sobota 23. března 2019

Ziaja limitovaná edice - Dýně a zázvor

Krásný den vám přeji!

Na tenhle článek jsem spěchala, protože se jedná o limitku, jejíž zásoby se velmi rychle tenčí. Ziaja během letošní zimy představila několik limitovaných kolekcí vůní a produktů, které by kosmetické nadšence neměly minout! Kromě té, o které si tu budeme povídat dnes - Dýně a zázvor, také například Karamelizovaná mandle, Marshmallow, Lemon Cake nebo Čokoládový mišmaš. Všechny znějí více než lákavě a všechny úžasně voní (a věřím že i fungují). Očichávala jsem si je v obchůdku a myslím, že jsem udělala velkou chybu, že jsem si domů nakonec nic nekoupila :D


Dýni a zázvor mám však vyzkoušenou, takže na tu se dnes vrhneme. Mám tu z této řady mycí želé do koupele, cukrový peeling a mycí pěnu na tělo a ruce. A víte co prozradím? Že je fakt o co stát! ;)


Mycí želé do koupele - Dýně a zázvor

Oficiální popis: Mycí gelé s vůní karamelizované dýně se zázvorem. Zaručuje koupel plnou magických bublinek. Aromatická péče zanechává pokožku měkkou a voňavou. Dermatologicky testováno.



Mycí želé znělo a vypadalo od začátku strašně lákavě, takže je vám asi jasné, že přišlo na přetřes jako první. Už jen ta barva a konzistence je fakt unikát :D Želé zakoupíte v průhledné pixle, kde vidíte tu jeho sytě žlutou až jedovatou barvu. Taky vidíte i jeho úbytek, samozřejmě. Jeho definice "želé" je naprosto  odpovídající. Když pixlu otevřete, vykoukne na vás žlutý rosol :D Je to fascinující až nechutný. Nabrat tu hmotu je zážitek, protože se to jako želé i chová, v ruce se to tak jako rosolí :D No zábava je na to jenom koukat a do té vany ho dávat. Když jej vhodíte do vany, tak se samo od sebe ihned nepřeměňuje, takže je potřeba ho ve vaně trochu tak nějak "rozkvedlat" pod proudem. Výsledkem vám ale bude bohatá a voňavá pěna, ve které si můžete hovět hodně dlouho než úplně opadne. A ta vůně! Ta je naprosto úžasná. Zázvor jako takový nemusím, ale v této kombinaci je to bomba, trochu jako nějaké bonbony nebo lízátka, jemná a nevtíravá a přesto taková hřejivá a teplá. Líbí se mi, fakt jako jo. No a moc fajn je i fakt, že pokožka je po koupeli krásně jemná a hebká. Namazat ji to chce, ale rozhodně to není špatný a koupel je více než příjemná a prospěšná.




Tohle mne tedy hodně baví! Je to zase něco jiného. Je fajn si občas užít vanu zase trochu jinak. Navíc balení i docela dlouho vydrží. Mám za sebou nejméně čtyři koupele a jsem sotva v půlce, takže tipuji, že balení dá příjemných cca 10 koupelí. Množství je 260 ml a cena je 139 Kč. To je podle mě více než přijatelné :) Seženete buď zde nebo v obchůdcích Ziaja.



Cukrový peeling - Dýně a zázvor

Oficiální popis: Karamelizovaný peeling se sladkou vůní dýně se zázvorem. Vyhlazuje pokožku přírodními krystalky cukru. Aromatická péče zanechává pokožku měkkou a voňavou.



Že má Ziaja povedené peelingy víme všichni, takže vás asi ani nepřekvapí, že i tenhle je naprostá pecka. Fakt jako jo. Jestli se k nějakým peelingům vracím ráda, tak jsou to ty od Ziaji. Nestojí jmění, skvěle udělají službu a vždycky krásně voní. Praktické jsou ty jejich velké pixly, díky kterým vydolujete peeling až do posledního zrníčka a snadno se s ním ve sprše manipuluje. Peeling má krásnou bonbonovou vůni, tužší texturu, takže vám nebude nikde stékat ani padat při aplikaci. Je středně až více hrubý, díky čemuž vaši pokožku skvěle vydrhne a zanechá ji čistou a jemnou. Ale kromě zrníček je i plný olejů, takže po jeho opláchnutí vám zůstane pokožka i "namazaná". Po umytí s ním už není třeba používat krém. Pokožka je zjemněná, vyčištěná a vyživená. Opláchnout jde bez potíží, pod vodou se zrnka rozpouští, takže nenadělají ani žádný bordel. Vůně je lehce cítit z pokožky i po umytí, ale ne na dlouho, což je možná škoda, ale jinak mu nemám absolutně co vytknout.

Prostě pecka,  peeling nezklamal! Balení má 300 ml, seženete ho zde nebo v obchůdcích, cena je 189 Kč.






Pěnové mýdlo na tělo a ruce - Dýně a zázvor

Oficiální popis: Jemná mycí pěna s vůní karamelizované dýně se zázvorem. Jemně myje pokožku sladkými bublinkami. Aromatická péče zanechává pokožku voňavou.



A do třetice tu máme pěnové mýdlo. Zní to neméně zajímavě, už jen kvůli tomu, že na pěnách já prostě ujíždím, že ano. Však to už všichni víte :) Takže pro jednou jsem vystřídala sprchovou pěnu za tuhle mýdlovou. Nechávám si ji tedy pouze na ruce, jinak by byla pryč hrozně rychle.. Balení má pumpičku, která vymáčkne nadýchanou, jemnou, bílou pěnu. Taky voňavou, i když tady je vůně ze všech tří produktů nejslabší, z rukou je po umytí cítit jen velmi jemně. Na rukou je pěna příjemná, dobře umyje, ruce odmastí. Ale, mám z ní bohužel pocit, že celkem dost vysušuje. Po umytí jsou ruce jemné, ale zároveň po chvíli pnou a při dlouhodobějším a častějším používání (a nemazání) se mi začínají od kloubů vysušovat. A to teda nic moc, vracím se ke klasickému mýdlu..

Takže za mě osobně pěna sice voňavá a příjemná, ale to vysušování mi vadí, takže znovu už ji nepotřebuji. Seženete ji tady, cena je 99 Kč za 250 ml.




Kosmetické odličovací tampony

Oficiální popis: Vnější vrstvy jsou vyrobeny z extrémně jemné, čisté 100% bavlny. Vnitřní část je vyrobena z jedinečné směsi vláken, díky níž jsou tampony pevné, netrhají se a zachovávají svůj tvar. Složení: 70% bavlny, 30% celulózových a polyesterových vláken.

A jako bonus vám tu jen v rychlosti ukážu ještě odličovací tamponky, které má Ziaja v nabídce. Vůbec jsem netušila, že už i ty se u nich dají zakoupit a jsem příjemně překvapená. Nejsem na tamponky nijak vybíravá, ale na druhou stranu určitý standard taky potřebuji. A to zejména neškrábavý materiál a pevnost tamponku, jinak řečeno, aby se mi při první příležitosti v ruce nerozpadl. A to tyto tamponky splňují. Jsou pořádně sešité, za celou dobu se nerozpadl ani jeden jediný. Neškrábou a fungují s odličovači jak mají (odličovač drží na povrchu a nenasaje se jen do něho). Takže pokud rádi zkoušíte i různé druhy tamponků, tak tyhle omrkněte. Cenově jsou velmi přijatelné, 60 ks za 21 Kč a 120 ks za 34 Kč.



Sečteno podtrženo: Limitky určitě omrkněte, hlavně peelingy a želé, protože to jsou naprosto perfektní kousky. Jsou skvělé vlastnostmi (věřím, že ostatní vůně na tom budou vlastnostmi stejně, takže to píši obecně) i vůněmi (ty mám očichané všechny a to je něco neskutečného!). Mycí pěnu můžete minout, ale zbytek určitě doporučuji. Hlavně neváhejte, protože všechno je limitované, tak ať pak nelitujete.. No a tamponky? Jsou super, takže pokud budete potřebovat nebo chtít vyzkoušet nové, tak se jich bát nemusíte.

Co vy a limitky Ziaja? Všimli jste si jich? Zkoušeli jste?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Ziaja

18 komentářů:

  1. Lákal mě marshmallow, ale mám takové zásoby, že odolávám :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky lákala tahle verze nejvíc a odolávala jsem tak dlouho, až mi ten cukrový peeling vyprodali :( :D

      Vymazat
  2. Dýně a zázvor mi doma chybí, obchůdek mám z ruky, takže jsem neměla možnost očichat a obávala jsem se trochu té vůně:-D Ale jinak mám mycí želé a krémy na ruce Lemon Cake, Marshmallow a Čokoládový mišmaš. Zatím jsem nic nezkoušela, krémy na ruce jsou taková klasika, ale žádná mycí želé jsem nikdy neměla, tak se na ně těším jako malá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej pak vědět, jestli tě to želé taky tak baví. Já se v tom želé vyžívám :) A já jsem se bála té vůně taky, zejména zázvoru, který fakt nemusím, ale je to fakt pěkná vůně! Taková bonbónová :)

      Vymazat
  3. Mě tahle limitka moc neláká, ale ten cukrový peeling může být parádní. Neláká mě hlavně kvůli té kombinaci dýně a zázvor. Ani jedno moc nemusím, i když v kosmetice můžou být super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem hned v úvodu psala, že mají další čtyři voňavé varianty! :) Čokoládu, marshmallow nebo citrón.. vybere si každý!

      Vymazat
  4. Mám dilema :D vůní dýně zbožňuji, ale zázvor nesnáším.. :D Ale uvažuji, nad tou variantou citrón :-) na léto :-)

    Co mě štve na paletkách stínů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ten zázvor jako takový, tam cítit není :D Já ho taky nemám ráda.. Tohle je spíš jak nějaký bonbony nebo žvýkačky ;) a citrón jsem taky chtěla na léto, to by byla určo bomba :D

      Vymazat
  5. Moc ma zaujalo želé to musí byť úžasné vo vani

    https://betkasv.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn :D Já si na tyhle blbůstky do vany potrpím, takže něco pro mě! :D

      Vymazat
  6. Zaujal mě peelingy, protože ty mám moc ráda, ale kosmetiku Ziaja nekupuji, občas se ke mě nějaký ten produkt dokutálí, ale jinak bych po ní asi nesáhla.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty peelingy určitě za zkoušku stojí :) To je jeden z top produktů této značky!

      Vymazat
  7. Tekvica v kozmetike? To ma veru nelaka. Ale tak hadam vona to zachrani :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, už i dýně je v kosmetice :D Ale řekla bych, že tady jenom parfemací, takže není se čeho bát ;)

      Vymazat
  8. Toto vyzerá geniálne, u mňa by produkty veru našli využitie. :) Inak o tých tampónikoch som tiež nevedela, ale asi sa po nich poobzerám, lebo chcem vyskúšať nejaké nové.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tamponky jsou fajn, určitě jedny z těch lepších, co jsem měla :) A ty peelingy, áááách :D

      Vymazat
  9. Wow, hezká limitka.. Nejvíce se mi líbí ten peeling :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peeling je super a ty další vůně jsou taky lákavé.. růžová marshmallow nebo čokoládový miš maš.. pecka ;)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)