "oujééé, další rozjasňovač..", tak přestaňte, protože tenhle rozjasňovač není jako ostatní.. 

Oficiální popis: Krémový rozjasňovač povznese líčení na profesionální úroveň tím, že pleť získá třetí rozměr a celkově působí více svěže. Obsažená jemná perleť zajistí přirozené rozjasnění bez nežádoucího třpytivého efektu. Krémová textura umožňuje snadnou aplikaci, perfektní přilnutí k pokožce a odolnost vůči rozmazání i otěru. Odstín je vhodný pro všechny barevné tóny pleti. 

Pokud dáváte přednost jemnému, nenápadnému a přirozenému rozjasnění, tak teď zpozorněte, protože tohle je pro vás. Víte, že já dávám přednost výraznému rozjasnění, mám ráda lesk jako blesk, ale občas se hodí i něco jemnějšího. A to s přehledem zvládá právě tenhle kousek. Zabalený je jednoduše, úzkým hrdlem si vymáčknete akorát potřebné množství krému. Ten se velmi snadno roztírá, i když pořád je to krém, takže je potřeba si dát trochu pozor a opravdu důkladně ho rozetřít, respektive spíš rozťupkat do ztracena, aby nebyly znatelné linie. Po rozetření se vstřebává a na pleti zanechává jen velmi jemné, přirozené a vkusné rozjasnění. Nedělá to žádný výrazný třpyt, ale spíš zajistí při odrazu světla velmi jemný lesk.. Trochu jako kdybyste byli namazaní mastným krémem, který se na sluníčku zaleskne :) Vypadá to vážně hezky a já po něm ráda sahám, když jsem jen jemně nalíčená a chci, aby jen trochu vystouply lícní kosti. Případně se dá smíchat i s make-upem pro rozjasnění celého obličeje. A pokud stejně jako já nevěříte krémovým rozjasňovačům kvůli výdrži, tak tady možná budete příjemně překvapeni, protože vážně dobře drží. Ještě večer je efekt znatelný. 







Sečteno podtrženo: Já už to opakuji poněkolikáté, ale Ryor mám fakt ráda a prostě umí. Tady se zase zadařilo. Mátový gel je naprosté must-have u nás doma, bez něho už nebudeme fungovat! Používáme ho s manželem oba a je to neskutečná úleva pro unavené nohy. Rozjasňovač je pak příjemným překvapením pro svůj velmi přirozený efekt. Vyplatí se mít doma něco jemného pro přirozený fresh look! Za mě palec nahoru.

Znáte tyto produkty? Čím odbouráváte pocit unavených nohou vy?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Ryor

6 komentářů:

  1. Já na unavené nohy mám doma klasickou Alpu, ale určitě bych ráda vyzkoušela i tenhle gel. S krémovými rozjasňovači zkušenost moc nemám, preferuji ty pudrové, ale taky produkt, který bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky právě na pudrové, ale tohle je vážně moc příjemná záležitost! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je super, když potřebuji něco jemnějšího, tak po něm ráda sahám :)

      Vymazat
  3. Měla jsem kdysi ten gel a byl naprosto skvělý. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)