neděle 8. září 2019

Kosmetické novinky | Srpen 2019

Krásný den vám přeji!

Opět neděle, takže čas na další video, které s sebou přináší i článek. Tentokrát kosmetické novinky za srpen. No co vám budu povídat, docela jsem se rozšoupla. Je to paradox, ale zrovna na mateřský bych utrácela pořád. Sakra. Asi bude dítě bez plen :D K tomu i nějaké ty kosmetické dárky od kamarádek a rodiny k svátku.. A je toho kupa. Tak se pojďme mrknout.




Video pokud někoho zajímá je tady a koho ne, prosím, rolujte dál :)


Nákupy z DMka obsahují pár nezbytností. Došly deočka, takže jsem naklusala a vybírala. V DMku nyní seženete v této kategorii spoustu novinek. Já sáhla po značce Pur Eden, která tam měla dva roll-ony. Tak jsem já, jejich odpůrce, po jednom sáhla. A musím říci, že zatím super! K tomu jsem vzala ještě ověřenou klasiku - antiperspirant ve spreji od Rexony. Mají nové obaly, tak se nelekněte  (prý jsou snad trochu upravená i složení a vůně už nejsou stejné, tak bacha na to). Šampon Batiste vás u mne také asi nepřekvapí, na těch frčím už roky a teď obzvlášť :D Odličovač jsem nutně potřebovala a tenhle Posilující 2v1 od Garnier už jsem měla několikrát. Další ověřená klasika ke které se velmi ráda vracím. No a došel i oční krém, tak jsem mrkla na značku Lovely, kterou seženete výhradně v DM, jelikož je to jejich privátka. Na oční krém jsem četla spousty chvály, tak šel se mnou konečně domů.. Ještě jsem si při jedné návštěvě vzala masku na obličej Balea Kaktus v těch jejich sáčcích za pár kaček.


Nevyhla jsem se ani Rossmannovi, teď ty drogérie střídám podle potřeb mláděte :D No a nezůstalo u plen a odcházela jsem s plným košíkem. V akci byl Dermacol, takže jsem vzala jejich úžasné tekuté mýdlo a tělový peeling. Obojí ve vůni vodního melounu. Co jiného vzít v létě, že jo? Miluju ji!  A ještě mi skončila v košíku jejich 16H Lip Colour (chybí na fotce) a to v boží šarlatově rudé, odstín č. 20! Pokud sháníte rudou rtěnku, co vydrží i zemětřesení, tak to je ona! Lactacyd byl nezbytnost, po porodu používám intimní gely i já, jinak naprostý ignorant :D A neodolala jsem jejich maskám na obličej! Rossmann poslední dobou válí a na trh přišel s řadou pleťové kosmetiky inspirovanou korejskou - Sunsu by Isana. Řada se mi líbí celá, ale zatím jsem vzala jen masku. No a pak je tu limitka Botanical, kde najdete tři druhy plátýnkových masek - s brokolicí a chia semínky, zázvorem s kapustou a avokádo s acai. Poslední dva kousky na fotce jsou dárky od kamarádky - pěny do koupele T:by tetesept jsou u mne jako doma, ale tuhle voňavou variantu Mein Moment jsem ještě neměla. Voní skvěle po kakau, vanilce a macadamii, na podzim naprostý ideál. A pak tu mám sprcháč Lactovit. Jsem ostuda a ač tuto kosmetiku potkávám v drogériích dnes a denně, ještě jsem nic nezkoušela. Ale brzy to změním aspoň tímto sprcháčem, prozatím.



Pak tu mám ještě tělový krém od značky Rituals v té nejdokonalejší vůni Ritual of Karma. Pokud máte možnost, určitě si ji skočte očichat, protože to je něco d-o-k-o-n-a-l-é-h-o! Krém byl jako dárek k časopisu Elle, tak jsem neodolala. A obávám se, že neodolám a brzy půjdu vybrakovat obchod a pořídit toho víc :D


Poslední přírůstky jsou dárky od mamky. Ta ví, že kosmetikou mne nikdy neurazí. Tři kousky jsou od Oriflame - do zásoby další zázračné vajíčko. Snad jejich nejslavnější kousek, to určitě všichni znáte. Příjemným překvapením pro mne je Kolínská voda Sensity. Nejen, že krásně voní, ale navíc je i intenzivní a vůně docela dlouho vydrží! A překvapil i krém na ruce s aloe vera. Nejen že hezky svěže voní, ale taky dobře hydratuje a to aniž by lepil nebo mastil. Super! Poslední je pomerančový balzám na rty 2K Beauty Basics. Byl by fajn, krásně voní, hydratuje a na rtech je nenápadný, ale panebože to balení! Sakra, to někdo nedomyslel! :D Na rozdíl od EOSu a dalších podobných je kulatý. Fakt koulička, což je silně nepraktické, když se vám to bude pořád kutálet ze stolu! :D Na fotce pak chybí ještě odlakovač od Rival de Loop, který mi mamka taky přivezla, nějak se zatoulal :D


Tak a to by bylo pro tentokrát všechno. Myslím si, že to zase stačí :D Tak uvidíme, u čeho se sejdeme za měsíc.

A vy mi dejte vědět, čemu jste v poslední době neodolali vy!

10 komentářů:

  1. Už musím aj konečne vyskúšať peeling od Dermcaol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej! Jsou skvělé a navíc v akci nestojí majlant! :)

      Vymazat
  2. Ještěže jsem líná během práce dojet do Rossmannu :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já dřív do Rossmanna taky skoro nechodila (a díkybohu za to!), ale za to teď jsem tam častěji než je zdrávo :D

      Vymazat
  3. To není žádné utrácení, to jsou nezbytnosti:-) Oriflame katalog jsem teď prohlížela po dlouhé době, tu kolínskou vodu jsem tam viděla a mají ještě myslím dvě další varianty, ale odolala jsem:-) Co se pro mně stává těžce návykové je Rossmann, do doby co u nás je, tak do něj chodím téměř tak často jako do dm a může za to hlavně jejich Isana, ty produkty mně baví, masky mám taky doma a moc se na ně těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! :D Já mám z Oriflame katalogu objednáno hned několik věcí, celkem teď válí a hází samé zajímavosti :) Rossmann je pro mě taky čím dál tím návykovější, bohužel :D chudák moje peněženka :D A ty masky jsou fakt super! Už jsem dvě zkoušela a teda nečekala bych to, ale pecka! :-O :)

      Vymazat
  4. Rituals je naprosto boží, všechno tak násherně voni! Na tu novou kolekci od Isana jsem se dnes dívala, ale zatím jsem si nic nepořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rituals je boží! Už jsem měla několik věcí a nikdy ty vůně nezklamaly a vlastně ani produkty jako takové :) Od Isany pořiď ty masky Botanical, jsou skvělé!

      Vymazat
  5. Taky jsem pokoupila peeling od Dermacolu a ještě mě potěšili akcí 1+1, tak se těším, až vyzkouším. Elle s krémem jsem taky musela ulovit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakriš, tak na tu akci jsem nenarazila :-/ :D To bych si je vzala do zásoby, ty peelingy miluju! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)