čtvrtek 12. března 2020

Oriflame: Kokosový pleťový peeling.. Tohle fakt ne!

Krásný den vám přeji!

Tak pro dnešek vám představím jeden sakra velký průser. To máte rádi, že jo? :D Pleťová kosmetika je to, co mě teď baví zkoušet asi nejvíc. Miluji zkoumání účinků a celkově si zažít nějakou pečující rutinu. No a pleťové peelingy do mé rutiny patří. Tenhle modrý peeling mne proto zaujal v katalogu Oriflame, kde byl v akci za celkem směšnou částku. A k tomu kokosová vůně, tomu já neodolám nikdy. A na peelingu se přeci nedá nic moc zkazit... Nebo dá?


No, obal mě okouzlil dokonale, co vám budu povídat. Nějak se mi ty modré tóny s průhledným plastem, kde vidíte i ty zrnka, líbí. Ovšem tím to tak nějak končí :D Kokosová vůně, na kterou jsem se těšila, je příšerně umělá. Fakt se mi nelíbí a to mám kokos hodně ráda. Zrníček je v krémovém peelingu dost, ale není jich zase plný a jsou dost hrubá - škrábe. Na pleťový peeling mi to přijde moc a to snesu fakt hodně. Ale je to nepříjemné, i když při čištění nijak netlačím. A bohužel jako by to nestačilo, tak peeling, respektive jeho krémová složka, na pleti štípe. Můžu ho mít na obličeji jen bezpodmínečně nutnou dobu, jakmile ho hned neopláchnu, tak pleť začíná být podrážděná. Po opláchnutí je při té náloži nečekaně zarudlá a přijde mi, že i trochu vysušuje. Ale věřte nebo ne, to už je asi to nejmenší, co mi na něm vadí. 






Za mě tedy tohle velké ne! Je to fakt satanský nástroj. A co jste mi psali, tak některým z vás neseděl také, takže to fakt asi stojí za prd. Raději příště mrknu jinde a dávám si předsevzetí, že se nenechám ukecávat obaly a vůněmi! :D Kdyby byl přece jenom někdo odvážný, tak seženete u Oriflame, cena do 100 Kč za 75 ml.

Máte s ním někdo zkušenosti? 

14 komentářů:

  1. Ahoj, tak tento peeling mě hodně nalákal, miluji vůni kokosu a peelingy obecně. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby to byla vůně kokosu, tak super, ale tohle je tak umělé.. fuj :D

      Vymazat
  2. Já obecně na pleťové peelingy úplně nejsem, nemám nijak citlivou pleť, ale peelingy mi na ní nějak vadí a z tohohle mám trochu husí kůži, jen to čtu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda a minimálně jednou týdně ho používám místo čistícího gelu, ale tenhle už nechci ani vidět :D

      Vymazat
  3. Já jsem ho kdysi ho kdysi měla a byla jsem spokojená. Je fakt, že je opravdu drsný.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda ho, vůni kokosu mám též ráda, drsnější zrníčka by mi ale asi nevadila.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby mi vadila jen vůně nebo jen ta hrubost, tak to ještě asi zvládnu, ale to štípání už k tomu všemu bylo moc :D

      Vymazat
  5. Neměla jsem ho, ale některé peelingy má Oriflame super. Hrubé peelingy já mám velmi ráda :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo má i fajn kousky, taky už jsem dřív nějaké měla a spokojenost.. Ale na tenhle jsem se těšila a fakt děs no :-/

      Vymazat
  6. To je škoda. Pritom na pohľad vyzerá fakt super. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)