pátek 4. října 2019

Líčení: V přírodních tónech s paletkou PLH

Krásný den vám přeji!

Jak jsem psala u minulého líčení, úplně jsem piplání s make-upem zase podlehla! Líčím se opět prakticky denně a nemůžu se toho nabažit. Experimentuji teď ještě více díky tomu, že jsem si pořídila nové paletky a jednu z nich krásně barevnou, nabízející široké spektrum barev a navíc kvalitních stínů. Jasně, že mluvím o paletce Revolution by Petra!


Vlastně ani nevím, proč jsem té paletce tak dlouho odolávala. Je totiž naprosto skvělá! Zkouším s ní barevná líčení, ale i trochu jemnější v přirozených tónech jako je tohle.



Základ make-upu je v podstatě stejný jako minule - pořád make-up Rimmel True Match, fixační pudr MagiX od Avonu, tužka na obočí a linky ve fixu od Makeup Revolution a řasenka Studio Lash Miss Sporty. V rámci testování jsem pak použila konturovací paletku Délice de Poudre od Bourjois, již zmiňovanou paletku by Petra od MUR a Lip Duo tužku na rty od Alciny. 


Dohromady mi to pak dává jednoduchý podzimní look, který nyní tahám velmi často, občas s menšími obměnami.





Většina stínů je použita matných, jen jeden třpytivý uprostřed víčka a na spodní linku a lehce ťupnuto světlým třpytivým do vnitřního koutku pro rozjasnění.. 




A co vy a hnědé looky? Nosíte rádi hnědou, ať už na očích nebo na rtech?

14 komentářů:

  1. Paletku mám od začátku kdy byla v prodeji a teď jsem v Rossman akci koupila dvě další. Pro dceru a skorosnachu budou pod stromeček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já příště koupím taky další.. ale teda asi pro sebe :D protože tímhle tempem snad i paletku spotřebuji :) :D

      Vymazat
  2. Líčení pěkné, já PLH ráda sleduji, ale paletka mě osobně neoslovila primárně tuto značku nekupuji a není mi blízká svým napodobováním...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ze začátku taky nic neříkala, ale teď k těm hokusům pokusům jsem si ji fakt oblíbila :) Jinak ty napodobeniny se mi taky nezamlouvají, ale mají teď fakt povedené produkty ve spolupráci s blogery a youtubery a to se mi líbí :) většinou to jsou fakt hezké paletky :D

      Vymazat
  3. Já mám Makeup Revolution strašně ráda a tuto paletku už mám hrozně dlouho, skoro od začátku, co se začala prodávat :) tvoje líčení se mi moc líbí😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já nechápu, proč se mi dřív nelíbila, je tak hezky barevná a využitelná! :D

      Vymazat
  4. Líčení moc hezké:-) Já mám paletku od doby, co byla uvedená na trh a pořád mně baví:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mě prostě ze začátku vůbec nebrala, ale to bylo spíš tím, že jsem si oči moc nelíčila.. a teď ji nedám z ruky.. je tam takových barev na pokusy, že se jí asi jen tak nenabažím :D

      Vymazat
  5. Takové odstíny na očích mám velmi ráda a tohle líčení se ti povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já mám tuhle klasiku taky nejradši :) ale je fakt, že teď si i dost užívám barviček :)

      Vymazat
  6. Líčení je pěkné, taky mám ráda tyhle odstíny na očích.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Je to jedno z těch umírněnějších v poslední době :D Příště už to bude větší divočina :D

      Vymazat
  7. Ahojky,
    taky mám paletku a už mám část stínů úplně spotřebovanou, používám ji opravdu ráda. V poslední době taky nosím hodně hnědou klasiku nebo zelené líčení:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nedivím, myslím, že tohle bude asi první paletka, které se podívám na pánvičky :D tedy aspoň některým stínům :) Je fakt boží! Já teď házím všechno možný, červené, oranžové, hnědé.. nějak mě teď fakt baví si se stíny hrát :) Doháním ten rok, kdy jsem na ně ani nesáhla :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)