čtvrtek 25. června 2020

Makeup Revolution: Xo Petra

Krásný den vám přeji!

Dnešní příspěvek bude věnovaný kolekci XO Petra, kterou už ode mě dobře znáte. Proto pro vás možná některé informace nebudou nové, ale určitě si kolekce od Makeup Revolution zaslouží podrobnější článek jenom pro sebe. Novinky vyvolaly stejně jako první paletka úplnou lavinu, takže pokud už máte těchto kousků plné zuby, omlouvám se. Snažila jsem se chvíli počkat, abych nepřispívala v době největšího proma, tak snad vás to nebude nudit :) Hlavně jsem si všechno chtěla i důkladně vyzkoušet, osahat a užít, abych vám k tomu mohla říci co nejvíce. Takže pokud vás moje zhodnocení zajímá, jdeme na to..


Jak jistě víte, kolekce nese jméno naší české blogerky Petry LovelyHair, což je dle mého paráda vzhledem k celosvětovému rozsahu a úspěchu značky. Tentokrát však udělali v zahraničí trochu kiks a proflákli kolekci dříve než to vyšlo na světlo u nás, takže jsem o kolekci věděla už pár dní dopředu a velké antré kolem už jsem tolik nevnímala. Každopádně jedno musím nechat, kolekce je neskutečně povedená. Líbí se mi výběr produktů, barev, obalů.. prostě všechno. Najdete v ní paletku očních stínů, konturovací paletku s bronzery a rozjasňovači a kit rtěnek. Od první minuty jsem věděla, že minimálně paletka stínů a rtěnky musí být moje. Konturovací paletka mým středem zájmu úplně nebyla, ale když jsem házela věci do košíku, všimla jsem si, že vyjde výhodněji celá sada, takže jsem dlouho neváhala a vzala ji celou. A nelituji. 


Celá sada se skvěle doplňuje. Zatímco paletka očních stínů je barevná a hravá, odstíny rtěnek jsou v přirozených a hodně univerzálních odstínech, konturovací paletka pak jakýkoliv look doladí, díky výběru ze čtyřech odstínů bronzerů a čtyř rozjasňovačů v různých tónech a odstínech. Navíc obě paletky obsahují jak studené tóny, tak teplé, aby měla co největší záběr pro všechny typy. Tím pádem je trochu jasné, že ne všechno je pro všechny (zejména tedy u konturovací paletky).


Začneme paletkou očních stínů, protože to je prostě za mě největší pecka a rozhodně i nejoblíbenější produkt, zaslouží si první místo :D Oproti sofistikované první paletce v černé matné, je tato zahalena ve výraznějším růžovo-fialovém a lesklém obale. Na ni byla ještě třpytivá stříbrná krabička. Ta tomu dodávala šmrnc, o tom žádná, ale pořád se mi sofistikovaná černá zamlouvala asi víc.. Ale o obalu to ani tak není a aspoň zas vím, po které paletce v šuplíku sahám, když ji budu hledat. Co mne u ní vadí je zavírání, protože jde otevírat dost těžce a už jsem si na tom zničila nejeden nehet. Doufám, že se to trochu vychodí a časem to bude lepší. Paletka je oboustranná, vykoukne na vás 36 zářivých stínů. V tomto případě je slovo zářivých opravdu na místě, protože barevné spektrum je vážně pecka. V paletce nenajdete moc "obyčejných" barev, ale krása střídá nádheru v barevných stínech. Na každé straně na vás čekají jiné barvy a jiné tóny, půlka obsahuje studené odstíny, druhá teplejší. Dohromady je však složená tak, aby se daly používat všechny mezi sebou, bez ohledu na studené/teplé tóny. Zároveň barvy vedle sebe máte poskládané tak, že vám barevná varianta na líčení doslova křičí do tváře (mrkněte například na ty zelené vedle sebe, žluté či černé). Jednoduše, hledáte-li paletku na vyblbnutí, tohle je ONA. Tady se fakt můžete vyblbnout do sytosti, protože tu najdete od každé barvy duhy něco :) Na druhou stranu, fanoušci přirozených, jemných a hnědých tónů se tady nenajdou. Ovšem pokud vlastníte jedničku, tak s tou se tato skvěle doplňuje a kombinuje a v ní najdete vše, co tady chybí. Ve mně paletka doslova rozdmýchala oheň a já experimentuji víc než kdy dřív a neskutečně mě to baví. 



Efektově už to není v paletce tak divoké, najdete tu víceméně dva typy stínů - matné a lesklé. Bez ohledu na matnost či lesklost stínů jsou všechny skvěle pigmentované a příjemně máslové. Poddávají se, výrazně nepráší a na oku se s nimi pracuje jedna báseň, ať už jednotlivě nebo v kombinacích. Na oko chytají ihned, neopadávají a jak sednou, tak zůstávají po celý den. Jen dva odstíny výrazněji vybočují. Vínový mramorový (Highly Rated), který je namletý trochu hruběji než ostatní lesklé a díky tomu při nabírání a aplikaci na oko trochu více práší. A pak černý (Dark Thoughts), který obsahuje trochu větší stříbrné třpytky, ovšem viditelné spíše jen v paletce, na oku už jsou hodně nenápadné, takže jde ve výsledku spíše o matný černý stín.









O jednotlivých stínech asi není potřeba tu diskutovat, to bychom tu byli do zítřka. Platí to, co jsem řekla: jejich pigmentace, práce s nimi a výdrž je naprosto famózní a pro mě bezkonkurenční v porovnání cena/kvalita. Moc ráda s ní blbnu a zkouším různé barvy a kombinace. Miluju tu paletku a jen tak se jí nevzdám! :)






U konturovací paletky musela ta láska přijít. To byl kousek, který mne z celé kolekce zaujal nejméně a nebyla jsem si chvíli jistá, jestli ji vůbec chci. Nakonec jsem ji ale vyzkoušela a jsem za to ráda, protože i ji jsem si nakonec oblíbila.

Obal je opět v růžových tónech, aby ladil s druhou paletkou. Tentokrát je vrchní část průhledná, jak to u konturovacích produktů Revolutionu bývá a díky tomu je i snadněji rozpoznatelná od stínů. Obsahuje osm čtverečků/odstínů, z toho čtyři vlevo jsou bronzery a čtyři vpravo rozjasňovače.


Paletka je složena tak, aby vyhovovala "všem". Jedna řada studených tónů, druhá teplejších. To znamená jediné, jak už jsem naznačila, tak tady není všechno využitelné pro všechny. Já používám vesměs pouze vrchní řadu se světlejšími, studenějšími odstíny do růžova. Ale kdybych se náhodou v létě trochu víc opálila, tak by se mohla hodit i ta spodní. To tedy platí zejména pro bronzery. Spodní rozjasňovače jsou docela světloučké, že je můžu s klidem používat i já, bledule obecná. Každopádně každý by si měl přijít na své.

Bronzery jsou spíše matné. To spíše tu má své opodstatnění. V paletce je ve třech z nich na sluníčku vidět velmi lehounký shimmer, který ale na pleti není nijak výrazný. Čistě matný je pak jen spodní bronzer vlevo. Rozjasňovače jsou všechny se stejně výrazným leskem, který není ani stříbrný ani zlatý, ale někde na pomezí.



Pigmentace je poměrně vysoká, ať už u bronzerů nebo u rozjasňovačů, takže to chce mít lehčí ruku. Navíc obojí i skvěle chytá. Proto raději pozor, tady se to dá docela lehce přehnat do výsledku nevzhledných šmouh či blyštící se diskokoule. Vím o čem mluvím, párkrát jsem musela ubírat :D Výdrž je dobrá, intenzita po celý den neměnná. Jak jej ráno nanesu, tak jej večer sundám. Tedy když se zrovna nešmrdlám po obličeji nebo se moc nemazlím s prckem, protože proti otěru to úplně odolné není. Asi bych to ani nečekala, takže mě to nijak nepohoršuje. Ale večer se občas leskneme s prckem oba.



Největším oblíbencem je pro mě hned první bronzer (nahoře nalevo), který má nádech do růžova. Pro mě něco mezi bronzerem/tvářenkou a vypadá moc hezky i samostatně. Rozjasňovač pak používám nejčastěji nahoře vpravo opět s nádechem do růžové. Není ani moc světlý a studený, ani moc teplý, takový ten zlatý střed.

Paletka je tedy za mě fajn a pokud si tam naleznete své odstíny, tak budete spokojeni. V klidu použitelná na den i noc. Za ty peníze rozhodně fajn kup a nelituji, že jsem ji vzala při nákupu taky.




Do třetice tu mám produkty na rty. Nepíši záměrně rtěnky, protože každý kousek v setu je jiný a ne všechno rtěnky jsou. V sadě najdete lesk, matnou rtěnku a rtěnku se saténovým finišem. Prodávají se pouze takhle ve třech, což je na jednu stranu výhoda, na druhou škoda. Nevýhodou to je pro někoho, kdo ví, že nevyužije všechny, ať už kvůli odstínu či textuře. Na druhou stranu máte v balení rovnou tři kousky a pokud máte rádi různé textury a odstíny vám sednou, tak máte vyhráno. Já jsem si nechala matnou rtěnku Mauve Madness a nude se saténovým finišem Lip Filler. Dál jsem poslala lesk na rty, jelikož ten bych asi nevyužila.


Balení je opět sladěno do stříbrné krabičky jako celá kolekce. Samotné rtěnky jsou pak v jednoduchém obalu v průhledném matu se stříbrnými detaily. Vypadá to elegantně a je to praktické díky viditelnému odstínu na první pohled. Aplikátor je pak pěnová, trochu podlouhlejší tyčinka, což je občas problém na moje fakt úzké rty. Ale většinou se mi podaří se s tím poprat i bez přetahů. 




Mauve Madness je prostě mauve. Jelikož já nevím, co je barva mauve zač, tak pro mě je to jednoduše krásná růžovo-fialková. Asi bych netvrdila, že je to úplně přirozený odstín, i když samozřejmě záleží na tónu vašich rtů. U mě je to zlatý střed mezi výraznou a přirozenou barvou. Jednoduše je vidět, že rty namalované mám, ale zároveň to není žádný křiklavý kousek. Rtěnka je při aplikaci krémová, hned po nanesení na rtech zasychá až do matného finiše. Nanáší se rovnoměrně, nezalézá do vrásek, nedělá žmolky, ale rty lehce stáhne a tím vrásky zvýrazní. Působí na efekt až moc "suchá" a bohužel nejen působí, ale ona i dost suchá je, protože po celkem krátké době nošení cítím pnutí rtů a po delším nošení jsou vyloženě vysušené. Výdrž je slabší, zvládne tak dvě hodinky, mizí postupně od středu rtů, ale nesmím nijak déle mluvit, jíst či pít pak mizí ihned a zůstávají jen kontury. Je pro mě nositelná, odstín se mi líbí, ale nevydržím ji mít na rtech dlouho a úplně nejkomfortnější není.



Lip Filler je potom hodně světlá nude s nádechem do oranžova. Pro mne celkem nositelná barva, ale myslím si, že nebude slušet všem. Konzistencí je trochu jiná, při aplikaci je to taková velmi jemná našlehaná pěna, která postupně na rtech zasychá. Ovšem neudělá vyloženě matný finiš, ale spíše sametový. Díky tomu, že nezaschne na troud, je na rtech pocitově příjemnější, rty tolik nestahuje a nevysušuje, zase ale umí zvýraznit nedokonalosti jako šupinky nebo lehce zalézt do vrásek. A výdrž není nijak dlouhá, od středu rtů postupně mizí a zvládne bez jídla a pití ještě méně než dvě hodiny. Stačí déle mluvit a mizí rychlostí blesku. Takže tenhle kousek je sice na rtech příjemnější, ale zase výdrží to je ještě menší terno než MM.



Sečteno podtrženo: Tady je shrnutí velmi jednoduché! Paletky - pecka! Obě dvě. K té na oči mám trochu vřelejší vztah a jsem z ní vytřískaná víc, protože líčení očí mě baví. Paletku na tvář potřebuji a používám každý den, takže k ní mám spíše praktický vztah. Rtěnky mne zaujaly hned, co jsem je viděla a těšila jsem se na ně nejvíc. Bohužel u nich se ukázalo, že jsou největším zklamáním.. Odstíny jsou super, ale kvalita prostě pokulhává. Škoda.

Produkty seženete buď v DM drogérii, drogériích Rossmann (samostatně) nebo v sadě na e-shopu XO Beauty (za 998 Kč)

A co vy a kolekce XOXO Petra? Zaujala vás? Vlastníte z ní něco?

18 komentářů:

  1. Nevlastním nic z této kolekce, ale hodně se mi líbí ta paletka očních stínů. Vytvořila jsi s ní nádherné líčení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Paletka je fakt super, (nejen) na blbnutí je to bomba!

      Vymazat
  2. Ahojky Klárko, na narozky jsem dostala paletku na pleť a jsem z ní nadšená. A používám ji teď i na oči. Od té doby co ji mám ji používám každý den :) a teď mají krásnou akci v Rossmannu, tak přemýšlím, že bych si koupila i tu paletku stínů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verunko, určitě do paletky jdi, myslím, že neprohloupíš :) Jo ta konturovací má dobrou pigmentaci, ty rozjasňovače by mohly být na oči fajn, asi to taky zkusím! :D

      Vymazat
  3. Konturovaciu paletku si chcem kúpiť zo všetkých produktov ju najviac využijem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do ní jdi, je super :) Já teď nechci používat nic jiného :D

      Vymazat
  4. Mám komplet kolekci a nejspokojenější jsem s paletkou očních stínů, ale to jsem tak trochu předpokládala. Kdybych chtěla bručet, tak snad jen na to, že byla dražší, než Petry první paletka, moc nechápu proč, ale budiž:-D
    Konturovací paletka je fajn, sice pro mně ne plně využitelná, ale koupě nelituji..Sada na rty vypadala na pohled hezky, celkově doplňovala tu kolekci, tak jsem ji brala taky, ale byl to přešlap. Ve finále ani jeden odstín nebyl ,,ten můj" a matná a saténová rtěnka mi neseděla ani kvalitou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže vlastně úplně stejný jako u mě :) Nad cenou jsem se taky pozastavila, je to trochu divný :D

      Vymazat
  5. Paletka na oči mě nijak neláká, ani po té první netoužím, ale sada na rty se mi líbí hodně, i když moc nevydrží, ale to mně na rtech nic :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby to bylo jen o výdrži, tak to taky asi přežiju, páč mi nic dlouho nevydrží, ale jsou na nic celkově :-/ :D

      Vymazat
  6. Paletka stínů se mi líbí více, než ta její předchozí. :) Ale i tu je pár odstínů co bych vůbec nevyužila. :) Vytvořila jsi krásné líčení. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já mám v každé paletce nějaká "slepá" místa alias nevyužité stíny :) :D A děkuji, Míšo! :)

      Vymazat
  7. Milá Klárko, pokud už jsem to psala, tak se omlouvám....☺. Paletku na tvář s rozjasňovači jsem si pořídila a mooooooc dobře jsem udělala, je naprosto skvělá a momentálně již měsíc nepoužívám nic jiného ☺. Lesky jsou také povedené a Ty paletku očních stínů opravdu využiješ, moc Ti líčení sluší. Nejvíce se mi líbí výrazné - tmavé barvy s kombinací s nude rty. TAkže paráda, jsi kočka. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! ♥ Paletky mám ráda obě, jsou super kvalitou a fakt se s nimi vyřádím :D Určitě tu nejsou stíny naposledy :)

      Vymazat
  8. Och, tie očné tiene sú krásne. Milujem hlavne tie metalické, hoci ich často nenosím. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny jsou fakt super, kupa barviček pro blbnutí :)

      Vymazat
  9. Musím sa priznať, že mňa táto kolekcia moc nezaujala. Mám od Petry tú prvú paletku a tá sa mi čo sa týka odtieňov páči viac a dlho som rozmýšľala nad kúpou tej kontúrovacej ale bála som sa, lebo skoro všetky tiene majú v sebe jemné trblietky čo ja moc nemusím, ale na pleti vyzerá dobre. Možno ju ešte skúsim, ale pekná recenzia
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Jo paletky nejsou pro každého, úplně to chápu :) Ty třpytky v té konturovací naštěstí nejsou nijak výrazné, takže se dá určitě unosit :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)