pondělí 29. června 2020

Ryor: Krém na ruce - Limitka Šeřík

Krásný den vám přeji!

Mám tu nějaké resty v recenzích, takže využiji volného prostoru než budu mít více času připravit další témata článků a nová videa. Dnes bych vám ráda představila ještě jednu limitku, dokud je možnost ji sehnat a to dokonale voňavou edici Šeřík, kterou z kraje jara představila značka Ryor. Hned když se tato limitka objevila, tak jsem věděla, že z ní něco musím mít, protože šeřík. Miluju ho, ať už ve váze nebo v kosmetice. Pro mě je to symbol jara a jedna z nejoblíbenějších vůní vůbec. 


Celkem limitka obsahuje pět produktů - cukrový peeling, tělové máslo, osvěžující mlhu, sprchový olej a krém na ruce. A o tom si dnes popovídáme blíž. 

Oficiální popis: Výživný, ale dobře vstřebatelný krém zajišťující hydrataci a zvláčnění pokožky. Jemná vůně šeříku osvěží mysl a navodí pocit relaxace. Aplikace na namáhanou pokožku rukou je vhodná několikrát denně. 



Tahle edice neláká jen vůní, ale i obalem. Ryor si se svými limitkami umí doopravdy vyhrát a dává do nich všechno. Občas je vážně škoda, že se jedná pouze o limitky :) Krém je v hezké, stříbrné tubě, ozdobený fialkovou etiketou. Po otevření na vás vybafne dokonalá vůně! Pokud se stejně jako já bojíte, aby nebyla nějak zbytečně přeumělkovaná, tak buďte bez obav. Tohle je opravdu věrohodná vůně šeříku, jak jej znáte. Je to jako kdybych tu měla šeřík ve váze hned vedle sebe. Dokonalost! Musím říci, že je vůně na krém na ruce i dost intenzivní a dlouhotrvající, takže pokud si ji chcete dosytosti užít, tak můžete. Naopak pokud někdo nemusí intenzivní parfemace a nebo šeřík nepatří mezi jeho nejoblíbenější, mohl by tu narazit. Já jsem s tím ale strašně spokojená a mazání si užívám! Každý večer, kdy se jím natírám, se můžu učichat :D Textura je velmi příjemná, není vyloženě hutná ani vodová, něco mezi. Perfektně se roztírá, ruce zanechává hebké a jemné. Na minutku jsou "obalené" a zdají se mastné, ale nemusíte se bát, během minutky je plně vstřebaný a vy se zase můžete věnovat čemukoliv. Dlouhodobě na rukou zůstává pouze vůně a skvěle hydratované tlapky. Péči obstará vážně skvěle, stačí mi mazat večer a jsou ve formě na celý den i přes časté mytí a namáčení rukou, nádobí, úklidu, atd. Jednoduše - je skvělý.




Sečteno podtrženo: Tohle musíte mít! Ten krém na ruce je vážně skvělý a ta vůně neodolatelná! Nedávno jsem četla nebo slyšela informaci, že prodej limitky je lehce za půlkou, takže tipuji, že v nabídce bude ještě někdy do konce léta, proto neváhejte a pokud něco se šeříkem chcete, objednejte. Já to mám určitě ještě v plánu, musím se touto dokonalou a věrohodnou vůní zásobit :) Limitku seženete tady, přímo krém na ruce zde za 95 Kč / 100 ml. 

Co vy a limitovaná edice Šeřík? Zaujala vás? Už jste něco vyzkoušeli?

10 komentářů:

  1. Miluji vůni šeříku a tahle limitka se strašně povedla :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas :) Dlouho mne žádná tak nenadchla, musím pořídit i zbytek kolekce, dokud je :D

      Vymazat
  2. Mám ráda vůni šeříku, takže krém by mi taky určitě voněl. Mě z této limitky nejvíce láká cukrový peeling. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je fakt omamná a tak věrohodná vůně, nelze nemilovat :)

      Vymazat
  3. Taky šeřík miluji a tahle kolekce mně láká od první chvíle, co o ní vím. Určitě budu objednávat a mám v plánu ji dát i jako dárek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem přemýšlela, že bych toho vzala více a pak darovala, podle mě parádní dárek! :)

      Vymazat
  4. Hodně jsi mě na něj nalákala, musí fakt dokonale vonět. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Klárko, jj novou řadu jsem zaznamenala. Kosmetiku Ryor mám ráda, už jen z té podstaty, že Kyšice jsou sousední vesnice mého "rodiště". Obal se mi moc líbí, určitě je produkt skvělý, jen já vůni šeříků nemám ráda, ale jako dárek bych mohla někomu pořídit. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to chápu, to by tohle nebyla správná volba :D :) Ale naštěstí mají i kupu jiných vůní! Mně voní například ještě řada s konopím ♥ :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)