neděle 28. dubna 2019

Kosmetické novinky: I/2019

Krásný den vám přeji!

Možná by bylo na čase po více jak půl roce dát dohromady článek s kosmetickými novinkami. Jako nechápu, co se děje, ale poslední rok jsem vážně lajdák a všechny pravidelné rubriky, které jsem dřív striktně dodržovala, teď flákám.. Sama čučím, že už tu novinky nebyly déle jak půl roku a mám tu ještě i vánoční dárky! Jako co to je tohleto?! Budu muset na sobě zase trochu zapracovat! :D


Začnu od nejnovějších přírůstků, které se mi doma objevily, ať vám ukazuji prvně něco aktuálnějšího :)


Jako poslední se mi doma uhnízdily produkty z výprodeje značky 183 Days by Trend It Up, což je privátní značka DM drogérie. Název napovídá samotný koncept značky - každých 183 dní se totiž obmění veškerý její sortiment. Celou dobu jsem sortiment okukovala, líbí se mi jejich hravé obaly a zajímavé nápady, ale nic jsem nepořizovala a čekala, jestli se nezlevní a ejhle! Sortiment právě teď bude procházet obměnou a stávající byl zlevněn na pár kaček, takže jsem sáhla po pár kouscích. Neodolala jsem paletkám, které byly po padesáti korunách. Banánový pudr stál 39,90 Kč a linky pouze 29,90 Kč. No neberte to! Na fotce je pak ještě rtěnka v tužce od Alverde, která je také z výprodeje za 30 Kč.


Ve spolupráci s Benu lékárnou jsem objednávala na jejich e-shopu. V nabídce mají kromě klasických léčiv i spoustu dermokosmetiky a tam jsem si bez váhání vybrala. Sáhla jsem asi po dvou nejprofláknutějších výrobcích značky Bioderma - jejich micelární vodě a čistícího pleťového gelu. Micelární vodu jsem navíc kupovala za velmi příjemných 295 Kč za 500 ml balení! :) Jo a možná by vás mohl zajímat i fakt, že momentálně v Benu seženete do konce dubna Biodermu v akci 2 + 1, takže pokud potřebujete zásoby, neváhejte. Avšak hlavním lákadlem objednávky pro mne bylo velmi opěvované sérum Minéral 89 Hyaluron Booster od Vichy. Četla jsem na něho tolik chvály, že jsem samozřejmě nabyla dojmu, že bez něho nemůžu žít a momentálně je též v akci za 489 Kč, takže nebylo co řešit. *


Tady jsou z části kosmetické a z části nekosmetické přírůstky a jedná se o dárky od mé nejlepší kamarádky. Ta vždycky myslí na všechny moje vášně, takže nikdy nechybí něco z kosmetiky ani ze svíček/vosků. Zaměříme se na tu kosmetiku. Jak kdyby Eliška věděla, že potřebuji vyzkoušet novou řadu od Manufaktury - Divokou višeň a rebarboru, nadělila mi sprchový gel právě v této dokonale jarní vůni. A pro trochu větší odpočinek tu mám ještě perličky do koupele od značky Isana s vůní lesního ovoce, které i přes pytlík úžasně voní, tak uvidíme, jaké budou ve vaně. 


No a protože mám zrovna období syslení, šla jsem se podívat po dlouhé době do Rossmanna, kde měli akci na Himalayu a masky na obličej 7th Heaven. Trochu se to zvrhlo a kromě těchto dvou značek jsem domů přitáhla i kupu dalších "nezbytností". Od 7th Heaven jsem nakonec vzala tři masky, dvě slupovací a jednu platýnkovou. Od Himalayi to vyhrál krém na nohy a čistící pleťový peeling s broskví. Kromě toho jsem si všimla, že byla v akci tužka na obočí od Makeup Revolution, stála cca 70 Kč, takže jsem neváhala. A zbytek jsou limitované edice Isana. Příjemně mne překvapilo, jak se nabídka této privátní značky Rossmanna rozšířila. V nabídce byla spousta masek, vzala jsem na zkoušku dvě platýnkové a dvě slupovací. Kromě toho mi učarovala ještě jejich limitka s kávou, kde jsem popadla kávový peeling v sáčku a sprchový peeling. Tak uvidíme. Něco už zkouším, abych vám o tom dala co nejdříve vědět :)


Kromě drogérky testuji i trochu high-end kosmetiky a to od Clarins. K vyzkoušení mi přišla nová pleťová řada My Clarins, která je veganská a určena pro mladou pleť do 30 let. Pleťovou péči aktuálně používám, dokud se ještě vejdu do věkové kategorie, pro kterou je určená a zatím mne celkem baví! Mám tu hydratační krém, tyčinku minimalizující póry a krém redukující nedokonalosti. Určitě vám dám v budoucnu vědět víc. Řasenku a rtěnku jsem vám představila tady v nedávné recenzi, takže pokud vás mé dojmy zajímají, můžete mrknout tam. Prozradím jen, že rtěnka je moc příjemně hydratační a řasenka uměla i potrápit :) *


Trochu neplánovanými a nečekanými nákupy byly tyhle sprchové pěny od FA. Jednu jsem kupovala s časopisem Žena a život, kde byla jako dárek. A druhou - tu žlutou - jsem hned na to běžela vykoupit do DMka, protože se vyprodávala za pouhých 29,90 Kč, takže jsem si samozřejmě udělala zásobu :D Jsou totiž opravdu skvělé a více už jsem vám o nich povídala tady.


Před pár týdny přišel ještě balíček miniaturek od Nivei, který jsem vyhrála na jejich stránkách. Pokud jste tam ještě nezavítali a máte tuto značku rádi, tak určitě mrkněte. Najdete tam totiž spoustu soutěží a zajímavých tipů a doporučuji registrovat se ještě do Nivea klubu, díky němuž budete mít mnohem více možností soutěžit a vyhrát ;) Mně už se podařilo vyhrát několikrát a to nejen vzorky, ale i plná balení a různé dárkové předměty, což je fajn, tak zkuste své štěstí taky ;)


Balíček mi přišel také od e-shopu Ladybio. K testování jsem si vybrala hned několik zajímavostí různých značek. Zatím úplně největším objevem a opravdu mega oblíbencem se stal Cypřišový pleťový nektar od Ere Perez. To je vážně naprostá bomba a moje pleť se po něm může utlouct! Každý večer ho používám s neuvěřitelnou radostí. Marulový olej jednu dobu vládl kosmetickému světu, tak je čas zjistit, co na něm všichni mají! Na zkoušku jsem vzala malé balení od Oils of Heaven. A pak dvě věci, které souvisí s mým současným stavem. Rozhodla jsem se vyměnit běžné antiperspiranty a deodoranty s hliníkovými solemi za trochu přírodnější varianty a hledám to pravé. Proto jsem neodolala přírodnímu tuhému deodorantu od Honestly pHresh s vůní Tropical Blossom. A pak trochu jiné testování - vitaminy Těhotná od značky PraváJá. Krabička v sobě ukrývá 30denní živinový program - tři balení po 30 tabletách a najdete tam souhrn všech složek, které tělo v tomto náročnějším období potřebuje - rybí oleje, multivitamíny a antioxidanty. Už mám skoro sezobáno, takže se můžete brzy těšit na souhrn. *


S přírodní kosmetikou se u mne v poslední době roztrhl pytel, což já nyní opravdu vítám. Upřímně, kosmetiku i nadále používám běžnou a konvenční, ale od té doby, co vím, že jsem těhotná, snažím se k té přírodní najít cestu mnohem víc.. Děvčata z Nuspring.cz mi po delší době nabídla testování a tomu se vážně nedalo odolat. K vyzkoušení mi přišel celý rozšířený sortiment řady Skin Food od Weledy, kterou jak víte miluji. Skin Food je už roky moje srdcovka, takže možnost vyzkoušet si všechny novinky, mne naprosto uchvátila. V nabídce nově seženete kromě klasické verze krému Skin Food (tmavě zelená krabička) také jeho odlehčenou verzi a to v několika velikostech. Kromě toho přibylo i tělové máslo nebo třeba balzám na rty. Celá řada je naprostá pecka a za mě velmi povedené novinky. Kromě Weledy tu mám i novou značku na českém trhu a to dieNikolai, která mne neuvěřitelně okouzlila a už na ni chystám článek, můžete se na něho těšit v nejbližší době. V odstavci výše jsem psala o své cestě k přírodnějším deodorantům. Jeden na testování jsem si vybrala i zde a to roll-on od Naturalis, který mě zatím baví! A poslední produkt, na fotce úplně vlevo, je od polské značky Resibo a jedná se o čistící pleťový olej, který má dokonalé balení obsahující i ručníček. To chcete! :) *


Milým překvapením byla i zásilka novinek od Ziaji. V balíku jsem našla tři kousky ze zimní limitované edice, která mi vážně zamotala hlavu, protože naprosto dokonale voní! Více jsem se nad ní rozplývala tady. A právě jsem koukala, že pokud by vás limitky lákaly, tak pořád jsou některé produkty v nabídce, tak neváhejte! ;) Kromě limitky jsem obdržela ještě další balení enzymatického peelingu z kozí řady, který nově seženete i v DM drogériích a také odličovací tamponky. O těch jsem neměla tušení a byly moc příjemným překvapením. Tahle nálož novinek se tedy vážně povedla! *


No a netrvalo dlouho a zastoupení Ziaji se dozvědělo o mém aktuálním jiném stavu a nabídli mi testování i těhotenské kosmetiky. Neváhala jsem a na vyzkoušení si vybrala dva produkty z řady Mamma Mia pro těhotné. Zvolila jsem krém proti striím, který se bude hodit. Respektive už se hodí, používám jej každý večer po mytí na ten svůj stále se zvětšující pupek. Krém je velmi příjemný a výživný, tak doufám, že těch strií bude minimálně. A k tomu jsem si vybrala ještě intimní gel. Kromě toho jsem v balíčku našla ještě kupu dárků. Zubní pastu mintperfect pro citlivé zuby, kterou jsem již spotřebovala a byla naprosto skvělá. Začaly mi teď v těhotenství krvácet dásně, takže jsem se trochu bála, jestli bude vyhovovat a stačit a překvapivě ano. Fungovala dobře a krvácení dásní přestalo. K tomu příjemně osvěžila dech a i přesto nebyla nijak extrémně pálivá. Jo a ten růžový obal se mi na umyvadle líbil! :D A pak tu mám dva univerzální kousky - olivovou mast a kosmetický lanolin. Oba se dají použít na vysušenou pokožku, lokálně jako třeba na rty, paty, kolena, lokty,.. takže ty se rozhodně neztratí. *


A teď pořádná dávka Alciny! Posledními novinkami pro jaro 2019, které přišly, jsou tyhle krásné rtěnky. Alcina jich uvedla na trh hned několik druhů. Krémové, matné nebo olejový tint. V nabídce se objevil také třpytivý top coat a nebo rozkošný peeling na rty, který mi podle fotek připomíná slavný Bubblegum od Lushe! ;) O rtěnkách jsem se už rozepisovala tady, kde je najdete na fotkách i v akci. *


Novinky se objevily i mezi produkty na vlasy. Alcina přišla s novou stylingovou řadou vlasových pomocníků inspirovanou samotnými influencery a obsahuje sedm trendy produktů. Ke mně došly dva - nepěnivá fénovací emulze a ochranný sprej před teplem. Celá řada je nápaditá ať už produkty či stylovými obaly. Jen je smůla, že já si na vlasový styling nepotrpím, takže jsem se rozhodla postoupit tyhle kousky k testování svojí sestře, která si s vlasy hraje podstatně víc.. :) V nejbližší době ji pak donutím sepsat pro vás její dojmy. *


A když už jsme u těch vlasů, tak jeden kousek došel jako vánoční dárek a o ten se tedy nedělím, protože to je můj svatý grál, nejmilovanější Nutri Shine olejový elixír. Jak kdyby mi v Alcině četli myšlenky, protože zrovna když dorazil, dodělávala jsem předchozí balení. Plynule jsem tedy navázala a nadále si tohoto voňavého krasavce užívám ♥


Někdy v listopadu pak dorazily ještě tyhle tři krasavci. Krémový rozjasňovač, krémový make-up a tahle dokonalá mramorová houbička. O těchto kouscích jsem vám už taky psala, takže vás opět odkážu na podrobnou recenzi (zde), kde vás blíže seznamuji se svými dojmy :) Tady jen v rychlosti prozradím, že houbička je dokonale měkká a rozjasňovač je v krásném odstínu, ale oba kousky mají svoje chybičky.. Make-up v tyčince pak pro mě byl naneštěstí opravdový propadák.. *


V prosinci dorazil opět krásný PR balíček značky Nivea, která ke konci roku představila novinku mezi balzámy - Labello crayon neboli tužky na rty :) Je to hybrid mezi rtěnkou a balzámem. Tužky jsou krásně měkké, jemné a hydratační, ale zároveň obsahují i výrazný pigment, takže poslouží jako rtěnka. Celkem je seženete v pěti odstínech, od výrazné vínové přes červenou až po jemnou nude. A také se rozšířila nabídka černé odličovací řady MicellAIR. Kromě klasické micelární vody už seženete i tu dvoufázovou. *


A poslední předvánoční překvapení byl tenhle skvělý adventní kalendář od Avonu. Obsahoval 24 okének plných dekorativní, ale i pečující kosmetiky. Převládala zejména ta dekorativka - laky na nehty, rtěnky, lesky, řasenka, tužky na oči.. ale byl tam také krém na nehtovou kůžičku, krém na ruce, balzám na rty a nějaké dva-tři vzorky krémů či masek. Ač jsem občas nestíhala otevírat pravidelně, tak mě tohle prostě bavilo :) *


Tady ještě vyfocená alespoň první půlka kalendáře. Druhou část už jsem nějak pohromadě zachytit nestihla při tom pracovním nasazení, achjo, jsem fakt hrozná! 


No a úplně na závěr ještě kosmetické vánoční dárky. Největším překvapením byly kosmetické dárky od M., který mě asi vážně dobře poslouchá, protože stačilo jednou jedinkrát zmínit štětce Zoeva a našla jsem je pod stromečkem :D A aby toho nebylo málo, tak mi k tomu koupil ještě sadu s La vie est belle od Lancome, kterou jsem už měla a prý mu strašně voněla :) Od ségry jsem pak dostala bomby do koupele od Bomb Cosmetics, protože ví, jak moc ráda se cachtám. Od mamky pak parfém a malinovou sadu Love Nature od Oriflame a od tchýně zase fialovou - levandulovou - sadu od Janette Beauty. Tak zásobička by byla..

Tak a tím končím a slibuji, že další kosmetické novinky udělám dřív než zase za půl roku! :D I když teď už té kosmetiky asi bude stále míň. Tedy alespoň té pro mě :D

A co pěkného jste si v poslední době pořídili vy? 

*produkty s hvězdičkou mi byly poskytnuté k recenzi

22 komentářů:

  1. Teda, toho je :D Krásný balíček Weleda, Ziaja, ale i Alcina. Docela jsem zvědavá i na recenze Clarins. Vichy sérum mě láká, ale posledně mi značka na citlivou plet vůbec nesedla, tak se trochu bojím. A budu muset zaběhnout do Rossmannu, koukám, že nabídka je v poslední době fakt bohatá. U nás bohužel ale Rossmann nestíhám časově, tak jedině odběhnout v práci v centru.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky je toho za půl roku :D Clarins recenzi už mám o článek níž a do Vichy se neboj jít, jen je potřeba fakt vybrat vhodný typ produktů pro tvoji pleť.. Já jsem kdysi měla taky s jednou řadou problém (myslím, že to byla Normaderm , ale nechci kecat, už je to dlouho), ale třeba Idéalia byla naopak naprosto famózní..! :) A Rossmann teď docela s akcemi válí, slaví 25 let, tak je vidět, že se snaží :)

      Vymazat
    2. Vichy jsem měla pro svůj typ pleti a bohužel, Idéaliu jsem také měla kdysi a byla super, ale to jsem ještě neměla citlivou pleť a sedělo mi skoro vše, teď je to trochu boj a musím hlídat složení.

      Vymazat
    3. Myslíš tu pěnu, jak jsem u tebe nedávno viděla někde na fotce? :) Ta mi seděla, ale že je pro citlivou pleť bych úplně neřekla. Ale ono je i pravda, že jsem četla, že má Vichy poměrně "agresivní" složení, jestli se to tak dá říct a spousta lidí má s tou značkou problémy :-/

      Vymazat
  2. Toľko skvelých vecí. :) Veru by som si vybrala aj ja. :D Ten Hyaluron Booster je skvelá vec, mala som vzorku a bola som nadšená!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na něho neuvěřitelně těším, všude samá chvála na něho, tak snad budu mít pleť jako dětskou prdelku :D Brzo budu moct porovnávat :D :D :D

      Vymazat
  3. Tomu se říká pořádná nálož kosmetiky, super! :) A teď směle do testování.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No něco už otestováno je, něco bylo v soutěžích.. Ale testovat je pořád co, to zase jako jo! :) Abych měla dva obličeje a tři těla! ;)

      Vymazat
  4. Vichy Mineral 89 je pecka, měla jsem několik vzorků na základě kterých jsem pustila chlup za plné balení a opravdu to mojí pleti svědčí. 183Days je značka, která mně moc nebrala, ale když jsem přistihla produkty ve výprodeji, tak jsem zase jako neváhala:-)
    Líbí se mi ta hromádka pleťových masek, teď nám otevřeli poblíž Rosssmann a od doby, co jsem tam byla naposled fakt dost rozšířili sortiment nejen co se týče pleťových masek.
    Už se těším na recenze a i na další nákupy, i když vím a úplně chápu, že té kosmetiky už nebude tolik:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sérum se těším, teď používám to od Ere Perez a to je taky bomba, tohle od Vich bych možná mohla dávat ráno :) Jinak Rossmann nyní fakt docela válí, sortiment stále lepší a zajímavé ceny a akce.. :)

      Vymazat
  5. Biodermu mám obecně moc ráda, zrovna jsem v polovině posledního balení, ale ještě mám jedno balení Uriage a říkala jsem si, že nyní sáhnu po něčem z drogérie nebo dlouho jsem neměla Loreal - ten mi přijde také skvělý, ale díky za prima tip, rozhodně kouknu. Ta Ziaja mě hodně oslovila.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaja má teď fakt skvělé produkty, koukala jsem, že už se tam rýsuje i nějaká letní limitka, tak jsem zvědavá :) Jinak vím, že od Biodermy má spoustu lidí rádo opalovací přípravky, tak v té akci 2+1 je fajn se zásobit :D

      Vymazat
  6. To je teda pořádná nálož novinek. Asi by jsi měla na sobě opravdu zapracovat. :-D Samozřejmě si dělám srandu, ale už teď nevím, co mě zaujalo nejvíc.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měla bych, měla! :D Ale ono to teďka půjde lehce, mažu jako šílená, za chvíli nebude čas nakupovat nic jiného než plíny, takže ony ty zásoby zmizí.. :D

      Vymazat
  7. Naprosto super novinky! Chtěla bych téměř skoro vše :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám vánoce :D To je parádní nálož, některé produkty znám a musím říct, že jsou super. A zrovna na produkty Himalay jsem se dívala v Tete, ale nevzala jsem nic, ale ťed jdu ve čtvrtek na kontrolu, tak si asi pro něco zajdu, pořád mě to láká.. :D


    Veganský šampón proti lupům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pleťové věci Himalaya nemá špatný :) ten krém na nohy ale nic moc :( :D

      Vymazat
  9. Klári samé krásné věci! Já teď nakupuji minimálně. Jen co mi dojde a když třeba chytnu DM box. Ale třeba v Rossmannovi jsem byla a něco si koupila. Tak z toho mám pak radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už se teď budu taky trochu krotit :D Tohle bylo takové chvilkové vzplanutí a teď zase nohama zpátky na zem! :D

      Vymazat
  10. Moc fajn věci :-) Dá se Ziaja a Weleda koupit v Tetě? Dostala jsem od kolegyň poukázku na nákup, tak pžemýšlím, za co využiji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaju určitě, dokonce tam mají poměrně rozsáhlý sortiment :) A Weledu si nejsem jistá, ale myslím, že asi ne, maximálně něco pro děti.. :-/

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)