úterý 2. dubna 2019

Oleje, vůně a jemná pěna za pár kaček - Sprchové pěny FA

Krásný den vám přeji!

Mám tu pro vás trochu podrobnější recenzi a hlavně skvělý tip na běžně dostupné drogérkové sprchové pěny Foam&Oil a to od značky FA. Víte, že já jsem na ty pěny zatížená a tyhle krasavice jsem měla už nějakou dobu v hledáčku. Jen jsem čekala až trochu zredukuji svoje zásoby sprcháčů a nebo přijde jiný impuls. No a ten přišel před pár dny. Za prvé, objevily se jako dárek k časopisu Žena a život, takže vyšly na 35 Kč i s časopisem a za druhé žlutá varianta s vůní moringy a makadamiovým olejem se navíc v DM drogérii začala vyprodávat za 29,90 Kč. No a je to tady, rázem mám doma zase zásoby.. :D




Oficiální popis: Ponořte se do hedvábné vůně květů moringy/kakaového másla. Receptura s makadamiovým olejem/kokosovým olejem hýčká vaše smysly a zároveň chrání vaši pokožku před vysoušením, zatímco relaxujete ve sprše. Bez minerálních olejů, veganské složení.



A teď už hurá přímo k nim. Obaly mají jednoduché, ale tak nějak i lákavé. Celá ta řada Cream & Oil je lákavá. Obsahují klasicky pumpičku, kterou pěnu vymáčknete. Ta funguje naprosto bez potíží (oproti pumpičkám Rituals :D), snadno a rychle z ní pěnu vymáčknete. A pěna jako taková je naprosto neskutečná! Dokonale bohatá, hutná a zároveň jemná. Drží tvar, nerozplývá se a to celou dobu při mytí. Vaši pokožku krásně polaská a provoní. Pěna zároveň krásně přilne k pokožce, opravdu hezky umyje a zanechá ji dokonale vláčnou, vyživenou, jemnou a provoněnou. Ty obsažené oleje jsou na pokožce znatelné. Ta vůně je v obou případech okouzlující, trochu více sympatická je mi verze kakaa s kokosem, která je tak nějak "chutnější". Verze s moringou je trochu více květinová a taková nasládlejší, což mi sedí o něco méně.



A tady už básnění stačí. Sečteno podtrženo, tyhle pěny jsou vážně pecka. Ani jsem nečekala, že najdu tak brzo další favoritky. Jsou fakt eňo ňůňo a splňují všechno, co od pěny potřebuji.. Příjemnou sprchu, jemnou vůni, která vydrží a hýčkání pokožky. Nyní v DM seženete jen tu kakaovou s kokosem, v akci za 59,90 Kč, možná někdo bude mít štěstí a ve výprodeji sežene moringu s makadamiovým olejem za 29,90 Kč. K dostání je ještě varianta magnolie a mandlový olej (růžová), která by snad měla být k sehnání v Tescu za stejnou cenu cca 60 Kč. Množství je 200 ml. Já jí úplně nešetřím a vychutnávám si kupu té pěny, ale pokud vám stačí vždy jen trocha (kterou se bez potíží umyjete), tak vám i dlouho vydrží. Prostě TOP a společně s pěnami Nivea jsou to zatím ty nejlepší, které jsem v drogérii potkala :)


A co vy a sprchové pěny? Zkoušeli jste tyhle od FA? Také jste jim neodolali v příloze časopisu? 

17 komentářů:

  1. Také jsem časopisu neodolala, sehnala jsem magnolii a kokos, jen škoda, že v DM mi unikla ta poslední, jsem to mohla mít komplet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas musím ještě sehnat tu magnolii :D Ale zítra se do Tesca chystám, tak snad ji tam budou mít :)

      Vymazat
  2. Mám ji také z časopisem a ještě jsem ji nezkoušela. :) Docela se na ní těším.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla tak moc zvědavá, že jsem si je vzala do sprchy hned a to teda dělám málokdy! :D

      Vymazat
  3. Já jsem je ještě nezkoušela, ale podle vůně by se mi líbily.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vůně jsou fakt příjemné. Ještě musím sehnat tu magnolii. Ta bude určitě ještě sladší, květinovější, ale nesmí chybět :D

      Vymazat
  4. já si nemůžu pomoct, i kdyby přišla tato značka se sebelepším produktem mě prostě nenadchne a nepořídila bych si jí.... výrobky mi nevoní, spíš smrdí a dráždí mi pokožku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já se přiznám, že jinak FA taky celkem míjím.. ale sprchové pěny miluji, takže tyhle jsem zkusit chtěla :D

      Vymazat
  5. Teď skoro lituji, že jsem si vzala jen jeden časopis, druhý den jsem si ještě chtěla skočit pro další, ale nikde už nebyl. Mám kakaovo-kokosovou verzi, ještě jsem ji nezkoušela, ale moc se na ni těším a rozhodně ještě budu chtít tu magnoliovou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta kakaovo-kokosová verze se dá naštěstí pořád zakoupit, takže pro tu si půjdu určitě znovu, i když už za dvojnásobek :D Magnolii musím sehnat, přece mi nebude ve sbírce chybět :D

      Vymazat
  6. Mám ji a miluji ji.. :D a když jsem si chtěla dojít ece pro jednu, časopis už nikde.. :(

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak do drogérky! :D Kakaová je pořád v prodeji a magnolie snad v Tescu taky ;)

      Vymazat
  7. Sprchové peny mám už davno na mysli že si ich kúpim, skúsim fa značku vypadajú lákavo

    https://betkasv.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej.. tahle a nebo Nivea pěny jsou za mě z drogérie TOP! ;)

      Vymazat
  8. Klári také jsem ulovila tuto pěnu a jsem nadmíru spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt dobrá, viď, Luci! :) Doufám, že když žlutou vyprodávali, přijdou místo ní s nějakou novou variantou! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)