čtvrtek 11. června 2020

MOTD: Žluté líčení s XOXO Petra

Krásný den vám přeji!

Co vy a žlutá? Já vám prozradím, že žlutá barva je hned po oranžové mojí nejméně oblíbenou.. Že ji použiji v líčení by mne ještě nedávno nenapadlo. A co víc, že by pro mne mohla být nositelnou, jsem netušila! Vždy jsem měla za to, že žlutá se ke mně nebude absolutně vůbec hodit. Ale zkusit se má všechno a paletka XOXO Petra od Makeup Revolution k různým pokusům doslova svádí.. Tak jsem to zkusila..


A musím říci, že jsem sama byla překvapená, jak dobře se ve žluté cítím, jak rychle jsem si na ni zvykla a jak se mi začala líbit..! Doplnila jsem ji hnědou, aby to nebylo až moc výrazné a křiklavé a za mě spokojenost. Co na to říkáte vy?




Použité produkty: 

Tvář: korektor Master Conceal - Maybelline, make-up Photofocus Foundation - Wet & Wild, fixační pudr - Gabriella Salvete, konturovací paletka XOXO Petra - Makeup Revolution

Oči: tužka na obočí - Essence, paletka stínů XOXO Petra - Makeup Revolution, tužka na oči 12H True Colour - Dermacol, linky ve fixe - Max Factor, řasenka Blackout - Dior

Rty: krémová rtěnka Pure Lip Color 02 - Alcina





A co vy a žlutá? Máte ji rádi? A nosíte ji v líčení?


10 komentářů:

  1. Velmi pekne licenie. Vzdy taketo farby obdivujem, hoc mne by nepristali :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Já jsem si taky myslela, že to na mě bude vypadat šíleně a ono celkem fajn :D

      Vymazat
  2. Jsi průkopnice nových trendů v líčení, nikdy by mně nenapalo používat žlutou na líčení, ale vypadá to dobře a fakt Ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, mockrát děkuji, ale zase to nepřeháněj! :) To ta paletka.. s ní bych pořád něco zkoušela :D :)

      Vymazat
  3. Milá Klárko, krásné líčení, obzvláště se mi líbí, jak máš citelně a upravené a dokreslené obočí....☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) Většinou nosím obočí výraznější, tady jsem použila v rychlosti jen Essence tužku :D Tak to musím nosit asi častěji :)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    mně se žlutá v líčení líbí, řekla bych, že v kombinaci s hnědou působí moc dobře. Já ji ráda nosím hlavně na podzim, protože mám tmavě hnědé oči. Zvu tě ke mně na blog, zrovna tam probíhá soutěž o kosmetický balíček:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že k podzimu se to náramně hodí! :) Asi už vím, co budu za půl roku nosit :D

      Vymazat
  5. Taková kombinace by mě vůbec nenapadla, fakt skvělá práce :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vypadá to fakt docela dobře, sama jsem byla překvapená :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)