úterý 27. dubna 2021

Maskování: Esfolio, Isana, DR

Krásný den vám přeji!

Zase nějakou chvíli jsme tu neměli masky na obličej! Takže nezbývá než se opět podívat na další vyzkoušené. Po spoustě krémových se opět vracím k plátýnkovým, které se na jaro a léto hodí pro moji pleť více, takže se tu budou objevovat pravděpodobně častěji. Dnes je to tedy začátek a jedná se o mix značek a masek, které se mi doma objevily. Jedná se například o korejské masky značky Esfolio nebo drogérkové kousky Isanu s kolagenem či bublinkovou masku Daggett & Ramsdell.. Tak co myslíte, která se mi osvědčila?


Látková maska se sopečným popelem - Esfolio

Jedná se o klasické korejské plátýnko, takže tak trochu záruka kvality. A samozřejmě to tak bylo. Maska je bohatě napuštěná sérem, díky němu se plátýnko na pleť přicucne a drží. Možná bych na séru ubrala, protože z masky trochu i odkapávalo a v sáčku ho také na dně zbylo požehnaně, což se dá tedy využít aspoň v následujících dnech v péči o pleť. Po sundání na pleti spousta séra zbyla, ale stačilo vmasírovat a sérum se vstřebalo. Pleť po něm asi na půl hodinky lepila, ale postupně to mizí. Maska velmi příjemně pleť osvěží a rozjasní. Nechybí ani pořádná okamžitá hydratace. Pleť je jednoduše napuštěná a svěží. Plusem je i příjemná vůně. Možná trochu až moc parfémová, ale není nepříjemná. Za 25 Kč jsem ji kupovala zde a za mě super.




Látková maska s perlovým extraktem - Esfolio

Další maska z dílny Esfolio a korejských zeměpisných šířek. Opět povedené plátýnko, dostatečně napuštěné. Možná až moc, zase trochu odkapávalo a séra tam zbylo dost i na další použití. Ale na pleti plátýnko drží a příjemně ji osvěžuje. Po sundání se zbytek séra vmasíruje, chvíli lepí, ale brzy je to pohodička. A pak už jen krásně hydratovaná a pružná tvářička. No neberte to. U téhle mám jen lehkou výtku k parfemaci, protože je neskutečně divná. Možná tohle bych čekala spíš u té předešlé, protože mi to trochu připomíná právě popel :D 



Pleťová maska s kolagenem - Isana

Velmi mile mne překvapila tahle plátýnková maska s kolagenem. Isana má celkově pár příjemných kousků v nabídce. Možná za to může i fakt, že jsou vyráběné přímo v Korei, takže znají tajemství kvalitní pleťovky :) Plátýnko je tenké, takže je potřeba s ním zacházet opatrně, ale zase je snadno podmanivé a na obličeji se přizpůsobí. Díky dostatku séra se na pleť přicucne a drží. Po čtvrt hodině je plátýnko poměrně suché, za to pleť fakt hezky nacucaná, bez ulepení. Většina séra se vstřebá a díky tomu je pleť tip ťop. Krásně osvěžená, pěkně vypnutá a dostatečně hydratovaná až spíš vyživená. Tohle je příjemné překvapení! K dostání v drogériích Rossmann, cena 59,90 Kč.




Bublinková (pěnivá) maska na obličej s kyselinou hyaluronovou - DG (Daggett&Ramsdell)

Do čtveřice jsem vybrala tuto bublinkovou masku, kterou můžete nyní potkat ve výprodeji v DM drogérii. Původní cena mě nechávala celkem chladnou (84,90 Kč), ale za půlku už jsem ji vzít na vyzkoušení musela. A teda! Tohle je labůžo! Maska je plátýnková, ale po rozložení na obličej začíná sérum na látce bublat, takže to je tak trochu dva v jednom - bublinky + plátýnko :D Je to příjemné, maska pění postupně po celou dobu působení. Neštípe, nesvědí a pokud jste citlivější a bublinky vás hodně lechtají, tak tady se nemusíte bát, díky plátýnku je to trochu utlumené. Po sundání masky se pleť ještě dočišťuje, takže všechno jde pryč včetně séra, ale v tomto případě to naprosto ničemu nevadí, protože ta pleť je i tak v TOP stavu! Naprosto perfektně hydratovaná, pružná a vyhlazená. Rozjasnění a osvěžení zajištěno. Navíc byla i čistší, což ani neslibuje.. Takhle krásnou pleť jsem po masce dlouho neměla. Jakože většinou vidím po masce nějaký výsledek, ale tohle bylo tak do očí bijící.. prostě pleť k pomazlení. Budu určitě kupovat znovu a vy se na ni skočte do drogérky podívat, než se úplně vyprodá! 




Sečteno podtrženo: Tahle čtveřice byla teda ohromná jízda! Zase s velkou radostí jsem se vrátila k plátýnkovým maskám a hned na úvod jsem si vybrala ze zásob čtyři takové peckovky. Hydratační kousky od Esfolio začaly tuhle jízdu, kolagenová Isana příjemně překvapila vypnutou pletí a bublinky od D&R byly třešničkou na dortu. Tak snad další sada masek bude stejně tak super a moje pleť si bude jen chrochtat :)

Znáte výše zmíněné? Máte s některou zkušenosti? 

10 komentářů:

  1. Ani jednu masku nepoznám, ale hodně se mi líbí ta bublinková.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu fakt doporučuji omrknout, za mě pecka! Jedna z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela :)

      Vymazat
  2. Ja som ani jednu masku neskúšala a ani ich nepoznám až na tú poslednú. Tú som tiež chcela vyskúšať, ale ako píšeš pôvodná cena odradila aj mňa. Musím sa ísť pozrieť či je v zľave aj u nás a možno ak aj nebude tak si doprajem, keď ju hodnotíš tak kladne. Ďakujem za recenzie ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, třeba bude ve slevě i u vás a kdyžtak ber, je fakt dobrá! :D :)

      Vymazat
  3. Ani jednu neznám, hodně teď masky nakupuji na makeup.cz, kde mají neskutečný výběr a sympatické ceny, ale rozhodně mě nenechává chladnou ta maska z dm, snad budu mít ještě štěstí a narazím na ni ve výprodeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, snad ještě bude :D A z makeup jsou ty první dvě a za pár kaček, tak taky doporučuji ;)

      Vymazat
  4. Maska a bublinky, tak to je něco. :D

    Už jsem tuhle masku od DG v drogerii zahlédla, ale nechala mě chladnou... nicméně po tvém článku po ní možná příště sáhnu... :)

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud na ní ještě narazíš, tak určitě zkus. Je to fakt pecka! :)

      Vymazat
  5. Tak jsem vyzkousela tu prvni korejskou a pridavam se ke chvale. Je velice prijemna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že nejsem jediná, kdo to tak vidí :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)