čtvrtek 19. srpna 2021

Jak zatočit s baby hair? S řasenkou na vlasy Balea!

Krásný den vám přeji!

Dnes vám přináším jeden rychlý tip na kosmetický kousek z drogérky, který stojí pár kaček, ale přitom vám neskutečně pomůže s účesem, pokud vás trápí neposedné baby hair! Také se ráno probouzíte jako Rákosníčci a nevíte, co si s těmi neposlušnými krátkými vlásky počít? Klasický lak na vlasy vám je sice na chvíli uplácne, ale za minutu už vám zase stojí? :D Tak to potom mrkněte na řasenku na vlasy od značky Balea.


Řasenky na vlasy nejsou nic nového pod sluncem, už když mi bylo náct, tak se vyráběly různé barevné, kterými jsme si na hlavu nanášeli modrou, zelenou nebo růžovou. Ovšem nechápu, že doteď nikoho nenapadlo použít to k upevnění a zkrocení vlasů? :D




Jako nebudu tady ze sebe dělat inteligenta, já když ji poprvé viděla, tak jsem si taky říkala, co to jako má být.. Ale čím déle jsem ji v regále vídala, tím více jsem o ní přemýšlela a říkala si, že to vlastně nemusí být vůbec špatný. Obzvlášť když mi většinou na každé straně hlavy trčí fakt několik neposlušných pramenů, na které nepomáhá ani nejvyšší stupeň fixace u laku :D Takže... po nějaké době šla se mnou domů.




Řasenka vypadá překvapivě jako klasická řasenka na oči. Má roztomilé růžové balení a klasický, štětinový kartáček, který je o něco delší než bývají ty na oči. Uvnitř je pak průzračný gel na vlasy, který vlasy ztuží a pomocí kartáčku přichytne na hlavu, ale zároveň učeše. A víte co? Je to prostě super! U delších vlasů to chce s obezřetností, protože se mi občas stalo, že se mi kartáček do culíku spíš zamotal, ale pokud to beru opatrně, opravdu jen ty krátké vlasy cca do půlky hlavy a jen zlehka na povrchu, tak to vlasy sčísne a mám na celý den vystaráno. Vlasy nemastí a nijak výrazně neslepuje (ne víc, než je třeba aby vlásky držely tvar), gel jde bez potíží vymývat. 


Sečteno podtrženo: Pokud máte potíže s lítajícími baby hair a nemáte doma ještě tohoto pomocníka, tak to koukejte rychle napravit! Je to vážně skvělá vychytávka,, na kterou už nedám dopustit :) Za mě skvělá věc, kterou vytáhnu vždy, když nic jiného nezabere. Navíc stojí cca 80 Kč, takže na tom nevykrvácíte. Prostě pecka. Seženete v DMku v regálech vlasového stylingu.

Znáte tuhle vychytávku? Už jste ji v drogérii potkali?

8 komentářů:

  1. Určitě si ji chci pořídit, protože ty krátké vlásky mi odevšud na hlavě vyčuhují, nejhůř když mám culík nebo drdol, to mám všude takové chmýří, je super, že existuje něco takového:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ani mi nemluv, já s tím bojuju celý život :D Občas je to lepší, ale pak jsou období, kdy mám asi pěticenťákový prameny nad čelem, který nejdou prostě zaboha zkrotit a trčí nahoru jak antény a nepomáhá ani nejsilnější lak :D Gel to zas uplácne hrozně viditelně.. Takže díkybohu za tohle! Je konec chmýří a anténám! :D

      Vymazat
  2. Paráda, jsem moc ráda za tip, hned zítra pádím si tuhle šikovnou pěknou věcičku koupit. 🙂 Krásný adventní čas vše přeji. 🍀❄️⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, určitě omrkni :) Já teď zase bojuji s krátkými lokýnkami, co mě strašně vytáčí, ale tahle řasenka je dostane hned pod kontrolu :D

      Vymazat
  3. S baby hair mám taky problém, a používám už léta kartáček na zuby ( vyhrazený přímo na toto) a lak na vlasy. Nastříkam a prejedu a je to 😊

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)