pondělí 2. listopadu 2020

Kosmetické novinky | Říjen 2020

Krásnou neděli! 

Nebojte, neochudím vás o nové video! Minulý týden byla menší pauzička, která mi prospěla a dnes jsem tady zase s dalšími, tentokrát už říjnovými novinkami. Je to hustý, jak je to pořád dokola :D Jenom dotočím jedny, najednou je čas natáčet další.. Ale co můžu dělat, čas nezastavím a o novinky vás prostě ochudit nemohu.. Protože to opět stojí za to :)



*Pro tentokrát začnu od konce, to znamená PR balíčky, protože na to plynule navážeme nákupy :D Jako první tu mám novinky z letošní limitky EYE 2020 od Alciny. Alcina opět připravila několik produktů k líčení očí. Najdete tam například mono oční stíny ve čtyřech zářivých odstínech. Ke mně doputoval krásný studený Nordic Grey a pak lesklý Sparkling Bronze. Oba jsou krásný a metalický efekt zaručen. U stínů ještě zůstaneme, další novinkou jsou dva odstíny tekutých očních stínů (Sparkling Rose a Champagne). Jak tekuté stíny nemusím, tak tyhle se mi vcelku zamlouvají. Poslední novinkou jsou potom řasenky na obočí, v nabídce jsou odstíny Light a Dark. Řasenka je nenápadná a hodí se spíš k rozčesání a zafixování obočí, než-li k samotnému definování. Brzy se rozpovídám o novinkách víc, abyste je stihli, až nám salóny opět otevřou. Pokud by se vám ale nechtělo čekat, tak Alcina nyní nabízí možnost objednání u svého salónu, stačí váš nejbližší salon kontaktovat a domluvit se na doručení :)



*Druhý balíček mi dorazil od Yves Rocher a obsahoval trio produktů z kolekce Monoi de Tahiti. Tahle kolekce určitě stojí za povšimnutí. Mně osobně přijde tato řada jako jedna z nejzajímavějších. Obsahuje vzácný olej monoi, který se pěstuje právě na Tahiti, odsud ten název. Řada dokonale jemně, olejově voní a produkty jsou skvěle vyživující. Dorazil mi sprchový a vlasový gel, suchý tělový olej (s rozprašovačem) a hydratační olej na tělo a vlasy s perletí. Vypadá to božsky, zatím se pořád jenom kochám :)


První nákup pak souvisí právě s balíčkem Yves Rocher. Měla jsem v hledáčku pár věcí, které jsem nutně potřebovala. Chtěla jsem doplnit řadu Monoi de Tahiti, takže jsem sáhla ještě po Projasňujícím peelingovém oleji, abych to měla komplet :D Primárně jsem však objednávala kvůli Detoxikačnímu vlasovému peelingu, který jsem měla už dříve v cestovním balení a od té doby, co jsem ho zkusila, bylo jasné, že to bude moje must-have. Vzala jsem tedy rovnou dvě balení do zásoby. Jedno vyšlo na 125 Kč, což je celkem paráda. K tomu jsem do košíku přihodila ještě Detoxikační micelární šampon a Malinový ocet pro lesklé vlasy. Kolem toho je velký fame, takže jsem zvědavá, jaký bude. A protože YR má naprosto luxusní zákaznický servis a klubové členství se tam vyplatí, k objednávce pěti věcí jsem dostala další tři dárky! Jakože to je fakt pecka a jiné značky a firmy by se měly učit. Dostala jsem koncentrovaná balení sprchového gelu s mangem a šampon. Jsem zvědavá, jestli balení opravdu vydrží tak dlouho jako klasické velké. K výši objednávky jsem si pak mohla vybrat ještě jeden dárek a zvolila jsem sprchový gel Argan s růží a lépe jsem udělat nemohla, protože to je naprosto famózní záležitost! Ten sprcháč dokonale voní a už teď je jasné, po čem půjdu při příští objednávce. Tenhle nákup se tedy vážně vyplatil a já tleskám značce YR za to, že si takhle váží svých zákazníků :) Kam se na to hrabe Sephora se svým uplivaným vzorečkem krému :-O :D


Dva produkty mi do kosmetické sbírky přibyly díky časopisům. Momentálně totiž zase všechny časopisy soutěží o přízeň a v každém teď najdete nějaký dárek :D Já jsem se rozhodla po dlouhé době nějaký tištěný magazín koupit k počteníčku a zvolila jsem Joy, kde najdete dárek od Dermacolu. Na výběr je buď lak na nehty Neon nebo Lip & Cheek Tint. Já volila druhou variantu. U Cosmopolitanu pak najdete cestovní balení micelárky s růžovou vodou od Garnier. Pokukuji po ní od té doby, co se objevila v drogériích, tak jsem si říkala, že je tohle vhodný způsob, jak ji vyzkoušet. Takhle z nákupu vytěžím maximum :D


Nechybí nějaké nákupy z DMka. To by v tom byl čert, abych odolala, když to mám celé dny na očích :D Ve výprodeji letních limitek jsem vzala pár kusů masek na obličej Balea a to Copacabana a Peach Ice Tea. Zalíbilo se mi i Balea tělové mléko Carribean Feelings s vůní kokosu. Stálo asi 25 Kč, takže nebylo o čem. Na fotce pak není, ale zmiňuji ve videu, barvu na vlasy Garnier Olia, kterou jsem opět vzala v odstínu 4.15 a momentálně už ji mám i na hlavě. Využila jsem chvíle bez mláděte k zušlechtění :D A ještě tu chybí rtěnka Ultra Matte od Trend It Up. Část stojanu se opět vyprodávala, aby se měly kam vejít novinky, které se blíží do prodeje ;) Odstín 425 je něco mezi korálovou a růžovou, spíše letní barvička, ale mít ji doma za 30 Kč ničemu nevadí.


Pak tu mám ještě rozjasňovač značky Estate, na který jsem narazila v jedné FB skupince a nedalo se mu odolat. Zlatých rozjasňovačů doma moc nemám, tak jsem si udělala radost. Je vážně dobře pigmentovaný, uvidíme, co se mi povede s ním vykouzlit.


No a samozřejmě nesmí ani tentokrát chybět paletky Forever Flawless od Makeup Revolution. Tohle už je doopravdy úchylka! Tento měsíc mi jich přibylo nejvíce. Ke konci září nebo nějak úplně na začátku října, už nevím, měli na tyhle plechové paletky akci na Notinu. Jedna vyšla na pouhých 214 Kč a k tomu bylo poštovné zdarma, takže jsem neváhala ani minutu a vzala tyto tři - Optimum, Allure a Constellation. Jedna hezčí než druhá. Optimum je studenější, taková trochu "smoky", Constellation je naopak plná zářivých a výrazných barviček a Allure je ideálka k dennímu líčení, obsahuje spousty jemných růžových odstínů ve studeném podtónu. To je přesně podle mého gusta.


Původně jsem sice myslela, že ty tři paletky FF výše budou na chvíli poslední, jenomže to by v tom byl čert, aby jako naschvál nebyly všude akce :D V Rossmannu jste jistě zaznamenali akci 1+1 na dekorativní kosmetiku, takže díky tomu mi doma přistála ještě zelinkavá paletka Chilled, kterou řadím mezi ty nejpovedenější. A v DMku zas pro změnu vyprodávali část stojanu MUR a mezi nimi i paletku Decadent. Tak jako za 169 Kč, neber to. K doplnění sbírky musela být moje.. Tak snad si tenhle měsíc dám na chvíli s těmi FF paletkami pauzu.. i když.. stále jich na mě asi osm čeká! 


Tak a to je pro tentokrát všechno. Říjen byl docela hojný, už je asi na čase dát si nákupní stopku a myslet pro změnu zase na dárky.. Nemyslíte? Jenže to je všude takových lákadel, že se fakt těžce odolává...

Řekněte, taky to znáte? A co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

*Produkty označené hvězdičkou mi byly zaslány v rámci barterové spolupráce

14 komentářů:

  1. Já jsem si říkala, že v říjnu nebudu moc utrácet...no, jenže tyhle plány mi šeredně zhatila akce 1+1 na dekrativku v Rossmannu. Ale teď už musím být fakt rozumná, budou Vánoce a musím myslet i na ostatní:-)
    Jinak se mi nejvíc líbí paletky a produkty z YR, zcela souhlasím s tím, jak odměňují a hýčkají si nás, své zákazníky, to je pak radost tam nakupovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkám to samé, ale stejně pořád myslím na to, co si zase koupím :D YR to fakt umí, tam je radost nakupovat :)

      Vymazat
  2. Hezký nákup u YR, jakmile jsou různé dárečky, tak se vždy pěkně vyplatí :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Super paletky, hlavně nákupy v YR :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už plánuji zase další, jak paletky, tak nákupy u YR :D

      Vymazat
  4. Ahoj, paletky vypadají skvěle. Yves Rocher mám taky moc ráda, ale moc tam nechodím, protože bych asi vykoupila celý obchod. Každý rok dostávám od kamarádky některý z jejich vánočních balíčků. Na akci 1+1 jsem se v Rossmannovi těšila, bohužel se mi nepodařilo sehnat všechno, co jsem chtěla. Ale nejvíc jsem chtěla 2 laky od Catrice a ty mám, takže jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, já se pokud možno obchodu YR taky vyhýbám, je to nebezpečné :D A Rossmanská akce je taky nebezpečná, tak se mi celkem ulevilo, že jsem se tam nedostala, to by jinak byla finanční krize :D :)

      Vymazat
  5. Ty paletky a produkty od Yves Rocher se mi moc líbí. Skvělé novinky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A brzy budou další, teď mi YR nedá spát :D a paletky.. no to je asi jasný, ty taky ne :D

      Vymazat
  6. Ty paletky jsi vychytala skvěle za takovou cenu bych je taky brala. :) Yves Rocher je super, dlouho jsem tam nenakupovala, měla bych to napravit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měla jsem co dělat, abych těch paletek nevzala ještě víc :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)