čtvrtek 12. srpna 2021

Hean: LUMI Blush & Highlighter

Krásný den vám přeji!

Oblíbencích jsem zmiňovala značku Hean, kterou jsem nedávno objevila. A dnes bych se ráda podělila o zkušenosti s ní, abyste o ní věděli i vy a mohli též vyzkoušet, protože tohle doopravdy stojí za to! Značku jsem už kdysi dávno někde potkala, mám pocit, že jsem doma i něco měla, ale nijak zvlášť jsem tomu nevěnovala pozornost. Až mi ji nedávno jedna z vás, mých věrných čtenářek (děkuji Kukushko!), připomněla a já se na ní více zaměřila při své objednávce na Makeup.cz. No a protože jsem neměla žádné bohaté předchozí zkušenosti, vzala jsem si na začátek dva kousky, abych si to prozatím trochu zmapovala a volba padla na tvářenku a rozjasňovač z řady LUMI..


Oba kousky mají ty nejobyčejnější a nejjednodušší obaly, jaké jen mohou mít. Díru do světa tím asi neudělají a jsou velmi snadno přehlédnutelné. Ovšem ten obsah už vás přitáhne.. a všechno napraví. Ať už Blush nebo Highlighter, obojí vás hned po otevření a při prvním použití odzbrojí :) Ale upozorňuji, že ani jedno není pro někoho, kdo nemá rád výrazné a třpytivé produkty! 




Začneme tvářenkou, ta by možná mohla být využitelnější pro více z vás. I když musíte být fanoušky výrazných, šťavnatých a zároveň i třpytivých tvářenek. Odstín 03 Golden Rose je výrazná růžová, která obsahuje zlatý až lehce oranžový shimmer, který na tváři odráží světlo a tvářenka tak dodává líčkám nejen barvu, ale zároveň projasňuje. Efekt se mi fakt moc líbí, navíc zaručuji snadnou a rychlou aplikaci. Je tak dobře pigmentovaná, že stačí jednou ťupnout a pak už jen jemně rozetřít. Tvář pak vypadá svěže a mladistvě. Prostě nádhera. Jen je trochu pudrovější, takže při ťupání na štětec může lehce zaprášit, ovšem nic tragického. Výdrž je pak velmi dobrá. Zvládá sedět pod rouškou i celodenní směnu, pokud si na obličej nesahám (a nebo nejdu po obědě lehnout) drží na obličeji celý den, takže za mě spokojenost.  Za tu cenu je to rozhodně paráda!
 





No a jelikož jsem straka a miluji vše, co se leskne a třpytí a tvářenka mi většinou nestačí, doplňuji ji ještě rozjasňovačem. Ten je skutečně pro fajnšmejkry, kteří si potrpí na pořádné rozjasnění. Odstín 02 Amour je krásná champagne s velmi výrazným a souvislým leskem. Hodně mi připomíná Mary Lou od The Balm, jen je trochu žlutější. Rozjasňovač je tak pigmentovaný, že ho musíte dát opravdu jen špetku a i to je záruka výrazného lesku. Rozhodně to není nic nenápadného. Nanáší se však skvěle, je trochu máslovější než tvářenka, méně práší, snadno se rozetře a právě s tvářenkou tvoří super kombo, protože spolu skvěle spolupracují a dobře se doplňují. Sednou k sobě/na sebe a díky tomu to vypadá souvisle a pospolitě. Výdrž je pak velmi dobrá, ale rozhodně tady hrozí při otírání tváře, že si jej setřete. Já si sahám často na obličej a taky pořád ňuchám mrňouse, takže rozjasňovač dostává zabrat a občas se stane, že se leskneme oba :D 







Sečteno podtrženo: Tohle kombo je prostě něco dokonalého! Za pár korun opravdu hodně hodně hodně muziky a já těmito dvěma kousky rozhodně se značkou nekončím :) Mají v nabídce několik odstínů od každého a určitě i spoustu dalších produktů, takže příště beru zas něco! Navíc je tahle dvojka ideální na léto, protože nejen že bombasticky vynikne na sluníčku, ale také zvýrazní opálení. Prostě pecka, určitě mrkněte. Značku najdete na Makeup.cz, kupovala jsem obojí v akci kolem 70 Kč.

Znáte značku Hean? Zkoušeli jste něco? Zaujaly vás produkty?

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Ale zase s těmi tipy prrr, ať taky hned všechno neutratím! :D

      Vymazat
  2. Nezkoušela jsem, ale vím, že to budu muset napravit. A rovnou zkusím i něco dalšího (když objednávám na makeup.cz, tak za vyšší částku, abych měla dopravu zdarma), co jsem se dívala, tak mají zajímavou nabídku produktů za lidové ceny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já to tam taky vždy beru ve velkém :D Ono to tam ani nejde jinak! :)

      Vymazat
  3. Vůbec tuto značku neznám, ale líbí se mi. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pěkná a má kupu krásných věcí, no určitě jsem nebrala naposledy :D

      Vymazat
  4. Značku Hean nepoznám, počujem o nej prvýkrát, ale produkty vyzerajú super. Ja by som ich asi moc nevyužila, pretože nemám rada nič trblietkavé na mojej pleťovke, ale celkovo vyzerajú super.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mají i spoustu netřpytkatých tvářenek! :) Mají poměrně široký a zajímavý sortiment, určitě ho i já musím dále prozkoumávat :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)