středa 4. září 2019

Bioderma Sensibio: Vážně je to takový trhák?

Krásný den vám přeji!

Kosmetiku Bioderma známe asi všichni. Jeden čas byl kolem této lékárenské značky ohromný boom. Každý ji miloval. Já jsem jí velmi dlouho odolávala, pak jsem něco málo vyzkoušela, ale žádné nadšení se nekonalo, takže opět u mne upadla v zapomnění. Ovšem nedávno jsem měla možnost díky Benu lékárně po něčem sáhnout. Najdete u nich celkem širokou nabídku dermokosmetiky a mne najednou zase popadla chuť omrknout právě Biodermu. Mají tam toho totiž vážně požehnaně a navíc velmi často i ve výhodných akcích. No a nesáhla jsem po ničem jiném než jejich nejslavnějších kouscích - Micelární vodě Sensibio a k tomu jsem si vzala ještě Čistící gel z téže řady. Když už, tak už. No a dneska se na to tedy mrkneme..



Micelární voda Sensibio H2O

Asi není slavnější micelárky než právě téhle červené, kterou snad všichni milují. Tak jo, stojí vážně za to?

Oficiální popis: Sensibio H2O je standardní micelární roztok určený ke každodennímu čištění a odstraňování make-upu, vhodný pro citlivou, normální až suchou pokožku. Obsahuje micely, které rychle a účinně odstraňují nečistoty a  zároveň udržují rovnováhu pokožky. Spolehlivě odstraňuje i voděodolný make-up. Díky obsahu zklidňujících složek a složek snižující překrvení zabraňuje podráždění, které často doprovází čištění pokožky. Je pletí velice dobře snášena a nedráždí oči. 



Tak jo, tuhle kulatou lahvičku plnou čiré tekutiny už jste určitě viděli. K sehnání je v několika velikostech, od 100 ml po 500 ml. Dávkování je možné dvě způsoby, tuším totiž, že lze zakoupit variantu s takovou tou dávkovací pumpičkou nebo bez ní. Já mám klasickou variantu bez pumpičky. Na tampónek se nalije vody tak akorát. Je bez parfemace. Na pleti neštípe, nepálí a to ani v očním okolí. Odličování a čištění pleti s ní je pohoda, to se musí nechat. V podstatě stáhne full-face make-up, tzn. odlíčí i oči. Na oči to chce trochu námahy a přitlačit, ale aspoň to stáhne, ne že to jen rozšmrdlá. Lepí jenom velmi zlehka bezprostředně po vyčištění, ale do pár minut o ní nevíte. Další plus. Ovšem z dlouhodobějšího hlediska mi přijde, že o pleť nijak zvlášť nepečuje. Hlavně nemám extra pocit hydratované pleti, spíše naopak. Jinak není špatná, i když k ní úplně netíhnu a moje srdce po dalších baleních asi ani netouží.. Na druhou stranu proti ní nemám nic závažného, abych ji ani nesnesla. Prostě neurazí, nenadchne.




Jemný zklidňující a čistící odličovací gel Sensibio Gel Moussant 

Abych měla čištění kompletní, sáhla jsem k micelární vodě ještě po tomto čistícím gelu, který také sklízí chválu, kde se objeví. No.. dobrá.

Oficiální popis: Jemně čistí, zklidňuje a hydratuje citlivou pokožku. Díky svým aktivním složkám rychle zklidňuje podráždění. Přírodní patentovaný komplex D.A.F. zvyšuje toleranci citlivé pokožky. Jeho jemná pěna zanechává pokožku hebkou a v pohodlí. Může být použit také k odlíčení. Vynikající kožní a oční snášenlivost.



Gel v růžové lahvičce má pumpičku, díky které se vám bude ve sprše velmi snadno používat. Většinou mi stačí dvě pumpnutí na celý obličej i krk. Gel je trochu tekutější, takže se bez potíží rozetře, lehce napění, poté snadno spláchne. Je bez parfemace, průzračné barvy. Pleť vyčistí/dočistí naprosto skvostně a bez potíží. ALE po jejím použití mám nepříjemný pocit napnuté až lehce vyleštěné pleti. Hodně silné byly tyhle pocity hlavně v prvních týdnech, kdy se během pár dní přelily do solidně vysušené pleti. No to bych zrovna u tohoto gelu nečekala, ale měla jsem po třech týdnech použití, tváře vysušené jako treska. Občas se u nějakého gelu objeví pocit pnutí, ale opravdu vysušené tváře a šupinky jsem měla z čistícího gelu snad poprvé. Faktem je, že po cca šesti týdnech se pleť dala zas tak nějak do pořádku, i tak ale mám bezprostředně po umytí pocit, že ta pleť je prostě vyždímaná.. Takže mám pak potřebu na sebe patlat séra a olejíčky po litrech.. Tohle pro moji pleť fakt není. 



Sečteno podtrženo: Micelární voda je fajn, asi trochu i chápu ten boom kolem ní, protože nemá žádnou závažnou chybu a odličuje a čistí úspěšně. Ale ten gel, to je tedy neskutečná trága. Takhle vysušenou pleť jsem fakt ještě nikdy z kosmetiky neměla, takže ten tedy rozhodně znovu nepotřebuji. Čekala bych třeba vzájemnou kooperaci produktů, kdy pomohou k dokonalé pleti, ale je to spíše naopak. Pleť mi v kombinaci celkem vysušovaly. No tak nic. Takže upřímně ani teď mě Bioderma nepřesvědčila o tom, že bych po ní měla toužit.. To se mi zdá mnohem lepší a lákavější třeba La Roche-Posay.

A co vy a Bioderma? Máte s touto růžovou řadou zkušenosti? Patříte do tábora milovníků? 

*PR produkty poskytnuté k vyzkoušení zastoupením Benu.cz

12 komentářů:

  1. Když narazím na výhodnou akci, tak si kupuji tuhle micelárku nebo z té řady Sébium. Nejsem ani milovník, ani hater, prostě něco mezi tím, jsou fajn, ale ne natolik, abych je nedala z ruky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak nějak to asi cítím taky :D Snesu, ale jsou i jiné dobré (ne-li lepší).. :)

      Vymazat
  2. Ahojky,
    já jsem si ve stejné spolupráci s Benu vybrala dokonce stejné produkty, ale mně seděly. Respektive jsem s nimi neměla problém. Micelárka byla v pohodě, ale je fakt, že hydratace jsem si opravdu nevšimla. Gel byl obyčejný, teď mám jeden z Oriflame za 69 Kč a rozhodně není horší...
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nadmíru spokojená s micelárkou a čistícím gelem ze zelené řady. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelená je pro mastnou, že? :) Tu jsem neměla.. Kdysi jsem měla modrou (hydratační) a ta mě taky moc nebrala.. Nevím no, nějak mě ta značka nepřesvědčila :D

      Vymazat
  4. Ja mám ich túto radu kozmetiky rada, keďže mám mastnú pleť mne gél aj pleťová voda sadla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře :) Já mám smíšenou (mastnou t-zónu a sušší tváře) a prostě to nejde :D

      Vymazat
  5. Ty jo, tak gel mě překvapil, docela jsem o něm uvažovala v kombinaci s mojí stálicí - právě růžovou micelárkou, kterou já mám ráda a mě sedne..., ale kupuji vždy v akci 1+1 nebo v nějaké slevě, za plnou cenu jsem si ji pořídila snad jen jednou a to bylo poprvé....psal se rok 2014..... Super a díky za recenzi. ☺♥☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako mně micelárka taky nijak extra nevadí, ta je fajn.. ale gel teda ne no :-/ a už mi psalo víc holek, že jim dělal to samé, tak nevím nevím.. ale zas každá máme jinou pleť, tak třeba sedne :)

      Vymazat
  6. S touto ružovou radou skúsenosť nemám, ale mala som doma zelenú radu a tá bola veľmi dobrá!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pak zkoušela v menších baleních ještě modrou řadu a taky mne nijak neohromila :-/ tak já nevím, asi jsem divná :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)