pondělí 31. srpna 2020

Kosmetické novinky | Srpen 2020

 Krásný den vám přeji!

Srpen a prázdniny necháváme pomalu za sebou a tak nezbývá, než se opět vrhnout na shrnutí a naše pravidelné rubriky. Stejně jako minulý měsíc začínám kosmetickými novinkami za srpen. Sice jsem minule tvrdila, že by toho nemuselo být tolik a dám si nákupní stopku.. ALE.. nevyšlo to :D Tak se pojďme podívat, co tu všechno máme..



No.. heleďte začalo to slevou na e-shopu XO Beauty, nějak začátkem srpna tam byla sleva 30% na Revolution a tomu jsem prostě nemohla odolat.. Krásné paletky Forever Flawless za necelých 250 Kč? A spousta dalších třeba za 125 Kč? Měla jsem co dělat, abych se udržela a objednala jich "jenom" šest :D Jo, slyšíte dobře. Šest nových paletek. Dvě Forever Flawless - Fire a Show Stopper. Jednu roztomilou I♥Revolution Tasty Coffee, která mne zaujala těmi odstíny. Chtěla jsem nějakou hodně výraznou - barevnou a jediná, která byla skladem, byla Reloaded Euphoria. A jsem za ni ráda. Za 125 Kč je to vážně pecka! Pigmentace na jedničku a krásné syté barvy. A pak mi srdce zaplesalo u dvou malých Heart Breakers - zelenou Lucky a růžovou Courage. Měli i fialovou, modrou a další. Abych neobjednávala vadně jen paletky, přihodila jsem ještě řasenku Tasty Avocado a linky ve fixe s oboustrannými hroty. Co na e-shopu miluji, je jejich dárkový program, kdy ke každému nákupu dostanete dle hodnoty na výběr produkt zdarma. Já si vybrala rozjasňující paletku Renaissance Iluminate, kterou jsem měla už dlouho v merku. Je totiž fakt krásná, má vymazlené balení, krásný odstín a je i dobře pigmentovaná. 



A následovalo několik cest do DMka.. Původně jsem šla pro jednu jedinou věc a to sprej na urychlení schnutí laku od She :D Chválila ho Scarykejt, tak jsem to musela zkusit. Jenže ho dlouho neměli, takže mezitím jsem nakoupila kupu dalších věcí. Balea navíc jako naschvál uvedla novou limitku k 25. výročí značky a z té jsem si prostě něco odnést musela. Doporučuji omrknout tekuté mýdlo, pokud máte rádi karamelový popcorn. Tohle je totiž vážně věrohodná vůně! Vzala jsem také masku a peeling. Masku už jsem zkoušela a není úplně nejhorší. Trochu hydratace dodá a na pleti je příjemná, tak se to dalo. Peeling s vůní cukrové vaty, takže na něho jsem vážně zvědavá. S maskami jsem se rozjela trochu víc a vzala i melounovou a pak z limitky Copacabana. A teda řeknu vám jedno, ta Copacabana byla skvělá a ta vůně naprosto famózní, takže asi nezůstane pouze u masky a budu si muset domů odnést i ten tělový krém, kterému se snažím už tak dlouho odolat.. Nakonec pak ještě jeden peeling, krásně vonící po melounu se střední hrubostí. Za 39 Kč fajn.


V srpnu jsem měla štěstí a vyhrála na Instagramu Elnino.cz a to novinky značky Gabriella Salvete. Přišly nádherně zabalené v elegantní černé krabičce, která ukrývala dva rozjasňovače a dva lesky na rty. Krémový rozjasňovač lze použít dvěma způsoby - buď jako rozjasňující bázi pod make-up nebo klasický rozjasňovač navrch. Pokud jej použijete klasicky nahoru, tak vám zajistí velmi jemný, nenápadný a přirozený sheen. Lesky na rty jsou naopak vysoce pigmentované a zajistí krásně šťavnaté rty. Obzvlášť ta korálové 03 je pecka, na léto ideální.


Dále tu mám pár dárečků. Prvně od mamky podkladovou esenci NovAge od Oriflame. Jejich pleťová řada NovAge mne už dlouho zajímá, tak jsem ráda, že budu moci vyzkoušet aspoň něco. Od nejmilejší Stáni, která si za námi udělala výlet, jsem dostala odličovací olej Evoluderm a novinku od Rexony - sprejový antiperspirant Maximum Protection. A to je teda pecka, to vám povím! Pokud máte rádi krémovou variantu Maximum Protection, ale třeba vám není ten krém tak příjemný, tak zkuste tenhle sprej! Funkčností je totiž stejný a aplikace jednodušší a příjemnější. Moc mě baví! A ještě jsem dostala voňavý vosk od Kringle s letní vůní Beachwood. Tu už si užívám. Kdy jindy ji pálit než teď, na sklonku léta? 


A dárky ještě od kamarádky. Sprchový gel je další kousek z letních limitek Balea. Voní po tropickém ovoci, takže ideál na léto. Hodně jsem zvědavá a těším se na peeling na ruce Isana, který je s kokosem a bambuckým máslem. Peeling na ruce jsem dlouho neměla, tak zase jednou dopřeju ručičkám pořádnou vzpruhu. A péči o ruce zakončím výživným krémem na ruce Intensive Care od Indulony.


*Poslední kosmetický kousek je z e-shopu Ladybio.cz. Pokud rádi podporujete nově vzniklé značky a kladete důraz na přírodní kosmetiku, tak tenhle dezinfekční gel od Veronica Organics by se vám mohl zamlouvat. Je ve 100 ml balení, stačí ho jenom kapka, nevysušuje a voní po citrónové trávě. Gelů není nikdy dost a potřebovat je určitě ještě nějakou dobu budeme, tak na něj mrkněte.



*A nakonec jeden nekosmetický balíček a to tyhle nové pasty Signal BIO. Mají certifikát EcoCert a seženete je ve třech variantách - pro ochranu zubů, bělící a pro svěží dech. Kromě těch BIO pro dospělé seženete i dvě varianty pro děti -  jahodovou pro děti od tří let a Junior mátovou pro děti od sedmi let. Postupně už je doma zkoušíme a ochutnáváme, tak vám dám zase brzy vědět na sítích.




Tak a konec novinkám. No musím říci, že na to, jak jsem tvrdila, že si dám nákupní stopku, je tu toho požehnaně a trochu to nevyšlo.. No tak že by teda příští měsíc..? :D Dejte mi vědět, jak jste na tom s nákupy vy..

Co pěkného z kosmetiky jste si v poslední době pořídili? A zkoušel jste někdo e-shop XO Beauty?

* PR produkty zaslané v rámci barterové spolupráce

14 komentářů:

  1. O tom e-shopu xobeauty jsem asi neměla vidět, teď tam koukám a to nedopadne dobře, z toho nevyváznu lacino:-D Jo, taky to tak mám, že jdu do drogerky třeba jen pro ústní vodu a odnáším toho půl tašky:-D Ale z pouťové limitky Balea jsem nadšená a do zásoby si ještě musím skočit práve pro tekuté mýdlo a taky gel na holení s marshmallow, ty nutně potřebuji ve více kusech:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, jsem myslela, že nic víc už od Balei nebudu chtít.. ale tuhle mi jedna doporučíte krém na ruce, tuhle druhá gel na holení.. ááááchjo :D Takže příští měsíc to vidím taky bledě :D Jinak XO Beauty je fakt mor, takže pardon! :D

      Vymazat
  2. To je ale mnozstvo paletiek. Asi by som nevedela, co s nimi :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. Paletky jsou teda masakr :D Já se teď těším na Revolution x Friends, tak jsem zvědavá, co bude :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, spustila jsem se :D Taky jsem na kolekci zvědavá, obávám se, že zase neodolám :-/ :D

      Vymazat
    2. Zrovna tady nehodlám moc odolávat :D

      Vymazat
    3. To chápu :D Já už bych ale měla, Vánoce se blíží :D

      Vymazat
  4. Tý jo tolik skvělých paletek, to já bych je nestihla všechny používat :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Na Xo Beauty jsem taky nakoupila FF paletky, když byla akce. Vzala jsem Namasté a Chilled. Vůbec teda nevím, zda tu zelinkavou využiju, ale je tak krásná :D Na video jsem koukala, jen na blog jsem zas zavítala po delší době, tak spamuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, děkuji za návštěvu! :) Chilled paletku budu taky určitě kupovat a Namasté mne taky zaujala, takže věřím, že mi taky skončí v šuplíku :D FF paletky jsou prostě TOP!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)