pátek 25. června 2021

Desetileté výročí blogu House of Skodulka!

Happy Birthday!

Ty můj miláčku, kterému se už deset let intenzivně věnuji, přeji ti jenom to nejlepší! Založit si tě byl tehdy naprosto skvělý nápad. Sice si nebyl můj první, ale rozhodně jsi předčil veškerá má očekávání a vykřesal ve mně lásku, ze které už budu čerpat do konce svého života. Jsi mojí součástí celé desetiletí mého života a to zrovna v době, kdy se mé já formovalo nejvíce a kdy zažívalo největší zvraty a životní milníky, které vedly až sem..


Děkuji Vám, mým věrným, že jste tu se mnou! Někteří možná od začátku a mnozí sice ne od prvopočátků, ale již dlouhé roky. Vážím si toho. Děkuji všem, kteří mi pomohli dotáhnout blog tam, kde je. Ač svojí největší slávu má již za sebou, tak pro mne je největší úspěch to, že ho stále mám a že pro mne stále tenhle koníček něco znamená. Vlastně hodně znamená! A děkuji v tomhle ohledu i sama sobě, že jsem to vydržela. Mnohdy to bylo náročné, občas docházelo k útlumu mé aktivity a psala jsem spíše sporadicky, ale vždycky jsem v sobě dokázala tu chuť a lásku zase objevit, vrátit se a pár písmenek zase napsat. 


Za těch deset let se blogová sféra posunula úplně někam jinam. Když jsem začínala, nic jako influencer, youtuber či bloger na plný úvazek neexistovalo. Byl to jen koníček pro ty, kteří měli chuť něco veřejně říct, o něco se podělit a často jsme se setkávali s výsměchem. Dnes už je to spíše byznys a blogerů, kteří vše dělají jenom pro radost, je poskrovnu. Jasně, spolupráce nejsou ani mně cizí, to víte. Za ty roky jsem jich měla desítky, možná až stovky. Vyzkoušela jsem neskutečné množství (nejen) kosmetiky, užila si spousty zajímavých akcí a dostala i pracovní nabídky. Ale pro mě to všechno zůstal pořád jenom koníček. Záliba, které věnuji téměř veškerý volný čas a myšlenky, ale který je tu pro to, aby mě i vás bavil, ne živil. A ač si občas říkám, že jsem asi hloupá a měla bych chtít víc, vytěžit z toho maximum, vlastně mi to vyhovuje, protože díky tomu mám život jaký mám a jsem jaká jsem. Věřte nebo ne, tahle desetiletá on-line cesta má na mém současném já velký podíl :)

Ale o tom se rozepíšu třeba někdy příště. Jsem tu po deseti letech, jedné dekádě, která už navždy zůstane v mojí paměti, v mém srdci a v mém životě a já vám děkuji, že tuhle cestu absolvujete se mnou! ♥

Takže ještě jednou všechno nejlepší, můj milý "blogísku" a připíjím na další společné roky! Moje osudové číslo je jedenáctka, takže věřím, že se tu sejdeme i za rok!


P.S. Zůstaňte v následujících dnech na příjmu, ať tady nebo na sítích, protože mám pro vás za vaši trpělivost se mnou nějaké ty dárečky! :D

14 komentářů:

  1. Napsala jsi to moc hezky, úplně zatlačuji slzičku..:-) Deset let je neskutečné číslo a já se nadšeně připojuji k blahopřání-i ode mě blogískovi jen to nejlepší a Tobě děkuji, že ho vedeš, i když jak říkáš to někdy bylo náročné, tak jsi vždy našla sílu a chuť s námi sdílet tu naši společnou kosmetickou vášeň, že i přesto, že je to jen koníček, tak se mu věnuješ tak dlouho, s takovou chutí a nadšením.
    Tu cestu budu dál a ráda absolvovat s Tebou, těším se na další společné roky, na tipy, inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! ♥️ Já snad nemám věrnějšího čtenáře, resp. čtenářku, než jsi ty :) Děkuju a vážím si toho!

      Vymazat
  2. Gratulujem 😀 Blog sledujem takmer od jeho zrodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, děkuju za mnohaletou přízeň! ♥️

      Vymazat
  3. Ahojky, pani uz 10 let. Lovila jsem dlouho v pameti v kterem roce jsem tvuj blog a youtube kanal objevila, ale jestli si pamatuji dobre je to uz vic jak 8 let a me prijde jako vcera. A taky se pripojuji ke grarulacim, ale hlavne at je blog inadale konickem, ktery te bavi. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju za přízeň a milá slova! :) Je to tak, letí to! Zdá se mi to skoro neuvěřitelné! :)

      Vymazat
  4. Milá Klárko, to je krásné výročí, neuvěřitelné, jak to letí. Jsi doslova PRŮKOPNICÍ na naší blogosféře. Moc ráda Tě sleduji, již dlouhých 7 let. ☺♥
    Prima neděli přeji!
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za společnost po dlouhá léta a milá slova! ♥️ Moc si toho vážím! :)

      Vymazat
  5. Blog citam uz dlho a pamätam si aj starsie clanky pri prilezitosti vyrocia blogu. V jednom z nich si pisala, ze kvoli blogu si nedokoncila VS /cas si venovala okrem ineho skor blogu a potom nebol cas na zavercnu pracu ak si to dobre pamätam/. Ako na to pozeras spätne? Robila by si to teraz inak?
    A samozrejme gratulujem k vyrociu super blogu.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! Teda nejsem si vědoma, že bych to někdy takhle napsala a dávala to blogu za vinu, to asi ne :) Jelikož nijak zásadně nelituju, že jsem VŠ nedodělala, tak ani nemám důvod to řešit. Občas si vyčtu, že jsem se mohla víc snažit, ale nestát se to, tak teď nejsem tam, kde jsem, takže žádné úvahy "co by kdyby" :) :D

      Vymazat
  6. Gratuluji k výročí. Doufám, že nám přineseš ještě spoustu dalších pěkných článků.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)