čtvrtek 22. července 2021

Vypáleno XXI.

Krásný den vám přeji!

Opravdu dlouho tu nebylo Vypáleno, co říkáte? V poslední době jsem totiž pálení opravdu flákala a svíčky zapalovala spíše sporadicky. Většinou si na to totiž vzpomenu až při tmě, takže někdy v deset večer a to už pro jistotu moc nezapaluji :D Ale přeci jenom pár zajímavých kousků by se našlo, ne že ne..



Mrknout se můžete převážně na svěží a ovocné vůně. Však taky co jiného v létě, že ano. Ale je tu i pár jemnějších vůní a těšit se můžete na všechny možné značky :)



Začneme pomaličku polehoučku a to voskem Kokosové lanýže od Kouzelné víly, kterou už ode mne dobře znáte. Tohle je moc příjemná, jídelní vůně, která je lehce odlehčená až svěží. Cítit je tam v prvé řadě kokos, který je však trochu zjemněný o máslo a smetanu. Vůně je silná, ale ne vlezlá, spíš příjemně nabudí čichové buňky. Moc příjemná záležitost!




Naprostá pecka je však vůně Sladká máta! Vůně máty mi nevadí, ale zase ji ani nevyhledávám, ovšem toto! To je něco skvostného a určitě ji budu pořizovat znovu! Je to dokonalá osvěžující záležitost. Krásná svěží a hodně věrohodná vůně máty, která je však trochu "oslazená". Díky tomu není tak mentolová, ale i tak dokáže osvěžit a v parných dnech zchladit. V létě naprosto ideální záležitost. TOP vůně letošního léta (a možná i roku).




Další typicky letní peckou je vosk Eat me. Pokud máte rádi opravdu intenzivní vůni tropického ovoce, tak potom je tohle pro vás! Radím dávat opravdu jen po maličkých kouscích, protože to je tak silná vůně, že jsem pálila jen po pár minutách :D Je ale šťavnatá, vyletněná, prostě k nakousnutí a to balení vydrží opravdu hodně dlouho!




Jednou z méně nápadných vůní jsou pak Marcipánové brambory. Je to poměrně jemná a nevtíravá jídelní vůně, kde je trochu cítit marcipán, trochu vanilka. Ale celkově je taková hodně.. nenápadná až nezajímavá. Co se týče intenzity, tak je to asi jedna z nejslabších, co jsem od Víly měla, necítila jsem ji ani po celé místnosti, natož ve vedlejší. Upřímně, nemít poznámky k vypáleným vůním, tak už bych zpětně vůbec nedokázala říct, jaká byla.. 




Letní záležitostí a jedním z posledních vosků, který tu mám od Yankee Candle, je Delicious Guava. Škudlím si ji už přinejmenším třetí rok, takže je nejvyšší čas si ji užít. Za studena strašně krásná, ovocná, sladká vůně. Za tepla se pak hodně rozline a zintenzivní. Na mě je možná až trochu moc vlezlá. Dost mi připomíná vůni broskví, což není úplně moje nejoblíbenější parfemace. Snažila jsem si ji užít, ale není to nic, co bych potřebovala znovu.




Posledním vosk dnešního dílu je pak Dotek anděla od Heart&Home. Další srdcovka, kterou jsem roky škudlila a odmítala zapálit. Za studena je to totiž opravdu úplně "nebeská" vůně. Strašně krásná, jemná, čistá. Když jsem ji poprvé cítila, zamilovala jsem se! Proto jsem k ní chodila jen čichat a nechtěla pálit :D Bohužel ale za tepla to pro mě bylo zklamání. Sice prvotní provonění bylo krásné, ale slabé a vydrželo na celé balení jen asi tři svíčky, pak už se začal vosk přepalovat a vůně byla tatam. Sójové vosky občas prostě nemají takovou výdrž a možná jsem ji neměla škudlit tak dlouho.. Ale plánuji to zkusit znovu :)




Vánoční limitovaná kolekce, ale nenechte se zmást! Vůně Frosted Candy Cane od Glade je totiž vhodná i na letní osvěžení! Je to vůně lízátek vánočních lízátek, kde se mísí sladká vůně lízátka a svěží máty. A kdy jindy si užívat svěžest máty než teď? Musím říct, že já jsem si ji doopravdy vychutnala a vhodnější čas kromě Vánoc bych pro ni asi nenašla.. Intenzita na svíčku nebyla vůbec špatná, provoněla pokoj, ale nezpůsobovala bolehlav. A velmi mne překvapilo, jak dlouho hořela a jak hezky ubývala. Žádné hluboké jezírko, ale mizela rovnoměrně. Za mě skvělý kup, moc jsem si ji užila! A jako bonus mi zůstala hezká sklenička.




Poslední z dnešní nálože tu mám svíčku Citrus Energy od značky Emocio. S touto značkou jsem dosud vůbec neměla čest, takže jsem byla zvědavá. Jedná se o sladkou vůni pomerančů ve velké svíčce a asi není ideálnější čas pálit vůni pomerančů :) Svíčka není nejintenzivnější, ale spíš jen jemně provoní místnost, ovšem teď v létě mi je to možná i příjemnější než nějaká mega intenzita, takže si to vcelku užívám. Svíčka ubývá rovnoměrně, žádná hluboká jezírka, nečoudí a nepřepaluje se. A za tu cenu (453 g / 60 hodin hoření = cca 150 Kč) to není špatný! Taky se mi líbí ta jedovatě oranžová barva. Já sice oranžovou nesnáším, ale tohle mi přijde fajn! :D Našla jsem ji na svicky.cz, kde mají i spoustu dalších variant, takže zvažuji, že bych nějakou ještě zkusila..

Tak a pro tentokrát se zase rozloučíme. Na to, že jsem teď fakt skoro vůbec nepálila, tu toho bylo nakonec docela dost, co? :D 

Dejte mi vědět, jaká je vaše oblíbená letní vůně.

6 komentářů:

  1. Tu Guavu od YC jsem měla ve vosku a nebavila mě. Jinak neznám nic, ale zaujala mě svíčka od Glade a Kokosové lanýže + Sladká máta od Kouzelné víly:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě stejný, taky mě nějak nebavila. Glade svíčku jsem teď u nás v DMku urvala poslední za 36 Kč, jupí! :D Je fakt boží! A ta Máta, to je fakt osvěžující TOP vůně!

      Vymazat
  2. Také jsem teď pálení flákala a asi si s vosky YC budu muset dát pauzu, vůbec je necítím.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je také necítila tolik, když jsem používala jenom je, teď jak je střídám se spoustou jiných typů vůní a vosků, tak mi to přijde lepší :D Ale u nich je to dost i o vůni :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já se do toho zas snažím dostat, taky jsem to teď flákala :D Ale musím máknout, mám tu ještě kupu letních vůní :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)