neděle 21. června 2020

UKONČENO Velká narozeninová soutěž!

Krásný den vám přeji!

Rok se s rokem sešel a my tu slavíme další výročí! 25. 6. to bude již devět let od prvního článku tohoto blogu. Ano, opravdu devět let s jedním blogem a s touto zálibou, které věnuji každičkou volnou chvilku. Samozřejmě tomu tak nebylo vždy, byly i momenty, kdy jsem myslela, že bych to měla zabalit a kdy jsem to tu tak trochu flákala, ale nikdy mi to flákání nevydrželo dlouho a vždycky se chuť k tvorbě vrátila. Tedy, co si budeme povídat, moje tvorba není nijak závratná, ale to psaní a povídání si (nejen) o kosmetice, mě strašně baví a naplňuje! Jsou chvíle, kdy člověk upřednostní jiné věci, ale kosmetika a blogování mne doprovází stále a já doufám, že tomu tak ještě dlouho bude! Snad se tu sejdeme i za rok při tom jubilejním výročí :)


Rozhodně by ale nebylo blogování bez vás, mých věrných čtenářů, kteří se sem stále vracíte, komentujete, čtete a sledujete dění kolem tohoto mého virtuálního působení. Neuvěřitelně moc vám děkuji, vážím si každého jednoho z vás ♥ No a protože si zasloužíte odměnu, mám tu pro vás novou soutěž!

Jeden/jedna z vás může vyhrát kosmetický balíček, který vám odhaluji pouze z části, ať máte nějaké překvapení. Prozradím jen, že v něm najdete jak dekorativní, tak pečující kosmetiku.

Podmínky soutěže jsou jednoduché:

1. Napište mi, jaký typ článků vás tu zajímá nejvíce a kde jste na můj blog narazili :)
2. Připište e-mail, na kterém budu výherce kontaktovat.
3. Držte si palce! 

Zapojit se mohou všichni se zasílací adresou z ČR a SR. Soutěžit můžete do půlnoci 30. 6. 2020,  výherce poté vyberu náhodně a ten bude zveřejněn zde a kontaktován na e-mail. 

Tak a teď mi nezbývá, než vám ještě jednou velmi poděkovat za to, že jste tu se mnou a pomáháte mi tenhle blog tvořit a popřát vám hodně štěstí! ♥

Výhercem se stala Miss.Velvet, které moc gratuluji a děkuji za dlouholetou věrnost blogu :) 



Ale děkuji za účast vám všem, mým dlouholetým "společníkům"! A slibuji, že brzy si zase zasoutěžíme :) Jsem ráda, že jste se zapojili a vaše odpovědi pro mne byly příjemným překvapením, ani jsem netušila, kolik lidí tu mám díky Youtube a že vás třeba i tolik baví "líčící články", když jde v mém podání hlavně o jednoduchost a amatérismus :D Děkuji za odezvy! ♥

35 komentářů:

  1. Ahoj Klárko, nejvíc mám ráda spotřebována a líčení. Už ani nevím, kde jsem na tebe narazila, sleduji tě hodně dlouho. Ale myslím, že u nějaké youtuberky nebo blogertky.
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, určitě líčení ��. Narazila jsem na tebe na Fb.
    blanca.zelenkova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj, narazila jsem na tebe na YouTube už hodně dávno �� teď tě sleduji hlavně tady nebo na Facebooku a mám nejradši (ne) oblíbence, jelikož se mi líbí tvé názory na knížky a taky v poslední době určitě líčení �� kdyby se poštěstilo, tak můj mail je: bastpavla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Me vzdycky nejvic bavi recenze dekorativky. 😁 A vim, ze jsem te objevila pred davnymi a davnymi casy na yt. 😁
    Tenebien@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den , ráda čtu o spotřebovaných produktech a o maskách na obličej a objevila jsem vás přes yt . alenicka.89.chytra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce mě baví (ne)oblíbenci. Vždy dobré tipy nejen na kosmetiku. 🤓 Blog jsem objevil přes YouTube videa...
    krtoun@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě baví články o kosmetice a narazila jsem na tebe na YouTube. ancakriza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Klárko,
    já tě sleduji už spoustu let, skoro od začátku blogu. Nejraději mám články s novinkami, spotřebováno a ty o líčení. Přiznám se, že si už moc nepamatuji, jak jsem tě objevila, ale v té době zase tolik blogů nebylo, takže asi nějaké random vyhledávání:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z blogu ciculka.cz, kde také zrovna běží giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky
    Nejvíce mě baví inspirace,svíce a vosky a doporučení na knihy.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Obecně mám ráda spotřebované produkty, ale u tebe mě baví i ty mateřské články, protože máš v tomhle směru asi dost podobný pohled na svět :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Klárka, tak teda v predstihu gratulujem k blogovým narodeninám, oslavuješ krásne číslo... :) aj moja dcérka sa narodila 25.06. a teraz bude oslavovať 2 roky... žeby náhoda...? :D
    sledujem ťa už hrooozne dlho... úplne od začiatku asi nie, ale takých 8 rokov podľa mňa áno...:D stále ma bavíš, píšeš k veci a úprimne... bavia ma hlavne recenzie k spotrebovaným výrobkom a aj mama články...
    prajem ti ešte veeeľa inšpirácie na články/videá.. zostaň taká aká si... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ja te sleduji na yt od sameho zacatku prvni video co si od tebe pamatuju bylo tusim co je v moji kabelce a pak jsem si naprosto zamilovala spotrebovano to si nenecham nikdy ujit. Preji blogu mnoho dalsich úspěšných let �� simca.konecna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :)Sleduem ťa už dlho prostredníctvom videa na yt.Najviac ma bavia tvoje recenzie na výrobky, vieš o nich dobre písať. Okrem toho ma bavia tvoje nákupy masiek, kníh, kozmetiky atd...
    alzbetasvantnerova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Jee, ja uz vlastne vubec nevim kde jsem te objevila, ale urcite jsme jeste nebyly mamy 😁 mam moc rada tve recenze kosmetiky, svicek a knih a vlastne i ruzne stripky vseho ostatniho. Hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Spotřebováno má nejraději :) a sleduji tě už dlouho doporučila mi tvůj blog moje ségra kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Martina Langmaierová21. června 2020 v 21:28

    Ahoj sleduji tě dlouho a na všech platformách.Nejradeji mám spotřebováno ale přečtu si všechno.Gratuluji k blogovacim narozeninám a doufám,že tě to bude ještě dlouho bavit.langmaierova1@seznam cz

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Klárko, ještě jednou moc gratuluji, to je neuvěřitelné..., krásných dlouhých devět let. wau. Sleduji tě od roku 2014 tady, na IG, FB a YTB.
    Mám moc ráda všechny články a videa o kosmetice, to je jasné, jsem prostě beautybloger, ale co asi oceňuji nejvíce je Tvá série o těhotenství a mateřství. Sama matka nejsem, zřejmě asi nikdy nebudu, ale Tebou sepsané články tohoto ražení, mě zaujaly a to se nestává! Klobouk dolů, upřímnost, čestnost a otevřenost, žádné cukrové pusinky okolo, realita tvýma očima. WAu. at se jen daří, papa E. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, narazila jsem na tebe na Fb tak dva tři roky zpátky a projela jsem asi všechno, co jsi tam tehdy měla. Za mě vede Spotřebováno, jsem tak trochu konzerva a nerada měním věci, které fungují, ale na základě tvých tipů jsem už pár kousků do taštičky přikoupila (i naopak nepřikoupila). me.monula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Už 9 let?! To je masakr...strašně to letí, Škodulko:-)
    Nevím jak dlouho už sleduji, čtu a koukám na Tvé příspěvky.... ale nejspíš dost dlouho (když už nevím od kdy, ...jsem skleróza). Myslím, že jsem na Tvůj blog koukla na podnět nějaké YT kolegyně... a zaujala mě lidskost a "normálnost" s jakou pracuješ a tvoříš :-)
    Baví mě Spotřebovanci, Svíčkové povídání "vypáleno" (skvělá inspirace) a Knižní okénka, tipy... pestrost je podle mého názoru nejlepší :-)
    Přeji spoustu dobré kosmetiky, nápadů a fantazie a dostatek času na psaní a natáčení videí.
    Děkujeme za milou soutěž, ráda se zapojím :-)
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Moc gratuluji k blogovým narozeninám, devět let, to už kus života, jsem opravdu ráda, že že Tě to pořád baví a naplňuje, protože já jsem kosmetický nadšenec a v reálném životě nikdo moji zálibu úplně nesdílí, tak jsem moc ráda, že na ni můžu dostat inspiraci, případně si popovídat aspoň v tom virtuálním:-)
    Přiznávám, že už si úplně nepamatuji, kde jsem na Tvůj blog narazila, zřejmě na nějakém jiném blogu, který jsem tehdy začala sledovat.
    Nejraději mám kosmetické články, ať už nákupy, spotřebováno nebo recenze, ale protože i ráda čtu nebo pálím, tak jsem ráda i za ty knižní nebo svíčkové. Prostě mám Tvůj blog ráda celý:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj,
    9 let je síla!
    Nejradši mám u tebe recenze kosmetiky, spotřebováno a mama témata (i když sama mimino nemám).
    Naopak nejmíň mě berou knížky a svíčky, na ty mám úplně jiný vkus :D

    Už si ani nevzpomínám, jak jsem na blog narazila, sleduju poctivě už pěkných pár let!
    Díky moc za to, co děláš, pokaždé se na nový článek moc těším :)

    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tvoj blog sledujem takmer od jeho založenia, v tej dobe som sledovala množstvo blogov a narazila som aj na ten tvoj. V tej dobe ma najviac bavili outfitové články. Teraz sú pre mňa top články o sviečkach a spotrebovanej kozmetike. A milujem tvoje "make up" články, s očnými tieňmi to skutočne vieš :)

    lucia.cunderlikova@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Tý jo ten čas letí. :)
    Mě na tvém blogu baví všechno od recenzí až po líčení, není článek který by mě nebavil, vše mě baví. :) A odkud jsem tě našla no je to už fakt dlouho co tě sleduji, takže bych řekla, že u nějaké jiné blogerky a nebo z youtube. :)
    misa.pavlikova15@gmail.com

    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, ty blaho 9 vyrooci uz je neco. Ja te sleduji uz nakych 7 let kdy jsem se puvodne k tobe dostala pres youtube pres beauty boxy kdy od tebe byli nejzajimavejsi a pak to pokracovalo dalsimi videi az jsem se sla podivat na blog. Z clanku me nejvic bavi spotrebovanci a vypaleno a taky me hodne zaujaly clanky o tehotenstvi porodu a materstvi. Je to jiny pohled ktery do toho davas a je to super, kdyby takove clanky byli casteji tak byla nadsena.
    Tak vse nej k vyroci a pristi rok to jubileum.
    alena242@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je teda fakt slušný výročí :) Sleduju tě už dlouho, ale jak jsem na tebe přišla si úplně nepamatuju. Myslím, že to bylo přes jiný blog, který měl na straně uvedené blogy, které sleduje. Mě se hodně líbí spotřebováno, ale baví mě i povídací články, teď třeba porod a mateřství :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Zlato, sleduji tě tak dlouho, že už nevím kde jsem tě objevila :-) Znám tě jako dívku milující kosmetiku i jako maminku malého raráška :-)
    Baví mě hlavně spotřebované produkty, protože reknes podstatné a neokecáváš to. A baví mě i tvůj YT kanál.
    Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, nejvíc mě asi baví spotřebované produkty, ale i fotky líčení a ráda si taky přečtu tipy na knížky. Sleduji Tě opravdu dlouho, takže už ani nevím, jak jsem na Tebe narazila :) Přeji hodně zdaru do dalších let blogu!
    marta.tlamsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    jelikož jsem před pár dny také získala členství v klubu maminek :-), tak jsem poslední dobou nejvíc ocenila právě články s touto tématikou. Dál mě ale baví (a snad i bavit budou) kosmetické recenze, u kterých oceňuji, že nejsou jen o high end kosmetice (která jde mimo mě).
    Sledovat jsem tě začala poprvé v roce 2012, kdy jsem i já docela aktivně blogovala- dostala jsem se k tobě, předpokládám, přes nějaký další beauty blog, který na tebe odkazoval. Když jsem přestala blogovat, opadl i můj zájem o blogy jiných, ale letos jsem se z nostalgie i dlouhé těhotenské chvíle :-D zase j nejterym blogům vrátila. Přeji vše nejlepší k blogovacím narozeninám ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Waaaaaaaaaa 9 rokov , to je doba. A to ťa sledujem skoro od úplného začiatku (nechápem ako ten čas letí :D) . Tuším som narazila na nejaké YT video ale už sa presne nepamätám.

    Každopádne som prelúskala hneď aj celý tvoj blog , vtedy ich tak veľa nebolo a ty si mi prišla taká normálna - v dobrom slova zmysle :D A časom sa mi to len potvrdilo :) Takže som sa pravidelne vracala k tvojím videám aj článkom.
    Mňa úplne najviac baví Mama téma (aj keď deti nemám) lebo ten tvoj pohľad na svet mi príde dosť podobný tomu môjmu a myslím si ,že by som veľa vecí vnímala rovnako. Aj séria ohľadom psíkov ma zaujala. No inak si ale prečítam každý jeden článok - hltám hlavne kozmetiku a tipy na knihy :)
    Dnes mám meniny tak si budem držať palce lebo och keď vidím tú fotku :D Rocher je moja obľúbená kozmetika. A prajem ti aby ťa neprechádzala chuť písať a točiť nech sa tu vidíme aj pri tom jubilejnom 10.výročí Pekný deň Škodulka. horbendy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Klárko, gratuluji k výročí, 9 let, to už je velký kus života a dlouhá tvorba!
    Sleduji Tě už dlouho, a tak si už přesně nevzpomínám, kde jsem na Tebe poprvé narazila.
    Na YouTube jsem zbožňovala Tvé sekáčové úlovky, na blogu se mi líbí hlavně články o kosmetických tipech a také články ze života.
    Ať se Ti daří i nadále ve všem, co podnikáš!
    Krásné léto!
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Klárko, nejradši mám recenze kosmetiky. Narazila jsem na tebe před lety na YouTube, bylo to myslím nějaké video ohledně studia �� cervenkova.tina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. No to nevím, sleduji tě právě od začátků blogování :)

    Nejvíc mě baví asi spotřebováno :)

    switchenka @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Už je to pár let zpět, kdy jsem na tenhle blog narazila, ale jaká byla cesta k němu, to už opravdu nevím 😁
    Přeji jen samé další úspěchy.
    mikulkovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Na tvůj blog jsem narazila náhodou, ale už je to pár let.
    Asi mi nejvíce baví spotřebováno.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Klárko,
    gratuluji k výročí blogu, kde máš vždy zajímavé články.
    Mezi mé nejoblíbenější patří Spotřebováno a mám ráda také kníhy, z kterých čerpám inspiraci.
    O blogu jsem se dozvěděla na Youtube.
    Přeji Ti mnoho dalších úspěšných a šťastných let! ��

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)