středa 11. září 2019

Booster pro vaši pleť - Vichy

Krásný den vám přeji!

Mrkneme se na zoubek kousku, který nedávno představila značka Vichy a on doslova ovládl blogosféru v péči o pleť - Hyaluron Booster Minéral 89. Říká vám to něco? Já si myslím, že už jste o něm slyšeli...



Oficiální popis: Minéral 89 posiluje funkce kožní bariéry proti vnějším i vnitřním vlivům prostředí (znečištění, stres, nedostatek spánku, kouření, zima, nevyvážená strava). Účinnost klinicky prokázána dermatology. Pleť okamžitě působí zdravěji a hladším dojmem. Po pravidelném používání se zdá pleť silnější, zářivější, vyplněná a tonizovaná. Vhodné pro všechny typy pleti.


Nedivím se, že tenhle kousek vzbudil poprask, protože on je zajímavý už jen vzhledem. Vichy ví, jak na to. V krabičce se ukrývá krásná skleněná lahvička v modrých tónech. Je průhledná, takže vidíte, jak obsah mizí (teď nevím jestli je to plus nebo mínus :D). Má pumpičku, takže aplikace bezproblémová. Booster samotný je čirý gel, založený na vodní bázi. Je bez parfemace a po rozetření se ihned vstřebává do pleti. Fakt jako lusknutím prstu je vstřebané. Nezanechává žádný nepříjemný ulepený ani mastný pocit, jen příjemně vyhlazenou a jemnou pleť. Na celý obličej dávám dvě pumpičky, které jemně vklepávám. A výsledek? Jakože cože? Naprostá bomba! Ta pleť je fakt hydratovaná jako prase (promiňte mi ten výraz). Už po prvním použití je vidět, že je fakt spokojená a dostává to, co potřebuje. Pozor, dehydratovanou pleť mám i já, která mám jinak mastnou t-zónu. Výsledkem je jemná, hebká, rozzářená a prostě perfektní pleť. Když je dostatečně hydratovaná, je o poznání i pružnější. Dá se použít samostatně a nebo ještě s další péčí (tak ho používám na noc). Pleť totiž dobře připraví i na aplikaci krému, který se potom bez potíží vstřebá a o to víc péče pleti dodá.




Takže jednoduše tohle ano ano ano! Ta pleť si potom úplně chrochtá! Zakoupit lze tady, cena za 50 ml je 499 Kč.

A co vy a tohle sérum? Už jste o něm slyšeli? Máte s ním zkušenosti?

*PR produkt zaslaný zastoupením lékárny Benu.cz

16 komentářů:

  1. Vichy mi posledně nesedlo, ale sérum mě rozhodně láká.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kdysi taky pár věcí nesedělo, ale tohle je fakt bezva :)

      Vymazat
  2. Akurát dnes som si ho kupovala a idem vyskúšať :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad taky sedne, za mě fakt skvělý kousek :) a díky tomu, jak je "nenápadný", je to ideál pod make-up :)

      Vymazat
  3. Mám a jen ty nejlepší, moje pleť je z něj nadšená a tím pádem i já, mám druhé balení a další jedno v zásobě, je opravdu skvělý a pod Tvou chválu se ráda podepisuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že taky sedí! :) Je to fakt parádní kousek!

      Vymazat
  4. já jsem ho měla jednou a super! teď jsem si na Dr. Maxovi objednala znova, i s tou novější tuším Normaderm verzí (tu jsem ještě neměla, jsem zvědavá :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normaderm mě jediná od Vichy neseděla.. ale je fakt, že už je to strašně dávno a od té doby byla tak stokrát inovovaná :D Já zas miluju Idéalii ♥ :)

      Vymazat
  5. Ahojky,
    měla jsem ho ve vzorku a líbilo se mi, proto jsem si koupila plné balení, na které tedy ještě nedošlo, ale snad brzy:-)
    hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeš taky spokojená! :) Za mě fakt jedno z nejlepších pro hydrataci pleti! ;)

      Vymazat
  6. Já tenhle booster mám stále a vyhovuje mi :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Asi pred rokom som skúšala malú vzorku a bola to bomba! Keď raz budem bohatá, tak si určite kúpim to veľké balenie. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky bych potřebovala trochu větší rozpočet, co si budeme ;) :D

      Vymazat
  8. Moc mě láká už samotným balením. Mám doma nějaké vzorečky krémů od Vichy, tak zkusím, jak na značku vůbec bude moje pleť reagovat a kdyžtak asi vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je bomba! Asi nejhezčí, co Vichy má :-O :D Mně od Vichy nesedí vše, ale zrovna tohle je fakt super :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)