úterý 3. března 2020

Alcina: Vlasová péče pro dlouhé vlasy + suchý šampon

Krásný den vám přeji!

Ke konci roku Alcina nezahálela a představila ještě novou vlasovou péči a to řadu pro dlouhé vlasy. Halo, halo, to je něco pro mě! Najdete v ní tři produkty - šampon, kondicionér a péči ve spreji. Přesně to, co potřebuji a co mi k běžné péči o vlasy stačí. Řada se vyznačuje jemnými, bílými obaly. Jsou  praktické a zároveň nejsou nijak zbytečně přeplácané a oku lahodí. A jako bonus najdete na konci ještě informace k prvnímu suchému šamponu této značky :)


Pěstící šampon pro dlouhé vlasy je sám o sobě pecka!

Oficiální popis: Síla pěstícího šamponu spočívá v jeho složení. Najdeme v něm keratin, základní stavební prvek vlasu, který se stará o mimořádnou ochranu a strukturu vlasu vyrovnává, posiluje a opravuje. Potřebnou hydrataci vlasů zajišťuje panthenol, jenž zároveň zklidňuje pokožku hlavy a usnadňuje rozčesávání. Šampon dále obsahuje kationové pěstící polymery, které pracují tam, kde je struktura vlasu poškozená. Právě v těchto místech se usazují a vlasy tím vyhlazují.

Balení má jednoduché, praktické s takovým tím vycvakávacím dávkováním. Má perleťovou barvu, gelovou texturu a velmi pěknou, jemnou vůni, která však po sobě zanechává po opláchnutí jen slabý náznak. Dostatečně napění, stačí ho malé množství a jde bez potíží vypláchnout. Vlasy jsou po uschnutí hezky lesklé, jemné, poddajné a zároveň pevné. A hlavně vydrží dlouho ve formě, mastí se až kolem čtvrtého dne. Šampon mě baví a používám ho velmi ráda.





Pak je tu Vyhlazující kondicionér a ten je za mě už trochu horší.

Oficiální popis: Nechte své vlasy rozmazlovat vyhlazujícím kondicionérem. Obsahuje phytosqualan, rostlinný lipid získaný z oliv, který vyrovnává nedostatky v namáhaných vlasech. Obsažený keratin pak společně s kationovým pěstícím polymerem napravuje vlasy a přilne na něj přesně v místech, kde je vlas poškozen.

Balení je v tubě a v menším množství než šampon, což je dobře vymyšlené a velmi to oceňuji. Jestli totiž něco nemám ráda, tak když mi dojde šampon a zbyde kvantum kondicionéru :D Z tuby jde vymáčknout bez potíží, i když oproti šamponu má trochu tužší texturu. Vypláchnout jde dobře, ale pocitově pořád i po opláchnutí vím, že jsem ho aplikovala. Vlasy jsou takové jemnější a trochu "kluzké", jestli to dává smysl. Rozčesání je na jedničku. Ovšem potíž s ním mám, protože mi velmi brzy vlasy plihnou a rychleji se mastí. S kondicionérem mám hlavu mastnou už druhý, maximálně třetí den a vlasy jsou takové.. nehezké. A navíc mi strašně smrdí. Ne vlasy, ten kondicionér :D Ve vlasech to naštěstí cítit není, ale když ho vymáčknu, tak cítím takovou divnou vůni, která mi připomíná "umělou hmotu". Nevím jestli víte, jak smrdí umělá hmota, ale podle mě takhle :D Takže kondiš nepoužívám úplně s nadšením.




Za to bezoplachová péče - Dvoufázový sprej pro dlouhé vlasy.. to je top! Já mám jednoduše tyhle produkty mnohem raději než klasické kondicionéry.

Oficiální popis: Sprej se stará o dlouhé vlasy a to i pokud jsou poškozené a suché, pomocí dvou fází - vodní a pěstící olejové. Pěstící fáze je složena z vysoce hodnotného komplexu látek v koncentrované formě, které jsou pro péči o tento typ vlasů obzvlášť vhodné. Vodní fáze slouží k tomu, aby rozkládala olejovou fázi a zajistila tak rovnoměrné nanášení na celou délku vlasů.

Balení je praktické s pumpičkou, ale musím říct, že má pumpička celkem malý rozprach. Na celou hlavu použiji cca 7 - 8 pumpiček. Samotná péče je pak dvousložková, takže před použitím nesmíte opomenout s ní pořádně zatřepat. Péče má mnohem příjemnější vůni než kondicionér, díky čemuž se mi i snadněji používá. Vlasy nezatěžuje, zůstávají jemné, hebké, nadýchané a krásně lesklé. Dobře se rozčesávají. A v kondici jsou dobré čtyři dny. Používám ji tedy mnohem radši než kondicionér. Cena je 350 Kč za 125 ml.





No a rovnou vám tu ukážu i suchý šampon, který přišel hned z počátku roku. Zaujme rozhodně na první pohled svým jemným, růžovým obalem. Ale tím to samozřejmě nekončí a má i pár dalších zajímavých vlastností.

Oficiální popis: Suchý šampon vlasy osvěží, vyživí a přitom na nich nezanechává žádné viditelné stopy. Díky nové technologii a účinným látkám vlasy získávají příjemnou vůni, pevnost a pěstěný vzhled. Po nanesení se rychle vstřebává. Je lehký a vlasům dodává objem a strukturu, takže jsou připraveny na následnou úpravu, která dlouho vydrží. Snadno jej pak odstraníte vykartáčováním či umytím. Je bezbarvý a hodí se pro všechny typy, struktury i barvy vlasů. Suchý šampon odmašťuje kořínky pomocí obsaženého rýžového škrobu a tapioky. Zároveň přitom pěstí namáhané konečky vlasů a díky slunečnicovému oleji vyživuje i vlasovou pokožku.

V prvé řadě oceňuji, že příjemně voní. Lehce, květinově a nevtíravě. Jen škoda, že na vlasech to pak není nijak extra cítit. Za druhé nedusí. To některé sucháče fakt umí, ale tady není nejmenší problém. Za třetí, už trochu důležitější fakt, nenajdete po něm na hlavě žádné pozůstatky. Nedělá bílý povlak, který je třeba vyčesávat nebo vyklepávat. Je naprosto a úplně neviditelný. To hodnotím velmi kladně, protože občas i Batiste mi vlasy trochu "nabělí". Ovšem stejně vás určitě zajímá to nejdůležitější - jak si poradí s mastnotou, nemám pravdu? No, tak v tomhle ohledu mi zase jiné suché šampony umí posloužit i lépe. Neumím definovat úplně přesně, co JE špatně, ale něco něco tomu prostě chybí. On vlasy odmastí, jsou na dotek "čistší", jestli to tak lze říct a na pohled taky lepší, ale pořád to není ono. Možná to je tím, že mi tam chybí objem? Asi. Vlasy nejsou tak nadýchané a díky tomu nevypadají jako "umyté". Něco málo tomu prostě chybí a proto bych volila spíš jiné sucháče. Cena je 350 Kč za 200 ml.





Celkově tedy musím říci, že jsou tu fajn kousky i o něco horší. Šampon mi sedl úplně skvěle, bezoplachový sprej jakbysmet, to je prostě moje! Vlasy jsou s péčí fakt krásné a po šamponu čisté a lesklé. Trochu umí pozlobit akorát kondicionér, takže ten bych s klidem vynechala, což není až takový problém, v klidu jej dokáže nahradit právě sprej. Suchý šampon není špatný, ale něco tomu prostě chybí, takže to úplný favorit také není.

Co vy a vlasová péče Alcina? Zkoušeli jste něco? Zaujala vás? Kupujete si vlasovou péči dle vašeho typu vlasů nebo používáte, co vám přijde pod ruku?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Alcina

4 komentáře:

  1. Nezkoušela, ale minimálně ten bezoplachový sprej bych ráda vyzkoušela, tyhle stříkátka mám moc ráda, kupuji si ty od Gliss Kur, použití bleskové, efekt okamžitý:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to s nimi jednodušší, co si budem :) Na Gliss Kur péče už jsem taky několikrát koukala, když jsem potřebovala nějakou "rychlovku" :D

      Vymazat
  2. S touto značkou nemám skúsenosti, ale zaujal ma dvojfázový sprej, ale keďže to je pre dlhé vlasy, tak to nie je nič pre mňa. Celkovo tie produkty vyzerajú super.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alcina jich bude mít určitě víc :) Vlasovou péči má na jedničku!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)