úterý 28. července 2020

Souboj: Séra na řasy Eveline x Alcina. Fungují?

Krásný den vám přeji!

Nejvyšší čas představit vám séra na řasy, která jsem používala více než posledního půl roku.. První jsem tu měla sérum Eveline SOS Lash Booster s arganovým olejem, na které jsem narazila asi rok zpátky v Rossmannovi za příjemné peníze, takže jsem si říkala, že za zkoušku nic nedám. No a na jaře přišla novinka od Alciny - Vimpern sérum na řasy. Zrovna jsem měla dopoužívané to od Eveline, takže jsem mohla rovnou plynule navázat a používat, abych teda dosáhla těch řas jako pro panenku, po kterých pořád toužím :D Tak co myslíte, dosáhla jsem jich..? 


SOS Lash Booster Regenerační sérum na řasy - Eveline

Oficiální popis: Vyživuje, posiluje a zahušťuje řasy, podporuje jejich růst a zabraňuje vypadávání. Vhodné pro citlivé oči, možné aplikovat i při nošení kontaktních čoček.

Použití: 1. Jako podklad na čisté a suché řasy před make-upem. 2. Jako regenerační sérum, používejte denně před spaním na suché a čisté řasy. 



Sérum mne zaujalo zejména díky arganovému oleji, který dle obalu obsahuje. Po tom by přece mohly řasy růst! Až doma po důkladnějším prozkoumání jsem zjistila, že je argan ve složení až někde v dolní části, takže to s ním tak horké nebude a je to spíše lákadlo :D Ale co, naděje umírá poslední. Balení je klasicky "řasenkové" včetně plastového kartáčku na aplikaci. Má bílou barvu, která je však na řasách transparentní. Řasy nijak neslepuje ani nezatěžuje, vesměs o něm do vteřiny nevíte, takže se dá v pohodě použít i pod řasenku. Já jsem jej však používala na noc, aby z něho řasy dostaly co nejvíce. Díky kartáčku je použití jednoduché, ale zase se nedostanete až ke kořínkům řas, což je podle mě možná i jeden z důvodů, proč tohle sérum nefungovalo. Používala jsem jej cca čtyři měsíce každý večer až do vyschnutí/dopotřebování a bohužel nezaznamenala absolutně žádný výsledek či změnu. Nekonalo se žádné zahuštění a růst nových řas, zpevnění ani prodloužení těch stávajících. Nedělo se prostě vůbec nic a bylo to jak kdybych žádné sérum ani nepoužívala, takže naprosto ztracených deset vteřin mého života každý večer.. :D V podstatě fotka u druhého séra PŘED je konečný výsledek tohoto séra PO. No takže sami můžete zhodnotit, že nic moc. 

Takže i když toto sérum stálo ani ne stovku, tak bohužel za to nestojí ani trochu, protože výsledky se nedostavily naprosto žádné. Seženete ho v drogériích Rossmann, cena kolem 100 Kč za 10 ml.



Sérum na řasy - Alcina

Oficiální popis: Sérum podporuje přirozený růst řas, vylepšuje hustotu a délku a od kořínků je posiluje. Neobsahuje silikony, rychle se vstřebává a nelepí. Prodloužení řas po použití séra potvrdilo 92% testujících. První výsledky jsou viditelné po 4 až 8 týdnech používání. Obsahuje lipo-oligopeptidy, které povzbuzují činnost vlasových folikul. Ve složení séra najdeme dále kofein, který na buňky působí stimulujícím účinkem a dodává jim energii. 

Použití: Sérum naneste 1x denně ke kořínkům horních a spodních řas z jejich vnější strany. 



Sérum od Alciny k tomu přistupuje úplně jinak. Menší lahvička v sobě ukrývá tekuté sérum, které aplikujete malým štětečkem přímo k řasám. Většinou ještě štěteček otírám o lahvičku, abych nedávala séra zbytečně moc, protože díky tekuté konzistenci z víčka stéká do oka. A i když neštípe ani nepálí, tak v oku příjemné není :D Když je ho však akorát, tak neplechu nedělá a do minutky plně zaschne a vy už o něm vůbec nevíte. Je fakt, že aplikace je pro mě trochu míň praktická, protože to je jak kreslit linky a to ne vždy člověku večer před spaním jde, ale zase to je možný brát jako trénink. Ruka tím parádně trénuje ten grif, takže všechno zlé je k něčemu dobré! 



No a co se týče výsledků, tak musím říci, že po prvním séru jsem byla dosti skeptická. A když se po více než šesti týdnech nic viditelného nedělo, moc jsem tomu nevěřila. Ovšem vše se začalo dít kolem toho druhého měsíce, kdy sice nebyl výsledek bijící do očí a já zázrakem nemám řasy jako mrkací panenka (achjo), ale když nic jiného, tak jsem měla aspoň pocit, že se více ukáznily a nejsou tak neposlušné (asi ten kofein ve složení). Řasy začaly více držet tvar a lépe se mi líčí. Teď po třech měsících začínám mít pocit, že se i lehce zpevnily, i když asi nikdo jiný kromě mne to zatím nevidí. Ale ještě mi trocha séra zbývá, takže šance, že aspoň něčeho s ním dosáhnu, tu je. Sérum používám dál, i když je v balení půlka obsahu oproti Eveline, tak jsem ho stále nespotřebovala, takže kdyby se náhodou ještě stál zázrak, určitě vás poinformuji :D Zatím je to jen hodně nenápadný výsledek a upřímně jsem čekala mnohem víc, takže nebudu lhát, i tady jsem zklamaná. Je jasný, že jsem chtěla řasy až do nebes. Ale aspoň nemám pocit úplného promarnění času aplikováním, když se mi pak při líčení lépe a rychleji nanáší řasenka..

Sérum má 4,75 ml a cena je 550 Kč. Seženete je v salónech spolupracujících se značkou Alcina (jejich mapu najdete tady).




Sečteno podtrženo: Co se týče séra Eveline, tak tam je plus v jednodušší a rychlejší aplikaci a určitě i příjemnější ceně, ovšem bohužel s tím, že výsledky se žádné nedostavily. A to fakt absolutně žádné. Naproti tomu sérum Alcina je trochu dražší (ale zase ne nejdražší na trhu), aplikace je trochu složitější, ale díky tomu o něco účinnější. Řasy se postupem času začínají rovnat a den ode dne je výsledek viditelnější. Takže tohle sérum hodnotím kladněji, i když žádné zázračné výsledky se nedostavily ani tady a já pořád nemůžu říct, že by mne přesvědčilo..

A co vy a séra na řasy? Zkoušeli jste nějaké? Jaké je vaším oblíbeným?

* Sérum Alcina mi bylo zaslané v rámci barterové spolupráce se značkou

9 komentářů:

  1. Já jsem žádné sérum na řasy nezkoušela, ale ten Lash Booster od Eveline jsem brala mamce, když jsem objednávala na Notinu, ani mně nenapadlo se zeptat, jaké bylo, ale vzhledem k tomu, že už je to aspoň rok a mamka se nezmínila a ani nechtěla další balení, tak bych řekla, že ani ji nějak nepřesvědčilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Žádné sérum na řasy jsem ještě nezkoušela a ani mě tyhle produkty nelákají. Přijde mi to jako vyhozené peníze. Obzvlášť u Eveline. Každá stovka dobrá. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas některé třeba i funguje, ale zase je pak pro údržbu potřeba to používat pravidelně :D Ale to by třeba u Eveline nebyl problém, kdyby fungovalo.. Tu stovku bych byla ochotná do něho pravidelně vrazit.. ale bohužel nic no, tak ušetřím stovku na něco jiného :D

      Vymazat
  3. Měla jsem kdysi sérum od alverde a tam jsem výsledek fakt viděla :) po dopouzivani mi ale pár měsíců řasy dost zlobily, hodně jich vypadlo a tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je bohužel ta negativní stránka funkčních sér, musí se používat pořád, jinak je to na nic a řasy zas vypadají :-/ :D Ale děkuji za tip, na Alverde teda číhnu!

      Vymazat
  4. Tyjo, taky žádný rozdíl nevidím. :O Sama ale s žádným sérem zkušenosti nemám.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo není to nic valného :-/ Ale po tom od Alciny jsou aspoň srovnané a líp se líčí :D

      Vymazat
  5. Teď si nejsem jistá, ale mám pocit, že právě toto sérum od Eveline měla jedna moje kamarádka. Podle toho, co s ním říkala, tak s ním teda byla spokojená. To mně se teda zas osvědčilo sérum Magic wand od Uoga Uoga. Právě na to jsem dostala tip od jiné kamarádky a musím říct, že jsem jí za to velmi vděčná. Dokonce jsem koukala i na nějaká porovnání na internetu a třeba v tomto dopadlo nejlépe.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)