neděle 19. dubna 2020

MaMa téma: Otázky a odpovědi o mateřství

Krásný den vám přeji!

Dnes tu mám dva v jednom - maminkovské téma a zároveň video. Nedávno jsem se na Instagramu ptala, jaké video by vás zajímalo a na plné čáře vyhrálo téma mateřství, tak jsem se rozhodla ho natočit formou Q&A (Otázek a odpovědí). Najdete tam například odpovědi na otázky co mě štve na mateřství, jaké pocity mne provází nebo co si myslím o umělém mléku.. Doufám tedy, že jsem otázky dostatečně zodpověděla a že vás bude i tohle povídací video bavit :)



Pokud byste měli další otázky, tak se neváhejte ptát, ať už na InstagramuFacebooku, v komentářích nebo na e-mailu, to je na vás. A když se jich sejde dost, můžeme dát zase brzy nějaké další povídání... :)

A v komentářích mi neváhejte dát vědět, jak to máte vy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)