čtvrtek 18. února 2021

MOTD: Výrazně s Constellation

Krásný den vám přeji!

Tak jo, dnes to bude divočina! Líčení, které vám dnes blíž ukážu už mnozí z vás možná zaznamenali v posledním videu, takže to není úplná novinka, ale nemohu si nechat ujít příležitost, ukázat vám ho blíže. Samozřejmě je to extra výrazné a není to rozhodně pro každého, ale já musím říci, že jsem se v něm cítila skvěle a byla jsem nadšená! S paletkou Constellation se dá opravdu vyblbnout.


Paletka Constellation je neskutečně pigmentovaná, takže se s ní kouzlí snadno a rychle, proto si myslím, že tohle není naposledy, co jsem zkoušela nějakou výraznější kombinaci. Další naprosto dokonalá plechovka. 



Použité produkty:

Tvář: Make-up Double Wear - Estée Lauder, pudr - Pond's, minerální tvářenka odstín 3 - Regina, konturovací paletka XO Petra - Makeup Revolution.

Obočí: Ka-Brow - Benefit, Gimme brow! - Benefit.

Oči: Paletka Constellation - Makeup Revolution, fixa Renaissance Flick - Makeup Revolution, řasenka Better Than Sex - Too Faced.

Rty: rtěnka True Colour, Softest Peony - Avon



A tady ještě úplný detail oka:



Tak víc k tomu asi netřeba dodávat. Je to výrazné, je to neobvyklé, ale fakt se mi to samotné hrozně líbilo :D

Co na to říkáte? Divočina? Ano/ne? Troufli byste si na to?

16 komentářů:

  1. Divočina na mé poměry ano, ale hrozně krásná a moc Ti sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já spíš používám nude odstíny, na tohle bych si asi netroufla, ale moc se mi líbí a moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Člověk se na ty barvy musí naučit, o tom žádná :D

      Vymazat
  3. Krásná, výrazná a slušivá barevná kombinace, doplněná o fantastickou, precizní linku, Klárko😊 Klobouk dolů..... to se hodně povedlo.
    Tleskám Ti😊
    Děkuji za super kulturní kafíčkovou pauzu.... nejlepší chvíle dnešního dne😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Míšo! :) Jsem ráda, že se líbí! Zas něco vyzkouším :D

      Vymazat
  4. Divočina, ale nádherná. Fakt se mi to moc líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Co k tomu víc dodat - náááádhernááá 💕💕💕

    OdpovědětVymazat
  6. Pro me to divocina neni, nosim barvy. Nejcasteji ruzovou a fialovou. Takze za me je to pecka 👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že v barvách nejedu sama! :) Moc děkuju!

      Vymazat
  7. Tak tohle je nádhera, to mě vážně mega zaujalo. Povedlo se ti to. :) A úplně ti to i sedí.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne líčenie <3 Úplne dokonalá kombinácia farieb. Ja osobne mám paletky od Revolution veľmi rada, hlavne ich žiarivé farby.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) Já Revolution paletky jednoduše miluju :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)