neděle 1. srpna 2021

Oblíbenci | Červenec 2021

Krásný den vám přeji!

Červenec jsme nechali za sebou, takže je nejvyšší čas ukázat si Oblíbence. Ráda bych vám zase představila nějaké ty zajímavosti, ať už z kosmetického či nekosmetického světa. Sice to nebude tak nabušené jako minule, ale určitě vám mám co ukázat.
 


Mezi letní kosmetické oblíbence rozhodně patří vůně The Scent Hugo Boss. Když mi přišla k Vánocům jako dárek od Elnino.cz, tak se mi sice líbila, ale ani mne nenapadlo, že se z ní stane můj signature. Obzvlášť, když jsou v ní cítit tóny broskve, kterou já úplně nemusím. Ale víte co? Ta vůně mi přijde naprosto dokonalá! Na jaro/léto je ideální, má v sobě hravé květinovo-ovocné tóny, díky čemuž je dost sladká, ale přesto působí svěže, elegantně a žensky. Skvělou paletkou pro tohle období je FF Flamboyance od Makeup Revolution. Tu jsem vám ukazovala nedávno v článku, takže se nebudu opakovat, jen si myslím, že nejsou lepší barvičky pro teplé dny. A co se také k létu hodí? Přeci pořádné rozjasnění! A v tom mi nyní pomáhá ohromně pigmentovaný rozjasňovač od Hean. Rozjasní raz dva, stačí jednou přejet a máte vystaráno na celý den, takže pokud si potrpíte na výraznější rozjasnění, tenhle kousek doporučuji! Tělovou péči v oblíbencích zastupuje tělový olej od Yves Rocher z řady Monoi de Tahiti. Tahle řada je letní tutovkou (více zde) a pokud máte rádi oleje a nechcete být upatlaní, tak pak je tohle must-have! Posledním kouskem je pak řasenka na vlasy Balea. Vážení, to je parádní objev pro ty z nás, kterým nonstop poletují kolem hlavy baby hair. Touhle řasenkou je totiž dostanete pod kontrolu raz dva a ještě to vypadá přirozeně. Nechápu, jak jsem bez ní mohla být! :D



U filmů a seriálů to bude tento měsíc trochu chudší, protože seriály zase nějak nestíhám a filmy už tuplem ne a něco nového jsem neviděla ani nepamatuji. Poslední dobou koukám jen na Marvelovky, co dávají každý týden v telce. Mými oblíbenci jsou jednoznačně Strážci galaxie, protože miluju Groota :D Prvně jsem ale také viděla film Disturbia. To není žádná novinka, ale já jsem se k němu dostala až teď a to ještě spíš náhodou. Shia LaBeouf zase hraje puberťáka, ale tentokrát to je thrillerový příběh, žádný akčňák s roboty. No fakt jsem koukala jako přikovaná k telce a nemoha se odtrhnout, takže kdyby někdo náhodou neviděl. Ze seriálů pak nového nemám nic, ale s manželem jsme konečně pohnuli s Papírovým domem, kde jsme dokoukali třetí řadu a zbývá nám už jen pár dílů ze čtvrté. Ale už to prostě není ono, takže se k tomu trochu nutíme. 

Něco málo tu mám i z knížek, i když nečekejte žádné zázraky. První je příjemná road movie a odpočinková knížka Přej mi domov. Není to nic náročného a světoborného, ale příjemný román s sebou na dovolenou. Občas hlavní hrdinka moc přemýšlí nad svým nepovedeným životem a láme si hlavu hloupostmi, ale na druhou stranu to neměla jednoduché, takže pro to mám i pochopení. Její osudy a postupné hledání sebe sama mě prostě bavilo. A ještě jedna nenáročná knížka, tentokrát bych to nazvala "odpočinkovým thrillerem". Nic takového nejspíš neexistuje, ale Beze stopy je vážně takový nenáročný a snadno plynoucí thriller, který vás sice nijak extra nenadchne, ale jednoduše se i tak líbí. Hodně mi to připomíná knížku Temné kouty od Flynnové. Ta je sice o něco lepší a napínavější, ale ani tohle není k zahození.


Na závěr nám zbývá kategorie vosků a svíček a tu mám favority dva. Za prvé úplně dokonale osvěžující vosk Sladká máta. Vážení, tohle pasuji na jednu z nejlepších vůní tohoto roku, kterou musím pořídit do zásob. Vůně máty je dokonale osvěžující, ale zároveň je trochu zjemněná cukrem, takže máta není tak silná. Vážně dokonalost a nedokážu si na léto představit nějakou vhodnější vůni. Druhá je pak svíčka Frosted Candy Cane, která voní jako vánoční lízátka, sladce a zároveň svěže po mentolu. Je to sice vánoční vůně, ale určitě vás ta svěžest máty neurazí ani teď. Navíc voní intenzivně a hoří opravdu dlouho. Obě tyto vůně už jsem vám ukazovala blíže v posledním Vypálenu.



Tak a to by bylo pro tentokrát všechno. Doufám, že příště vám toho budu moci doporučit víc.. Červenec byl u nás přeci jenom v prázdninovém módu, kdy jsme většinu času trávili jako rodina spolu a hlavně hodně venku, takže čas utíkal jako splašený a televize či knížky stály trochu v pozadí. Uvidíme, co přinese srpen. Přeji vám krásný zbytek prázdnin a dejte mi vědět:

Jací jsou vaši aktuální oblíbenci?

8 komentářů:

  1. Ten rozjasňovač Hean mám na makeup.cz osrdíčkovaný v oblíbených, ale ještě jsem si ho nikdy do košíku nepřidala, až budu objednávat, napravím to, mám od téhle značky v merku víc produktů:-) Řasenku na vlasy sháním, ale nikdy jsem ji u nás v dm neviděla, buď byla vyprodaná a nebo nevím, kde ji najít:D A paletka mě zaujala už v článku, prostě krásná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vzala ještě tvářenku od Hean a ta je taky super, hodně pigmentovaná, krásně šťavnatá.. Takže určitě neváhej a příště vezmi! :D Řasenku najdeš v regálu s vlasovým stylingem, někde uprostřed mezi Baleou :)

      Vymazat
  2. Ahoj, Balea - řasenka na vlasy mne zaujala asi nejvíce. ☺♥ Krásný večer přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jestli tě trápí babyhair, tak určitě omrkni, je to super pomocník :)

      Vymazat
  3. Moja to je tiež oblúbená hogo boss parfém a naozaj počas leta je ideálna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je vážně skvělá, doslova jsem se zamilovala! :)

      Vymazat
  4. To me tesi, ze muj tip na Hean rozjasnovac padl na urodnou pudu. Budu si objednavat uz druhy kousek 😊 Ted jsem zkusila novinku od Eveline a ten je taky super.
    Hean ma i nove diamond rozjasnovace. Ale pry jsou trpytkate, a to ja nemusim 🥴

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mockrát děkuji za tip! :) A vůbec mi to neříkej nebo zase budu muset objednat, za těch pár kaček je jejich kosmetika hodně lákavá :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)