čtvrtek 4. února 2021

MOTD: 2x s paletkou Optimum

Krásný den vám přeji!

Rozhodně nezahálím a než vám představím další paletku podrobněji v samostatné recenzi, mám tu nafocená dvě líčení. Obě jsou s paletkou Forever Flawless Optimum, která je pro mě jednou z nejzajímavějších. Nabízí totiž široké spektrum, v paletkách ne úplně obvyklých, studených barev. Díky tomu nabízí i spoustu variací. Prostě baví mě! Pokaždé, když po ní sáhnu, tak absolutně nevím co s ní :D A nakonec z toho vždy vypadne něco zajímavého a nositelného :D Takže pokud nevíte, jakou roztodivnou paletku vybrat, jděte do této!


První vám možná přijde povědomé, objevilo se totiž v posledních dvou videích. Je v jednoduchých a přirozených barvách, ale mnohem preciznější než obvykle :D Dala jsem si s ním tu práci, použila izolepu pro přesné linie a chvíli si s ním vyhrála. Barvy i výsledek je přesně podle mého gusta.







Použité produkty jsou u obou líčení stejné, takže bude stačit jedna fotka. Rozdíl je pouze u rtěnky. Nahoře je použitá matná 988 Brown Sugar od Maybelline a u spodního už si nejsem jistá, ale pokud se nepletu, tak je to True Colour, odstín Nurturing Nude od Avonu. 



Druhé líčení je o trochu barevnější a vzniklo naprosto spontánně. Připravované bylo v rychlosti, jak je to u mne po většinu času, takže nic precizního :D. Ale musím říct, že se mi líbilo a i když jsem ho snad měla jen na doma a krátkou procházku s prckem, užila jsem si ho :)






Tak a příště už si představíme samotnou paletku, recenzi na ni pomalu připravuji :) 

Jakým paletkám dáváte přednost: paletkám převážně v jedné barvě a nebo těm, kde je větší barevnější rozptyl?

16 komentářů:

  1. Obě líčení moc krásná, ale to druhé Ti sekne ještě o něco víc, neskutečně Ti jde k očím:-) Paletky kde je velký barevný rozptyl nabízí víc možností se vyřádit, ale já obvykle moc nemám odvahu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Souhlas, tak nějak mi to jde i líp než když mám paletku tón v tónu :D

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi líbí to první líčení, ale i druhé líčení je super. Sluší ti to. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné stíny a kéž bych uměla takovou linku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občas se povede, ale poslední dobou mi fakt moc nejde a rovná linka je vzácnost :D :-/

      Vymazat
  4. Obě líčení jsou moc krásné, ale to první je top. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    já jsem na to líčení koukala už ve videu a moc se mi líbilo. Tuto paletku nemám, ale v lednu jsem si pořídila dost nových kousků (můžeš mrknout na článek - http://ciculka.cz/nakupy-a-novinky-leden-2021/). Mám teď nákupní stopku, ale kdybych neměla, asi bych podlehla vábení této krásky. Už se moc těším na recenzi:-) Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, moc děkuji :) Ta paletka je super, MUR prostě umí! Nákupy máš pěkné! Měj se hezky!

      Vymazat
  6. moc vám to tady sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jooo ty jsou úžo, jsou handmade od jedné sledující:)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)