úterý 1. června 2021

Makeup Revolution: Forever Flawless Constellation

Krásný den vám přeji!

Začíná nám léto a s ním daleko intenzivnější hrátky s malovátky! Proto se můžete těšit, že vám brzy představím ty nejdivočejší paletky Forever Flawless! Dnes tedy začneme s Constellation, která je ještě někde na pomezí. Obsahuje několik výrazných stínů, ale kombinuje je s nenápadností. Obsahuje od každého něco, takže se s ní dá jak pořádně vyblbnout, tak to i trochu utlumit v něco jednoduššího a nositelnějšího pro každého :) 





Tahle paletka je hvězdná a to doslova. Ten její design na obalu miluju, za mě jeden z nejhezčích. Opět plechovka, otevírání na zacvaknutí. Uvnitř zrcátko přes celou vnitřní stranu víčka a jednotlivě pojmenované chlívečky se stíny dost daleko od sebe, že se dobře nabírají a nemíchají se.








Ale ani obsah není o nic méně hvězdný. Opět tu najdete kombinaci matných a třpytivých stínů, přičemž převládají třpytivé a to opravdu v krásném a intenzivním lesku. Matné stíny jsou převážně ve výrazných barvách, takže to někoho může odradit, ale zase se skvěle kombinují s těmi třpytivými. Já miluju kombinaci růžových matných s dalšími barvami! Jedinou výtku mám, co se týče barevného složení a to je podobnost několika stínů: Cluster x Mercury, Neptune x Night Sky a trochu i Universal x Retrograde. Na oku vypadají tyto dvojice téměř totožně, takže jsou v paletce zbytečně zabraná místa navíc, která mohly být nahrazená něčím jiným a zajímavějším.. Ale neříkám, že zrovna mě to s tolika dalšíma paletkama nějak trápí :D








Kvalita těch stínů je pak naprosto ohromující! Víceméně všechny paletky FF jsou super, ale tahle.. Za mě je to jedna z nejpovedenějších. Matné i třpytivé jsou dokonale pigmentované a intenzivní. V pár tazích máte na oku výrazné barvy se kterými se naprosto skvěle pracuje. Stíny krásně sedají, téměř nepráší, hezky se blendí a míchají mezi sebou. A zároveň vydrží ve stejné intenzitě od rána do večera.

Ukázek mám tentokrát více než dost, ale aspoň důkaz, že mám tu paletku fakt ráda a že funguje, jak říkám :D 










Sečteno podtrženo:  Tuhle paletku fakt miluju a není tam snad stín, který by nebyl dobrý. Víte, že já jsem fanouškem hlavně růžové a ta je ve všech podobách v této paletce naprosto bezchybná. Baví mě ji kombinovat někdy v jednodušších, jindy v neotřelých variacích.. Pokud zvažujete nějakou barevnější paletku, tak doporučuji právě tuhle, protože obsahuje výraznější barvy, ale zároveň ještě ne vyloženě křiklavé, takže se s ní dá hrát na obě strany :) Seženete buď na oficiálním e-shopu pro značku Revolution XO Beauty nebo třeba i v drogériích Rossmann, kde si ji můžete prohlídnout a osahat :) Kupovala jsem v akci za cca 250 Kč, běžná cena je 349 Kč.

Tak co na ni říkáte? Je tohle pro vás nebo jste spíš na jemnější barvy?

12 komentářů:

  1. Vau, to jsou divoké barvičky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :D Ale teď mě čekají ještě divočejší paletky, We are love a Birds of paradise jsou teprve divočina :D

      Vymazat
  2. Liceni opravdu moc krasne. Ja barvy na ocich miluji a nosim 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, většinou jsou to jen takové rychlovky :D To je moc dobře! Já mám vždy hroznou radost, když někoho potkám s barevným líčením! Ale je to celkem vzácnost :D

      Vymazat
  3. Nádherný obal a skladba odstínů pestrá a překrásná, včetně těch růžových. Všechna líčení krásná a já jsem opravdu nahlodaná si tu radost udělat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej, podle mě nešlápneš vedle. Za mě je fakt jedna z nejlepších, i co se využitelnosti týče, ať se možná na první pohled nezdá :)

      Vymazat
  4. Pro mě tyhle paletky nejsou, ale ty je dokážeš perfektně využít. Ty kombinace barev a celkově tvé líčení je vždy nádherné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) S touhle paletkou se kouzlilo celkem dobře. Ale teď mě čeká ještě větší výzva, tak uvidíme, jak to dopadne s paletkou Birds of paradise :D

      Vymazat
  5. Ty barvy jsou naprosto úžasné, ale pro mě nevyužitelné. Líčení máš opravdu opět povedené. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! No není to pro každého, to je mi jasné :) Musím říct, že jsem se jí z počátku taky bála.. ale nějak to opadlo a pak to s ní šlo samo :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)