středa 27. března 2019

Vypáleno VII.

Krásný den vám přeji!

Po nějaké době přináším další Vypáleno, kde se mrkneme na moji spotřebu vosků za posledního čtvrt roku. Je jich zase dost, ale upřímně.. Mám jich tady tolik, že těch pár vypálených není vůbec znát :D Tak snad se časem ta sbírka trochu zredukuje. No, jdeme mrknout, co tu teda mám..



Tentokrát bych to vzala asi odzadu a prvně vám ukázala ty vosky, které jsem vypálila naposledy, protože už jsou přeci jen jarnější a mohly by vás momentálně zajímat více než ty vánoční.. :D


Jako první vám představím tenhle poslední vypálený vosk od Heart & Home (k sehnání v Albi) a to v jedné z těch nejlepších vůní, jakou jsem kdy doma měla! Popínavá růže mluví za vše. Tahle vůně je totiž tak autentická, že bych to snad i obyčejně považovala za nemožné. Nádherná květinová, která probudí na jaře váš domov. Přidávala jsem ji po 1/4 na 2 svíčky, takže celkem 8 svíček bez mrknutí oka. Vůně dokonale intenzivní, ale nijak obtěžující. Za mě jedna z nejlepších, co jsem kdy měla.. Když budu upřimná, kam se na to hrabe Yankee.. ;)


Heart & Home ještě jednou. Tentokrát v podobě Sladkých třešní. Opět hodně věrohodná parfemace, která se rozvoní po celém bytě. Na můj vkus je hodně sladká (ale tak má to v názvu, že jo, takže žádné překvapení), takže to není úplně moje nejoblíbenější, ale takhle na jaro/léto, rozhodně ucházející. Opět jsem dávala po 1/4 na 2 svíčky, ale u téhle varianty mi ke konci druhé svíčky přišlo, že se vosk trošičku přepaloval. 


A přecházíme na Yankee Candle. Čím jiným přivítat jaro než vůní Happy Spring. V obalu mi přišla taková všelijaká a nijaká, nedokázala jsem říci, jestli se mi líbí nebo ne, ale po zapálení se mi začala líbit a hodně! Je to jarní intenzivní květinová vůně. Přesně vám ani trochu nedokážu popsat jednotlivé ingredience, prostě je to kombinace jarních květin. Řekla bych tulipán, rašící tráva a tak.. Moc hezky provoní pokoj, je to neskutečně neotřelá a intenzivní vůně, která však nepůsobí vlezle. A to mě baví. Celý vosk zvládl 8 svíček a určitě bych se nebránila dalšímu balení.


Hodně velkým adeptem na znovu zakoupení je Christmas Cookie. Pálila jsem ji nedávno, tak trochu jsem si udělala Vánoce ještě v únoru :D Ale absolutně vůbec nelituji! Máte-li rády vanilkové vůně, tak tohle vás nesmí minout! Za mě jedna z nejkrásnějších jídelních vůní. Vanilka je zde zjemněná máslem/smetanou, takže je taková lehčí. Prostě z ní fakt dostanete chuť na něco sladkého :D Voní intenzivně, poměrně dlouho vosk vydržel (8 - 9 svíček). Prostě super!


A vracíme se v čase ještě dál k těm vánočnějším kouskům. Christmas Eve jsem dostala právě k Vánocům, takže jsem ho využila brzy poté. Je to taková zvláštní sladko-kořeněná vůně. Asi se mi nepodaří ji specifikovat víc. Podle popisu je to punč, kandované ovoce a rozinky. Já v tom nepoznávám s jistotou ani jedno z toho. Vůně je hodně intenzivní, chce to pálit ji opravdu po troškách a v kratších intervalech. Vydrží vonět i 10 svíček. Není to vůbec špatné, ale zase ani typ vůně, kterou bych musela mít nutně znovu.


Naprostou hrůzou pro mě byla Spiced White Cocoa. A to jsem se na ní těšila, když jsem si ji tenkrát objednávala. Už za studena jsem si nebyla jistá, jestli to bude to nejlepší, ale že to bude až taková hrůza jsem taky nečekala :D Má to být bílé kakao se šlehačkou. Za mě je ta vůně však neskutečně silná až moc kořeněná a taková.. divná. Hodně se v ní prosazuje muškátový oříšek, který je tam také, takže nakonec žádné kakao cítit není. Nezvládla jsem ho ani vypálit a půlka putovala pryč, protože z té silné vůně se mi dělalo úplně zle.. :( Za mě už nikdy víc.


Další z těch, na které jsem se těšila a která mne zklamala je Pain Au Raisin. Za studena nebyla cítit skoro vůbec, po rozpálení už sice jo, i když žádná síla to taky nebyla. Co ale hlavně.. Místo  pečiva a rozinek, to byla nějaká taková divná, sladká, neurčitá a strašně vlezlá vůně. Ještě že nebyla extra intenzivní, protože to bych jinak nedala :D Celkem rychle vymizela, zvládla nějakých šest svíček. Ale stačilo. Znovu už ji mít nemusím.


Poslední vypálený z dílny YC tu mám Berry Trifle. To byla pro letošek naše vánoční vůně. Je to šťavnatá malinová šmrncnutá kořením. K vánočnímu období se díky tomu hodila. Byla opravdu dost silná a voněla hodně dlouho, takže jsem dávala jenom po troškách. Fakt s ní opatrně. Ale špatná nebyla.


Na závěr tu mám jeden speciál. K Vánocům jsem dostala sadu vzorků vosků Od Janky. Hned jsem samozřejmě musela jeden zkusit, takže první na řadu přišel ten, který se v té době hodil nejvíc - Vánoční večer. Jedná se o kořeněnou vůni, ze které jsem cítila punč a různé vánoční koření (skořice, trochu hřebíček,..). Ač vypadá vzorek opravdu maličký, tak strašně klame! Tenhle malinký kousek dokázal vonět opravdu dlouhé hodiny ve velké síle. Kam se na to hrabe YC :D Bez potíží zvládly ty 3 g šest svíček a fakt je potřeba pálit po minutách, jinak budete mít převoněno :D Prvně jsem vydržela čtvrt hodiny, pak 20 minut.. No je to fakt hodně síla, takže vydrží mega dlouho :)

Tak a jsme zase na konci dnešního shrnutí. Nemusíte se však bát, jelikož jsem teď pořád doma, pálím v podstatě nonstop, takže tu bude brzy další várka :D

Máte s některými zkušenost? Zaujaly vás některé vosky?

9 komentářů:

  1. Berry Trifle, Christmas Cookie a Christmas Eve jsou moje oblíbené, patří k těm vůním, bez kterých by u nás Vánoce nebyly Vánocemi, tu Berry Trifle jsem ještě dopalovala před pár dny, protože mi zbyl poslední kousek a nechtěla jsem ho škudlit do dalších Vánoc, ale tedy vůbec to teď nebylo ono, teď na jaře potřebuji květinové vůně, ze kterých to jaro cítím s každým nádechem:-)
    Rozhodně mně zaujal vosk Happy Spring, ten neznám, ale už podle názvu z něj čichám jaro:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to občas prostřídám.. Mezi jarní hodím nějakou podzimní hřejivou, mezi letní i něco zimního.. Ale teď s tím jarem taky ujíždím na těch květinovkách ;) Ten Happy Spring byl fakt nejlepší tah, jak nastartovat čich pro jarní vůně :)

      Vymazat
  2. Tyto vůně jsem doma ještě neměla, ale Yankee candle mám docela ráda. Mou nejoblíbenější vůní je capucino truffle. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Capuccino jsem pálila taky nedávno a nebyla vůbec zlá :) Ale u mě teď bodují fakt vůně Heart & Home :) a jsem zvědavá na jarní novinky YC! :)

      Vymazat
  3. Super, super a ještě jednou super, všechny vůně znám a mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta popínavá růže musí být úžasná na jaro :-) Já svíčky hodně pálím v zimě :-) na jaro/léto na to moc nejsem.. :( to raději střiknu nějaký vonný sprej :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dřív taky pálila jen přes zimu, ale poslední dva roky už jedu nonstop :D

      Vymazat
  5. Skořicový šnek voní dokonale. To byla moje první vůně od Yankee Candle :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)