čtvrtek 5. března 2020

Líčení: Růžová? Není problém!

Krásný den, vítám vás u nového článku!

Dáme si zase jedno líčení a tentokrát pořádně barevnou šlupku. Jen růžová to může být! :D Ta mě teď strašně baví! Minulý týden jsem viděla video od Lucky z GetTheLouk, kde zkoušela růžovou paletku ColourPop a když jsem viděla tu kombinaci růžových barviček, neodolala jsem a musela to vyzkoušet taky :D A musím říct, že je to úplně boží!



Nemám tedy paletku od Colourpop, ale zkombinovala jsem stíny z Desert Dusk a Revolution by Petra, kde se podobné odstíny nachází také. No a takto to dopadlo. Já jsem se do toho looku zamilovala, že jsem ho vytáhla během týdne hned dvakrát. Lidé v okolí koukali jak péra, růžová přeci jenom asi není na očích úplně obvyklá.. nebo nevím :D


Použité produkty:

Tvář: Make-up Double Wear Nude - Esteé Lauder, rozjasňující perly Meteorités - Guerlain (nejsou na fotce), konturovací paletka Sculpt x Glow - Models Own

Obočí: Ka-Brow - Benefit

Oči: Černá tužka na oči 12H True Colour - Dermacol, paletka Desert Dusk - Huda Beauty, paletka Revolution by Petra - Makeup Revolution, fix na oči Renaissance - Makeup Revolution, řasenka Magic Volume & Curl - Gabriella Salvete

Rty: Lesk na rty - Alcina




Tady ještě trochu zblízka:




Plánuji to ještě zkusit trochu jinak, tak pokud to vyjde, brzy se s růžovou zase setkáme.. :D A vás se ptám:

Nosíte na očích růžovou? Troufáte si na podobné výrazné barvy?

8 komentářů:

  1. Tobě to tak moc sluší a ty linky jaké dokážeš vyčarovat obdivuji už dlouho:-) Krásné líčení:-) Já si říkala, že bych mohla růžovou na oči nahodit letos na Valentýna, abych byla stylová, ale pak nějak nebyl čas a ani nálada. Ale líbí se mi, moc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pěkný linky se povedou málokdy :D Taky jsem chtěla na Valentýna něco neobvyklého a nic z toho nebylo, nejsi sama ;) :D

      Vymazat
  2. To je krása. Ružové tiene sa mi hrozne páčia, ale obávam sa, že na mne by vyzerali ako alergická reakcia. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já z toho taky měla strach a ono to tak vůbec nevypadá! ;) To víc "uplakané oči" mám z červených stínů :D :D

      Vymazat
  3. Vypadá to nádherně. Já bych si na takové výrazné líčení netroufla, ale tobě sluší. Já mám raději nenápadné, nude odstíny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám období, kdy používám taky jenom nenápadné barvičky :)

      Vymazat
  4. Kdysi jsem taky růžovou hodně používala, ale teď jsem přešla spíše na hnědé odstíny. :) Sluší ti to .
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to musím občas prostřídat, období "nudy" s nude občas rozčísnu barvou :) :D Děkuji!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)