neděle 1. března 2020

(Ne)Oblíbenci | Únor 2020

Krásnou neděli!

Jako tradičně tu mám nové video a jako obvykle jsou to (Ne)Oblíbenci měsíce, tentokrát krátkého února :) Nebudu vás zatěžovat haldou věcí, ale jenom takových těch "nejdůležitějších", tak pojďme na to!




Z kosmetických oblíbenců tu mám čtyři kousky. Prvně paletku od Gabrielly Salvete, kterou už jsem vám tu ukazovala, ale musím vám ji ukázat znovu, já ji prostě miluju! Používám ji teď nonstop a s žádnou jsem si v poslední době líčení tolik neužívala jako právě s ní. Brzy pro vás chystám podrobnější recenzi novinek této značky, takže se tu nebudu zbytečně rozkecávat. Je prostě super - krásně pigmentovaná, hezké odstíny a výdrž celodenní. No a k téhle paletce teď velmi často používám tužky na oči od Alciny, které mám v tmavě modré a zelené verzi a obě jsou naprosto perfektní a to nejen odstíny. Jsou skvěle pigmentované a hlavně drží jako přibité! Dalším velkým favoritem je krém na ruce Blissfully Nourishing od Avonu. Řada Planet Spa je povedená a tenhle krém není výjimkou. Obsahuje bambucké máslo, které nejen hezky voní, ale navíc i skvěle vyživuje. Mažu si jím ruce na noc a ráno je mám dokonale jemné a hebké. A navíc je v roztomilém balení. Do čtveřice tu mám bezoplachovou péči Ganz Schön Lang, což je řada uzpůsobená pro dlouhé vlasy opět od Alciny. Bezoplachovou péči mám raději než klasické kondicionéry, protože tolik vlasy nezatěžuje. Do vlasů se jednoduše rozpráší, zanechá je nadýchané a pomůže jim k dokonalému lesku a snadnému rozčesávání. To já ráda!


Filmů jsem v únoru moc nestihla, ale jednu pěknou rodinnou komedii vám doporučím, i když ji asi většina z vás zná. Nedávno zase dávali na Prima MAX film Koupili jsme zoo a já si ho nemohla nechat ujít. V hlavní roli hraje Matt Damon, tentokrát už v roli otce a samozřejmě ani to mu problém nedělá. Navíc jeho herecká "dcera" je hrozně hezká holčička :D A celý film se nese na tak příjemné vlně, že jsem schopná koukat pořád dokola :) No a jak jsem nestihla filmy, hnula jsem aspoň se seriály. Dokoukala jsem minule zmíněné Pretty Little Liars. A škoda mluvit. Upřímně, ten konec byl tak příšernej, že už jsem ráda, že to mám za sebou a nejspíš už se k tomu nikdy vracet nebudu :D Měli to utnout někdy v páté řadě, kdy to ještě jakž takž dávalo smysl.. No a dalším seriálem, který jsem se rozhodla dokoukat jsou The Vampire Diaries. Momentálně jsem za půlkou sedmé řady, takže zbývá řada a půl. Opět to samé. Sice se na to dá pořád koukat, ale měli to utnout už dávno. Za prvé mi tam chybí Elena, která do tohoto seriálu prostě patří a za druhé už je to zase jen zbytečně natahované. Jak kdyby ti upíři nemohli mít chvíli klid, co :D Příští měsíc vám řeknu víc, až to celé dokoukám :) Knížku vám doporučím jednu a to Dětské zoubky. Tuhle knížku pasuji na jednu z největších psycháren, co jsem kdy četla! :D Obzvlášť pro matku na mateřský s uřvaným prckem je to psycho-záhul. Takže varuji maminky, bacha na to nebo pak budete pořád zkoumat prcka, jestli z něho taky náhodou neroste psychopat :D Jinak ale příběh povedený, má spád a vy budete úplně sedět přikovaní u knížky, abyste zjistili, jak to dopadne. Rozhodně stojí za přečtení :) Svíčku tu mám jednu a to White Coconut od Home Aroma, kterou seženete na Drogerie ZDE. Při prvním přičichnutí mi připomínala spíš ananas, ale ve finále po rozpálení se objevila ta vůně kokosu :D Chválím, že má dva knoty, díky čemuž se rychleji rozvoní a ubývá rovnoměrně. Knoty nečadí a vůně je příjemně intenzivní, ale ne vlezlá. Za mě povedené.


Únor utekl jako voda a já se nebojím, že neuteče i březen. A znovu se tu sejdeme u dalších oblíbenců ;)

A jací jsou vaši oblíbenci posledního měsíce? Četli jste Dětské zoubky? Dokoukal jste někdo Upíří deníky? :D

6 komentářů:

  1. Paletku GS mám a mám ji celkem dost ráda, taky jsem ji jeden čas používala pořád. A Dětské zoubky? Za mně paráda, čekala jsem, že to bude nějaká bejkovina, ale fakt jsem měla husí kůži. A to ani nejsem v roli maminky, ale takový ten pocit, že v ní třeba jednou budu a vlastní dítě se mně bude snažit odklidit z cesty...brrr:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dětské zoubky jsou fakt super, děsivé, ale super :D Ale nic podobného už dlouho nechci ani vidět, to bych potom fakt začala být z toho našeho kluka nervní :D

      Vymazat
  2. Paletka od GS je fakt super a na tu knihu se chystám, jak budu příště objednávat. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povedla se, jen co je pravda :) I ty jejich první paletky jsou fajn a mám je ráda :)

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že PLL a The Vampire Diaries mám dávno za sebou. Ale hpdně mě bavilo The Originals a teď Legacies.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PLL fakt bída a trochu se bojím, že TVD bude ke konci to samé :-/ :D Teď musím mrknout ještě na nejnovější díly The Walking Dead :D I když tam už si taky trochu přeju, ať to zabalí :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)