neděle 24. března 2024

Vlog 2 | Mám narozeniny!

Krásné nedělní odpoledne!

Doufám, že odpočíváte a užíváte si víkendu. Pokud máte chvilku času, tak přináším nový vlog. Ano, už je to tady zase! Jenže mě to poslední dobou tak baví! Ty nahodilé momenty, kdy mám chuť vzít kameru do ruky a něco vám ukázat nebo sdělit.. :) Takže v dnešním vlogu vám ukážu nějaké ty nákupy, ale také úklid skříně, moje oblíbené jídlo, moje narozeninové dárky a jejich rozbalování nebo třeba i jedno rychlé denní líčení.. Tak doufám, že vás to bude bavit ♥


Dejte mi určitě do komentářů vědět, jak se vám video líbilo a klidně nějaké podněty a vaše dojmy, budu ráda! A těším se u dalšího videa!

4 komentáře:

  1. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám:-) Manžel se předvedl, krásné dárečky jsi dostala, mě vždycky dostane, když chlap udělá skoro nemožné, aby udělal radost něčím, co je ve skutečnosti prkotina, ale pro nás nesmírně důležitá (sbírky musí být kompletní, přes to prostě nejede vlak:D) Já bych si ve skříní taky potřebovala uklidit, bohužel není nafukovací a jaksi chybí volný prostor:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! ♥ Ano, to gesto je na tom prostě to nejcennější :) Jsem ráda, že poslouchá a fakt dokáže takové zázraky jako zkompletovat sbírku, to je prostě nevídané :D

      Vymazat
  2. S křížkem po funuse, ale také přeji všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)