neděle 15. září 2024

HairTry: Nová vlasová péče

Krásný den přeji!

Už je to nějakou chvíli, co jsem na vyzkoušení dostala vlasovou péči HairTry, kterou bych vám dnes ráda představila. Jedná se o privátní značku v péči o vlasy e-shopu Cosibella.cz, která vyznává holistický přístup péče, cílí zejména na pokožku hlavy jako klíčový prvek pro zdravé a krásné vlasy, na čemž spolupracuje mimo jiné i s trichology. Snaží se nabídnout profesionální péči o vlasy z pohodlí vašeho domova.. 



Já cílila (opět) na růst vlasů, ale také na hydrataci, což je dlouohodobě můj problém s vlasy, takže jsem zkombinovala tonikum pro růst vlasů Babyhair Fever a šampon pro hydrataci Feel The NMF s kondicionérem Everyone, Everyday. Dohromady mi to dávalo pro moje vlasy smysl a byla to vcelku zajímavá zkušenost..




Začneme asi tím nejzajímavějším a nevšedním kouskem, jakým rozhodně Rozehřívací tonikum pro růst vlasů s kofeinem a komplexem vitaminů B je. 

Oficiální popis: Rozehřívací tonikum, které nezatěžuje pokožku hlavy. Hlavním úkolem je zlepšit mikrocirkulaci pokožky hlavy a podpořit růst nových vlasů. Přesný a pohodlný aplikátor usnadňuje nanášení. Tonikum má vodnatou konzistenci a díky tomu se dostane do všech vlasových folikul. Má jemně sladkou vůni a nezpůsobuje podráždění. Obsahuje komplex vitamínů B, biotin tripeptidu a matrikinu, kofein a složku Vanillyl Butyl Ether, která zahřívá vlasové cibulky, čímž stimuluje růst vlasů. Zahřívání pokožky může trvat až 60 minut. 

Tohle je zatím ten nejpodivnější produkt, co jsem v péči o vlasy kdy doma měla a říkám vám, že ho budete buď milovat nebo nenávidět :D Já jsem někde na pomezí, ale spíše mi to vadí, respektive minimálně to pro mne není úplně komfortní péče. Tonikum je na první pohled úplně neškodné, jedná se o tekutou "vodičku", kterou pomocí úzkého aplikátoru nanesete v klidu až k pokožce hlavy a přesně tam, kam potřebujete.. ALE tonikum začíná během pár minut působit, čímž myslím, že začne na pokožce hřát až pálit. Výrobce to popisuje jako "pocit tepla a mravenčení", ale teď záleží.. někomu to tak možná bude připadat, jinému by to mohlo přijít krajně nepříjemné až bolestivé.. Já jsem bohužel ten druhý případ. Myslím si, že nejsem žádný cimprlich, ale toto pro mne rozhodně není nic příjemného a komfortního. Rozhodně nemám takovou touhu sebemrskačství, abych to aplikovala každý týden. S veškerým sebezapřením jsem ráda za aplikaci jednou za dva týdny a to ještě na přesně stanovené dvě hodinky maximálně, protože doporučení nechat to ve vlasech celou noc.. To bych asi nepřežila :D Sice ten hřejivý pocit postupně odeznívá, čím déle to na hlavě máte. Následně také vlasy musíte umýt, takže veškeré zbytky z vlasů dostanete, ale i tak.. celou noc bych to na hlavě prostě nechtěla. Je to hodně zvláštní kousek a dosud v mojí rutině naprosto ojedinělý. Ovšem, co zase musím uznat, je fakt, že pokožku hlavy to vážně celkem nakopne a růst vlasů se tím maximálně podpoří. Víte, že já zobu už nějakou dobu i doplňky stravy pro růst vlasů a fakt vidím výsledky, ale mám pocit, že teď je těch vlasů snad ještě třikrát tolik, takže mě pořád a všude jen lechtají babyhair.. :D Takže pokud už opravdu nevíte, kudy kam a trápí vás vypadávání a řídnutí vlasů, tohle by vás mohlo zajímat. Najdete ho tady, mají verzi 100 a 200 ml a cena je 265/380 Kč.






K umytí po toniku i každodennímu mytí po celé léto mi pak dělal společnost Hydratační šampon Feel The NMF, který je hodně univerzální a vhodný pro celou rodinu. Obsahuje tenzidy, panthenol nebo glukonolakton, které zklidňují pokožku hlavy a navrací ji rovnováhu. Polyplant Moisturizing pak zajistí hydrataci a vlasy pak při pravidelném použití budou lehké, jemné a objemné.. 

To mohu víceméně potvrdit, protože šampon se mi skutečně parádně osvědčil. Zajímavé je, že tu platilo pravidlo opačné než u většiny šamponů. Zatímco většina šamponů mi funguje tak, že jsou vlasy z počátku používání hezčí a postupně fungování šamponu slábne, jak si vlasy zvykají, tak tady je to přesně naopak. Čím déle jsem šampon používala, tím lepší a hezčí vlasy byly a také tím déle vydržely čisté. Šampon má hustší gelovou texturu a takovou hodně zvláštní, jemnou, nasládlou parfemaci.. Trochu bylinková, trochu bonbonová.. neumím se doteď rozhodnout, jestli se mi líbí či nikoliv. Každopádně z vlasů nebyla nikdy nijak výrazná, takže je mi to vlastně asi jedno. Hlavní byly účinky a ty byly den ode dne lepší a lepší. Nejen, že se postupně prodlužovala doba mezi mytím a to třeba až na pět dní, ale vlasy také byly čím dál tím lesklejší, hladší a jemnější.. a fakt musím říct, že se mi ten výsledek den ode dne líbil více a více :) Za mě super a já zvažuji, že bych ho zkusila objednat znovu, protože to bylo pro mé vlasy opravdu dobré. Navíc balení velké a dlouho vydrží a obsahuje praktickou pumpičku. Najdete ho tady, cena je 349 Kč za 500 ml.







Rutinu pak uzavírá Zvláčňující kondicionér na vlasy pro každodenní použití Everyone, Everyday, který vhodně doplňuje šampon. Kondicinér obsahuje stejně jako šampon panthenol pro hydrataci, posílení a zklidnění vlasové pokožky, výtažky z jojobového oleje, které chrání barvu vlasů a usnadňují rozčesávání stejně jako olej z brokolicových semínek, který kromě toho uhlazuje a zjemňuje vlas.

Za mě je to fajn kondicionér, který vlasům dodává příjemný lesk a jemnost. Balení má praktickou pumpičku, takže si snadno a rychle vypumpujete jenom tolik, kolik potřebujete. Lahvička je navíc poloviční oproti šamponu, což vítám, protože jestli něco nemám ráda, tak když mi zbyde kondicionér a dojde šampon. Tady to vyšlo úplně akorát, téměř na jedno použití přesně. Vlasy jsou po použití moc pěkné - jemné, uhlazené a jdou snadno a bez potíží rozčesat. Vůni má kondicionér nasládlou, jak bonbonky a trochu se to drží i ve vlasech. Za mě dobré, splní, co od něho očekávám, zas to ale není ani nic, co bych nutně potřebovala znovu (na rozdíl od šamponu). Najdete ho tady, cena je 380 Kč za 250 ml. 






Sečteno podtrženo: Vlasová péče mne mile překvapila, zejména šampon se stal mým oblíbencem. Čím déle jsem ho používala, tím byly vlasy hezčí a hezčí. Kondicionér pak skvěle šampon doplnil a zajistil snadné a rychlé rozčesání. Naprostým unikátem je pak tonikum, které zahřívá vlasovou pokožku a tím ji stimuluje k růstu nových vlasů. A že to zahřívá opravdu hodně, až je mi to nepříjemné. Zároveň ale nejspíš slušně funguje, protože babyhair mám pořád a všude, až je to už neskutečně obtěžující.. Takže pokud byste rádi něčím růst vlasů podpořili, tak toto by mohlo být ono :) Vše seženete na e-shopu Cosibella.cz.

Znáte vlasovou péči HairTry či e-shop Cosibella? Zaujala vás vlasovka?

*barterová spolupráce s Cosibella.cz

1 komentář:

  1. Vůbec neznám, vidím ji poprvé, ale vypadávání vlasů je něco, co mě v různých intenzitách trápí dlouhodobě, tak až to bude zase horší, jako že myslím, že s podzimem to opět přijde, vím, po čem sáhnout, minimálně ten šampon a tonikum by za to stály:-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)