neděle 26. července 2020

Kosmetické novinky | Červen 2020

Krásný den vám přeji!

Tak po týdnu vás opět nečeká nic jiného než nové video :) Chybí nám tu ještě Kosmetické novinky za červen, takže doženeme resty, ať se můžeme pohnout dál. Ono to asi nebude nic nového, většinu už odsud nebo ze sociálních sítí znáte, takže spíš jen taková rekapitulace. Navíc toho naštěstí není tolik. I tak tu toho mám na testování mraky a ubývá mi to pomaleji než přibývá, takže jsem ráda, že jsou i střídmější měsíce, co se týče přírůstků :D


V červnu jsem se "spustila", co se dekorativní kosmetiky týče. Nějak jsem nedokázala odolat limitkám Essence, které byly v drogérii DM. Už z promo fotek jsem věděla, že mi doma nebude chybět aspoň něco z limitky Wanna bee My Honey?. Ta je prostě tak nádherná! Nakonec jsem přišla v době, kdy už půlku věcí z limitky neměli, ale ulovila jsem aspoň paletku očních stínů a štětec na rozjasňovač. Oba kousky jsou super. Paletka určitě není barevně pro každého, já jsem taky chvíli váhala, jestli zrovna žlutou paletku využiji a potřebuji. Ale.. je to limitka, tak jsem si ji vzala :D Štětec jsem chtěla původně na oči, ale ten už bohužel nebyl, tak jsem vzala aspoň ten na rozjasňovač. Štětců není nikdy dost. Cestou k pokladně jsem pak potkala ve výprodejovém stojanu předchozí limitku Bloom, Baby, Bloom, takže šla se mnou také domů. Paletku za 50 Kč a rozjasňovač s hezkým reliéfem taky. To jsem tam nemohla nechat, uznejte :) Pak dva cílené nákupy - potřebovala jsem na rychlo nějaké linky ve fixe, tak jsem sáhla po linkách Catrice, které jsou zatím fajn - hezky tenký hrot, který nakreslí tenkou a černočernou linku. Poslední úlovek na fotce je paletka Forever Flawless Ice od Revolution. Řada Forever Flawless má ty nejkrásnější paletky, takže jsem si slíbila, že si každý měsíc jednu koupím :D Začala jsem touto modrou, která je prostě boží! Dokonalá pigmentace, krásné barvy, skvělá výdrž a jednoduchá manipulace. Dobrá kvalitka za 349 Kč. Na fotce pak chybí ještě rtěnka Bourjois, kterou jsem kupovala také ve výprodeji. Odstín 01 je krásná oranžovo-hnědá, mám ji na sobě i ve videu :)


*První balíček, který dorazil byl v rámci spolupráce se značkou Signal, kde jsem dostala na otestování novou řadu past White Now Detox. Pasty obsahují přírodní ingredience a jednou z hlavních složek je jíl, který má detoxikační a bělící účinky. V nabídce jsou dvě varianty - Coco, která obsahuje jíl a extrakty z kokosu, kterou miluju díky její kokosové chuti a pak Charcoal, ve které najdete kromě jílu i aktivní uhlí, která odstraňuje skvrny a zažloutnutí zubů. Tu zas má rád manžel, takže všichni doma spokojeni :D Výsledky se dostavily velmi rychle. Sice nemám zuby jako perličky, ale o pár odstínů zesvětlaly. Jako velký milovník kávy se zažloutnutím bojuji denně, takže jsem ráda, když něco aspoň trochu dokáže pomoci.


*S pastami mi pak jako dárek dorazila nová řada Powered by Plants od Dove, která jde také přírodnější cestou a obsahuje z většiny přírodní ingredience. Body Oil Wash najdete v obchodech ve třech variantách - pelargonie, eukalyptus a zázvor. Už je mám pár dní ve sprše (video je starší), takže se můžete brzy těšit na mé dojmy. Pak jsou v nabídce ještě deodoranty. Sprejový a kuličkový.Ten sprejový s eukalyptem mi voní a zatím se zdá, že i celkem obstojně funguje. Kuličkový teprve proběhne zátěžovým testem :)


*Poslední novinky tu mám od Ryoru. Přišel mi testovací balíček obsahující krém na ruce z limitky Šeřík. Ten už ode mě znáte (recenze), pár týdnů už ho používám a vážně ho miluju! Ta vůně je úžasná a vlastnosti krému jsou taky super, takže jeden do zásoby se neztratí :D Matující krém s mořskou řasou mne zaujal ze vzorečku a plánovala jsem jej pořídit, takže se mi zatetelilo srdce, když jsem ho v balíčku objevila. Už je mým každodenním pomocníkem a miluju ho! Balzám na rty s japonskou třešní pak krásně voní a dobře hydratuje a zatím se mi taky moc zamlouvá. Tak se máte na co těšit, recenze vás určitě neminou.


Tak a to je pro tentokrát vše! To koukáte, co? Já jsem ráda, že je to jednou zase trochu volnější a já mám aspoň šanci zapracovat na svých zásobách :D A hmmmm.. no už teď se těšte na červenec, zase jsem se rozšloupla :-O

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco? 

*Produkty označené hvězdičkou mi byly zaslané v rámci barterové spolupráce

12 komentářů:

  1. Z Wanna Bee jsem dostala od Verči univerzální balzám, jinak jsem na ní nikde nenatrefila, chtěla jsem aspoň pudr. Dove vypadá super, jsem zvědavá na recenze.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ona byla limitka rychle rozebraná :-/ Já jsem na ni narazila spíš náhodou, ale díkybohu za to :D

      Vymazat
  2. S tou paletkou od Essence Wanna bee My Honey? jsem to měla úplně stejně..,,potřebuji ji?Využiji ji? Nevím, ale je to limtka, jde se mnou":-D A takhle to mám u spousty limitek:-D
    Ale u té paletky Bloom, Baby, Bloom jsem věděla hned, že ji využiji a musím mít. Balíček Ryor je krásný, jejich matující krém je geniální, mám už x-té balení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě limitkám moc často nepodléhám, právě proto, že je to "jen" limitka a dočasná záležitost a často se to nedá ani recenzovat (respektive nestíhám to) a to mě štve :D Ale teď jsem jim nějak začala býti nakloněná a právě to zase beru jako sběratelský kousek, který prostě není okoukaný, když se na trhu sotva ohřeje, že jo :) No je to peklo! :) Souhlasím, matující krém je super, už mi pár týdnů každý den pomáhá, aby se mi roztékal make-up a obličej :D

      Vymazat
  3. Dove má novú limitku som si ani nevšimla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to naštěstí limitka, měla by být v drogérii trvale. Ale novinky přišly na trh celkem potichu, možná teprve nějaké promo bude :) Taky jsem o tom netušila, než mi to přistálo doma.. a přitom je to celkem zajímavá záležitost!

      Vymazat
  4. Líbí se mi novinky od Dove a taky ty zubní pasty. Těším se na recenze. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dove už používám a musím říct, že je to celkem zajímavý a zase něco jinýho! Snad se brzy dostanu k recenzi :) :D

      Vymazat
  5. Novinky od Dove vypadají naprosto luxusně :) Jsem zvědavá na recenze.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se k Dove dostala, tak snad se mi brzy podaří připravit článek :) Musím říct, že jsou to celkem zajímavé novinky! :)

      Vymazat
  6. O zmatňujúcom kréme od Ryor som už počula od pár ľudí a stále neviem prečo som ho neskúšala. Celkom si mi to teraz pripomenula a mne môj akurát dochádza.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám ho od té doby, co dorazil, denně a je fakt super! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)