neděle 29. září 2019

Kosmetické novinky | Září 2019

Krásný den vám přeji!

Po týdnu vás tu vítám s novým videem, tentokráte si dáme novinky za září. A že je jich opravdu požehnaně, to vám řeknu! Mé období syslení stále pokračuje, což se někde musí odrazit. Navíc byla pěkná akcička v Rossmannovi, všichni víme, že ano.. takže jsem dostatečně nasyslila :D A přišla také kupa krásných PR balíčků ♥  No tak pojďme na to!




Tentokrát tedy trochu delší video, snažila jsem se to zkrátit, ale znáte to.. víte jak ráda já povídám a navíc když se toho sejde hodně :D No a koho to nezajímá, tak pod videem opět najdete psané slovo.


Mluvila jsem o akci v Rossmannovi.. Většina z vás o ní určitě slyšela. Jednou v roce mívá Rossmann akci 50% slevu na dekorativní kosmetiku.. No a je jasný, že spoustě kosmetických maniaků, včetně mě, tahle akce neutekla. No jak můj nákup dopadl vidíte na následujících fotce.. :D A ještě o fotku níže na to mrkneme podrobněji.


Primárně jsem si šla pro paletku Revolution by Petra. To byl vlastně tak nějak jediný kousek, který jsem fakt měla v hlavě a věděla, že bez něho domů nepůjdu, i kdybych se o paletku měla rvát :-O :D Vyšla na 175 Kč a musím říct, že nechápu, proč jsem tak dlouho odolávala. Je naprosto skvělá! Kromě ní jsem vzala ještě jednu paletku - Reloaded Iconic 3 v růžových tónech. Do zásoby pak dvě řasenky Miss Sporty, dvě tužky na obočí - vyzkoušenou Maybelline a chválenou Catrice a pak nejlepší černou tužku na oči Dermacol (lépe držící tužku snad v drogérii neseženete ;)).


Dochází mi i make-up, tak jsem se rozhodla konečně vzít na vyzkoušení snad jeden z nejslavnějších - L'oréal True Match a stejně tak jsem potřebovala korektor. Opět jsem vzala rovnou dva :D Ověřený Catrice Liquid Camouflage a na zkoušku nový od Bourjois - Always Faboulos. Dva kousky mi pak spadly do košíku tak nějak náhodou (:D) a to tvářenka My Glow Passion od Essence a tekutá rtěnka Gabriella Salvete. Na rtěnky jsem slyšela chválu a zaujal mne odstín 104, tak proč ho nevzít, když vyšel na pár kaček, že jo :) Poslední na fotce je sérum na řasy od Eveline Cosmetics, na kterou byla také akce a sérum vyšlo na cca 80 Kč. Moje řasy péči potřebují.


No a nezůstalo jen u dekorativky, kromě pár věcí pro prcka jsem objevila ještě zajímavé masky. Montagne Jeunesse má momentálně stojan se zvířecími maskami. Až doma jsem zjistila, že jsou dětské :D Ale nebojím se, že bych ji na svůj úzký obličej nemohla použít. I kdyby byla malá, tak pandu si užiju! :D Isana s Hyaluronem a Vitaminem C byla ve výprodeji za 30 Kč. No neberte to. Pak ještě Isana sůl do koupele, kterou jsem viděla u kamarádky a tu modrou šmoulí vodu musím mít taky! Poslední věc z Rossmáče je pak barva na vlasy Casting Creme Gloss od L'oréal. Potřebovala jsem změnu a rozhodla jsem se začít u vlasů, takže jsem se rozhodla po dlouhé době barvit a tenhle odstín 503 (Mléčná čokoláda) mne zaujal nejvíc. Už je na hlavě a není to zlý. Colorista Hair Makeup jsem pak kupovala ve výprodeji v DMku za 23 Kč. Když už jsem u těch změn a bláznivin, že jo..


A kromě nákupů tu mám i spoustu krásných PR balíčků. Na vyzkoušení jsem si vybírala produkty na Elnino.cz. Zaměřila jsem se zejména na značku Collistar, která mě už dlouho lákala. Vybrala jsem od nich sadu pleťové péče, která obsahuje hyaluronové sérum (jsem teď na ty séra nějak vysazená :D) a masku na obličej. Sérum už používám a zatím bomba, na puntíkatou masku se moc těším, to bude sranda :D Kromě toho jsem chtěla vyzkoušet ještě jejich tělový peeling a přišel tenhle obr. Je to mega balení (700 g)! Vydrží to snad věčnost a navíc je to přesně podle mého gusta - olejový základ, akorát hrubost a krásná vůně třešňového květu. Kromě toho mne zaujala rozjasňující paletka Délice de Poudre od Bourjois, kterou tam seženete jen za 188 Kč! A pak ještě novinka na e-shopu, lip top coat od značky Stila, se kterým se dá vyblbnout. Použít ho můžete na jakoukoliv rtěnku nebo i samostatně :)


Alcina také nezahálí a představila podzimní novinky na rty - krémové rtěnky celkem ve čtyřech odstínech, z čehož já mám na testování dva. Krásnou přirozenou nude a růžovo-červenou. Pak mají dvě nové Lip Duo tužky na rty, které spojují do jednoho balení konturku a jumbo tužku. Poslední je Satin Lip Gloss a to je pro mě překvapivě zatím nejoblíbenější kousek. Na lesky moc nejsem, ale tento metalický mě baví! Dodává rtům šťávu a mírně je opticky i zvětšuje.


Krásný balíček mi dorazil i od značky Yves Rocher. Obsahoval hned několik produktů, které jsem chtěla vyzkoušet. Dlouho na seznamu jsem měla například rostlinný ocet na vlasy, takže jsem moc ráda, že vyzkouším tenhle s agáve. Zatím jsem to nestihla, ale jeden poznatek mám - nádherně voní! Sprchové gely od YR jsou proslulé, jsou kvalitní a v nepřeberném množství vůní, takže vím, že tenhle s lotosovým květem a šalvějí je sázka na jistotu. Jsem jen zvědavá, jak to bude s tím koncentrovaným balením. Masek nemám nikdy dost, takže Sebo Pure Végétal čistící maska mě potěšila a už vím, že je opravdu fajn! Hydratační gelový krém Hydra Végétal je pak mým parťákem po ránu. Máte se na co těšit, čeká vás spousta zajímavých recenzí.


Pak tu mám jednu designovku! Značka Smyssly je něco překrásného už na oko. Obaly jsou z velké části ze zbytků a recyklovatelných materiálů, plast je nahrazen, jak je to jen možné a k tomu je v nich velmi zajímavý obsah. Já jsem si na vyzkoušení vybrala Revitalizační micelární vodu, která funguje nejen jako micelárka, ale také tonikum a odličovač. A pak tu mám dva krémy. Intenzivní oční péči a Hedvábný hydratační krém. Všechno začínám testovat, takže se můžete těšit na recenzi. A pokud se vám nechce čekat a máte cestu kolem OD Máj, tak se zaskočte podívat do butiku této značky, kde najdete jejich veškerý sortiment. 



Poslední dnešní novinky jsou pak od značky Ryor. Ani tam nezahálí a valí jednu podzimní novinku za druhou. Já mám možnost vyzkoušet tři - Lehký ochranný krém s rostlinnými extrakty, který je příjemné, rychle vstřebatelné textury a krásně zjemní a zmatní pleť. Bylinné tělové máslo je v krásné plechovce, má příjemnou bylinkovou vůni a je fakt výživné! Nejvíc mne pak zaujal Konopný sprchový olej. To je asi největší pecka, na kterou se do sprchy neuvěřitelně těším! Dokonale totiž voní a tělo hýčká. To bude lahoda v těch chladných podzimních večerech :) 


A jako bonus tu mám něco z dětské kosmetiky. Danouš dostal od nejmilejší Stáni sadu cestovních balení značky NAIF, která nejen roztomile vypadá, ale navíc i dokonale voní. Dětská kosmetika mě zatím moc nebere, ale občas se objeví něco, co bych prckovi nejradši zabavila :D A zrovna tohle je ten případ. Koukala jsem, že je k sehnání v lékárně Dr. Max, tak pro vás takový tip :) Zatím jsme zkoušeli tělové mléko a sprchový gel a je to vážně boží!


A jsme na konci. Ufff. Jako nebudeme si nic nalhávat, je toho opravdu hodně! A nejhorší je, že mám na cestě další dva balíčky.. :D Achjo, zabte mě! No tak uvidíme za měsíc, u čeho se tu sejdeme..

A co pěkného jste si pořídili v poslední době vy? Zaujalo vás něco?

8 komentářů:

  1. Docela mě mrzí, že jsem Petřinu paletku nevzala. Ale jinak jsem pokoupila taky pěkně, stejnou paletku od MR a korektor od Catrice. Já teda ještě i ten vyhlášený mejkap, ale obávám se že bude světlý, no uvidím, zatím ho ještě nechci načínat. Značku Smyssly vůbec neznám, jen jsem ji zahlédla u někoho na insta. Měj se krásně, Klárko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta druhá paletka MUR je taky super! Střídám tu Pétinu a tuhle a nic jinýho teď ani nevytahuji :) Jestli myslíš ten makeup Liquid Camouflage, tak ten za mě nic moc :( ale snad bude sedět aspoň tobě, většina ho chválí :D Měj se taky krásně! :)

      Vymazat
  2. Také toho mám za září šíleně moc, pomalu se to nevešlo na fotku :D Ryor máslo voní božsky, těším se, až vyzkouším. Vybrala si pěkně na Elninu, ráda si pak počtu recenze. Rossmannovi jsem odolala, ale naopak jsem utrácela na Elninu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám právě objednávku z Elnina taky na cestě :-O :D tenhle měsíc to byla fakt síla! :)

      Vymazat
  3. Ty PR balíčky jsou super. O akci v Rosmannu jsem věděla a trochu mě mrzí, že nebydlím v ČR. Oplatilo se nakoupit do zásoby. Ale zase mi to vynahradilo Elnino, taky měly skvělé podzimní slevy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale věř, že peněženku to zase nemrzí ;) :D Na Elnino jsem řádila taky.. tenhle měsíc byl fakt náročný! :D

      Vymazat
  4. Hned se cítím o chloupek lépe, když vidím, že nejsem jediná, kdo nakupoval jako o závod, protože já za září málem zbankrotovala:-D Petřina paletka je skvělá, mám ji už doby, kdy byla uvedená na trh a stále jsem názor nezměnila, stále mně baví, dokonce natolik, že jsem v Rossmannu chvíli přemýšlela, jestli si nemám pořídit další, když vycházela po slevě za tak dobrou cenu, nakonec jsem ji nebrala, ale jen proto, že tam bylo moc a moc jiných lákadel:-) Těším se na recenze, jsi skvělá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi, neboj ;) a to jsem neodolala ještě Elninu, i když tam jsem pro sebe nakupovala minimálně :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)