středa 8. listopadu 2023

Maskování: Skin79, Holika Holika, Revolution

Ahojky!

Maskovací blázen vás opět vítá u nového článku, který je věnován dalším jednorázovým plátýnkovým maskám :D Dlouho to tu nebylo, tak si musíme tento formát zase osvěžit a nějaké další nové kousky představit.. Co říkáte? :)

Některé jsou novinkami z drogérie Rossmann, kde neustále rozšiřují tento druh sortimentu. Něco je zase z Actionu a některé jsem dostala jako dárek. Prostě taková všehochuť masek, co se mi doma objevily. Přes léto jsem totiž masky dost flákala, takže se mi zase slušně nahromadily. Ale já to zase doženu, to se nebojím! 



Watermelon Real Fruit Mask - Skin 79

Je jeden z těch novějších kousků z Rossmanna, ale bohužel zrovna tohle nebyl úplně nejlepší výběr. Maska má sice roztomilé, potištěné plátýnko, ve kterém vaše hlava opravdu vypadá jako meloun, ale plátýnko je tvrdší a hůř drží. Navíc je opravdu hodně napuštěné (na obale se píše 23 ml?!), takže po vyndání to všude teče a všude kape a to já moc nemusím. Neskutečné plýtvání, co s takovým množstvím séra? Jasně, namítnete, že se dá následně používat samostatně, což jsem já asi tři dny dělala, ale jelikož se sérum hůře vstřebávalo a pleť zůstávala ulepená a ublemcaná, bylo mi to krajně nepříjemné. Tady by stačila dobře polovina séra.. Abych masce úplně nekřivdila, tak hydratace a osvěžení pleti se dostavilo, ale k tomu ta zaplácaná pleť, takže jsem byla spíše zklamaná. Nic co bych nutně potřebovala znovu. Nezachránila to ani melounová vůně :D 






Pure Essence Mask Sheet Strawberry - Holika Holika 

Další maska, která je z Rossmanna. Tentokrát o něco lepší kousek. Maska má jemnou parfemaci. Nebudu tvrdit, že úplně jahodovou, ale příjemná je. Plátýnko je tentokrát nepotištěné, jemnější a slabší, takže docela dobře drží. Séra je tu také habaděj, ale o něco méně než u masky výše, takže to tolik nikde neteče a nekape a jelikož se valná většina vstřebá, nemám s tím žádný problém. Pleť sice zůstává trochu ulepená, ale rozhodně ne tak dramaticky jako výše a jelikož hydratace byla více než slušná, téhle masce bych se znovu nebránila. 






Cactus Style Sheet Mask - Action

Jedna z nejzábavnějších masek, co jsem v poslední době měla :D Pominu-li vtipné "kaktusové" plátýnko, ve kterém já vypadala spíš jako Shrek než roztomilý kaktus, tak mi odměnou po této masce byla krásná, osvěžená a hydratovaná pleť bez nepříjemného ulepení či umaštění. Po sundání se přebytek séra jednoduše vklepal a já mohla po pár minutách klidně nahodit make-up. 





The Honeyful Snail Mask - Skin79

Mne velmi mile překvapila. Trochu jsem se bála, že bude výživnější než bych potřebovala, ale nakonec to tak zlé nebylo. Naopak šlo o příjemně hydratační masku. Plátýnko bylo trochu větší, ale na pleť se přicuclo a celkem drželo. Sérum mělo jemnou parfemaci, z velké části se do pleti vstřebalo a nezanechalo ji nijak extrémně umaštěnou ani ulepenou. Naopak byla slušně osvěžená až lehce rozjasněná a hlavně hydratovaná, ale ne zbytečně zapláclá. Péče na jedničku a nevadila by mi znovu. 






F.R.I.E.N.D.S x Revolution - Makeup Revolution

Na závěr tu mám čtveřici masek od MUR, které se objevily v kolekci Přátelé. Upřímně jsem od nich nic nečekala, ale velmi příjemně překvapily. Vezmu je takto hromadně, protože nijak zásadní rozdíly mezi nimi nevidím, ale fungovaly skvěle. Plátýnka mají vtipná a vcelku slušně sedící, i když jsou takové podlouhlejší a to i na můj dost úzký obličej :D Sérum z masek nestéká, nacucané jsou akorát - ani moc, ani málo. Po sundání je pak pleť slušně hydratovaná. Pleť se má poté ještě opláchnout, ale upřímně jsem k tomu neviděla důvod.. většina séra byla v pleti vstřebaná a nebyla ulepená ani umaštěná, takže mi to přišlo zbytečné. Udělala jsem to tak u prvních dvou masek a u dalších už ne :D Za mě fajn, byly to příjemné, osvěžující a hydratační kousky.








Tak a to by zase pro dnešek stačilo, ale bez obav, zase určitě nějaké brzy vyzkouším ;)

Máte s některou zkušenosti? Jaké další masky vyzkoušet a jaké baví vás?

6 komentářů:

  1. Masky Holika Holika znám a mám ráda. I pár z Actionu jsem vyzkoušela, ale ty jsou velmi průměrné.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Actionu záleží jak která, musí se fakt celkem vybírat :D Ale zrovna tahle byla vážně fajn a ještě vtipná :D

      Vymazat
  2. Z Action jsem měla jednu masku a nedělala vůbec nic, tak přemýšlím, zda dát ještě šanci. A Action mám nově za barákem, juchů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oujé, tak to bude peněženka plakat :D Ono v Actionu fakt záleží, jsou tam super masky za dvacku, ale pak zas i kupa těch, co za to moc nestojí.. Musí se prostě hrabat a zkoušet :D

      Vymazat
  3. Tentokrát neznám žádnou masku a vlastně ani nevím, kdy jsem na obličeji naposled nějakou měla, ale hlavně že jich mám plný šuplík. Stejný případ jako s tělovými mléky, prostě se k tomu nemůžu dokopat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám teď s maskama bohužel hodně podobně :D U mne celkem neobvyklé, ale fakt jsem ráda, když si stihnu dát masku jednou za dva týdny (například včera přesně ten případ) :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)