čtvrtek 3. září 2020

MOTD: Jemné fialové s paletkou Show Stopper

 Krásný den vám přeji!

Zase tu chvíli nebylo líčení, tak si jedno dáme. Paletek k vyzkoušení tu teď mám požehnaně, takže jich tu určitě bude přibývat. Toto líčení jste už mohli vidět ve videu, poprvé jsem prubla v jednoduchém fialovém líčení paletku Show Stopper, která je prostě famózní! Určitě ji tu nevidíte naposledy.. 



Trochu uznávám, že je to líčení u mne všechno na jedno brdo :D Používám pořád stejné typy kombinací a líčím se i stejným způsobem. Ale občas na víc často nemám nápad. A ač výrazné barvy miluju, tak se nejčastěji vracím k podobným fialkovým a jemně růžovým tónům, který nikdy nezklamou. Ale slibuji, že se do toho časem ponořím víc a ukážu vám i něco méně usedlého :)



Použité produkty:

Tvář: korektor -True Match La Touche Magique, make-up - Wet&Wild Photofocus Foundation, pudr - Pond's, konturovací paletka XO Petra - Makeup Revolution, tvářenka Compact Pastell - Max Factor, barva na obočí Ka-Brow - Benefit

Oči: paletka Forever Flawless Show Stopper - Makeup Revolution, linky Renaissance Flick - Makeup Revolution, tužka na oči 12H True Color - Dermacol, řasenka Lash Paradise - L'oréal Paris

Rty: rtěnka odstín 03 Come Naturally - Essence





A ještě detail:




Co vy a fialková? Ano/ne?

10 komentářů:

  1. Líčení krásné, moc Ti sluší:-) Já jsem dřív jela pořád nude, odmítala jsem vystoupit z té své komfortní zóny, ale teď už se barev nebojím (ale zase odsud podsud, na nějakou divočinu pořád nemám odvahu:-D) a právě jemně fialové a růžové odstíny patří k mým nejoblíbenějším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou jemné, hezké a i tak pořád dost univerzální, takže se ani nedivím :) Pro mě jsou růžové a fialkové takový "základ" místo nude :D

      Vymazat
  2. Ahoj,
    mně se tvůj styl líčení líbí:-) Těším se na další články:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky poslední dobou používám takové odstíny. :) Moc pěkné líčení.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Podobné barvy jsou prostě nesmrtelné!

      Vymazat
  4. Veľmi ti to pristane 😀 Tie farby sa k tebe hodia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Asi i proto se v nich cítím nejlíp :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)