úterý 22. června 2021

Makeup Revolution: Forever Flawless Namaste a Decadent

Krásný den vám přeji!

Tak si dáme zase jednou nějakou tu plechovku od Revolution, ne? Tedy rovnou dvě. Ještě jich tu pár v záloze mám, tak ať je vidíte všechny.. Tentokrát se mrkneme na paletky Forever Flawless Namaste a Decadent, které seženete nejen na e-shopech, ale také v drogériích (Rossmann i DM). Zrovna tyhle dvě paletky patří mezi barevně teplejší, jejichž čas na nošení přichází právě teď s letními měsíci. Tak třeba vás navnadím a některá kráska doputuje s vámi domů :)




Já se tedy musím přiznat, že tyhle dvě krásky plné oranžové a teplých barev, nejsou moje nejoblíbenější. Ne že bych je nevynosila, ba naopak, ač je oranžová mojí nejméně oblíbenou barvou, na očích ji mám poměrně často, ale tak nějak k těmto barvám (a díky tomu i paletkám) úplně nemám vztah. Navíc mám pocit, že některé odstíny ke mně vyloženě nejdou. Díky tomu je pro mě i tak hezká paletka jako je Namaste celkem cizí a oranžovo-hnědá Decadent mi z počátku přišla vyloženě odpudivá :D




Paletka Namaste se mi líbila od první chvíle a to nejen kvůli tomu krásnému obalu s mandalou. Je to jedna z těch novějších a obsahuje stíny do oranžova a vínova. Ty já mám třeba fakt ráda, ale ani tak jsem si k ní nedokázala úplně najít cestu. Viděla jsem s ní spoustu hezkých líčení napříč sítěmi, ovšem já si s ní prostě nějak nerozumím. Obsahuje matné stíny, které jsou zvýrazněny reliéfem lotosového květu. Pak lesklé/třpytivé i klasické třpytky, které tu jsou rovnou třikrát a v celkem zajímavých a neobvyklých barvách (zlato-stříbrné, vínovo-růžové a oranžové), takže pokud si na ně potrpíte, mrkněte se po ní. 









Pigmentace stínů je opět skvělá. Jsou intenzivní v pár tazích. Lesklé stíny jsou hezky máslové, matné trochu práší, když se do nich hrábne, ale není to nic tragického a při aplikaci na oči je to s nimi bez problémů. Třpytky jsou.. třpytky. Sem tam něco při nanesení opadne, ovšem to je u třpytek asi celkem běžné a když si na oko sednou, tak sedí. Výsledkem je vždycky celodenní líčení beze změny kvality. Nemůžu jí nic zásadního vytknout. Jen ty barvy... mi prostě nesedí. Ale třeba na hnědých očích bude vypadat určitě skvěle.






Decadent je potom mnohem umírněnější. Pár stínů mi přijde stejných jako právě u Namaste, takže nesbírat plechovky, asi by mi stačila jenom jedna z nich. A upřímně mě nechávala od samého začátku úplně chladnou. Je tak trochu.. nijaká. Nebo aspoň pro mě. Podtónově moc teplá, což mi nesluší. Bez nějakých výjimečných barev, nad kterými by člověk jásal.. Na druhou stranu, pokud vám sednou barvy, tak je to hodně univerzální paletka pro každý den. Obsahuje celou paletu oranžovo-hnědých stínů a tentokrát převažují matné.




Matné stíny jsou jemně namleté, ale oproti kolegyni výše mi přijdou trochu máslovější, díky čemuž nadělají méně nepořádku a téměř nepráší. A díky tomu asi i o trošku lépe chytají. Třpytivých/lesklých je tu poskrovnu, ale skvěle ty matné doplňují a pokud nenosíte celomatné líčení, jako většinou já, pomůžou vám udělat z každého líčení trochu glam. Výtku mám akorát k barevnému složení, kdy paletka obsahuje několik velmi podobných dvojic stínů, které na oku vypadají téměř totožně a zbytečně tak některé barvy zabírají místo (například Sienna x Sahara, Affluent x Splendid, Majesty x Glimmer).








Kvalita je pak odpovídající paletkám FF. Skvělá pigmentace je samozřejmostí, snadná a rychlá práce se stíny při blendění a kombinování mezi sebou také. Intenzita jako hrom a výdrž bez potíží od rána do večera, jak jsem u těchto stínů zvyklá. K tomu nemám nejmenších výtek.






Sečteno podtrženo: Tyhle dvě paletky nejsou špatné. Složením každá trochu jiná, mají i jiné struktury, takže úplně srovnávat se nedají, ale v rámci celé sbírky FF paletek je to prostě stejná kvalitka. Zároveň pro mě nejsou barevně nějak přitažlivé, takže už teď vím, že se k nim nebudu vracet tolik jako k jiným. Prostě nějak nepřeskočila jiskra a mnohem víc toužím sáhnout při líčení po jiných.. Ovšem pokud vám se zalíbí, tak věřím, že nešlápnete vedle. Jak jsem psala, jsou k dostání i v drogérii, takže určitě očíhněte. Běžná cena je 349 Kč, ale často bývají v různých akcích a to ať v obchodech či na e-shopech.

Jak se vám barevně líbí? Zaujaly vás nebo dáváte jako já přednost jiným barvám?


9 komentářů:

  1. Nemůžu říct, že by se mi nelíbily, ale v reálu bych u obou paletek sahala jen do několika odstínů, což mi přijde škoda. Zkrátka to nejsou paletky při kterých když se na ně dívám by mi začalo tlouct srdce rychleji a říkala si, že tohle je bomba a musím to mít, jako jsem to měla nedávno, když jsi představovala paletku Constellation.

    OdpovědětVymazat
  2. O trochu víc se mi líbí první paletka. :) Ale nevyužila bych všechny odstíny, ale jenom pár. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky po všech úplně nesahám, tyhle dvě prostě nejsou pro každého, i když se tak tváří :D

      Vymazat
  3. Farebné kombinácie týchto paletiek ma úplne dostali, krása!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se ti? Ony jsou ty paletky takové zvláštní. Namaste je na oko krásná, ale já s ní vůbec neumím pracovat :D

      Vymazat
  4. Ahoj, tyto barvy by mi sedly, líbí se mi celkové složení. Podobně teplé mám ve vánoční limitce Too Faced.
    Pohodovou neděli přeji!
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím, mně tyhle nějak nesedí a ani nesluší :D :(

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)