středa 4. ledna 2023

Vítej, 2023!

Ahoooj!

Hned na úvod vám chci srdečně popřát to nejlepší do nového roku a vítám vás zase zpátky na mém blogu. Děkuji vám a jsem moc ráda, že jste tu stále se mnou!

Nechápu, jak je to možné, ale další rok jsme nechali za sebou. Byl to náročný rok, nejen pro mne, ale pro celý svět. Tak jen doufejme, že ten nový přinese lepší zítřky. 




Já už se zase snažím dostat do plně funkčního módu, takže diář k ruce, zapsat plány, cíle a předsevzetí. Jak to máte vy? Píšete si, čeho byste chtěli v novém roce dosáhnout? Co zlepšit a na čem zapracovat? Já si to píši, abych si to občas připomněla, když náhodou ze své cesty zabloudím. A na konci roku se nad tím vždy zamýšlím. Člověk míní, život mění, takže ne vždy vše vyjde. Většinou jsem překvapená, občas trochu naštvaná, že něco není, jak jsem plánovala, ale zase aspoň vím, co je třeba vylepšit v dalším roce a na čem je třeba pracovat. Nejedná se o nereálné cíle, spíše jen takové drobnosti, které mi mají pomoci k ještě větší spokojenosti, abych jen nestála na místě. Vloni jsem měla trochu klidnější rok, kdy jsem na sebe tak tvrdá nebyla, letos chci od sebe víc, tak uvidíme za rok. 

Kvůli čemu však píšu a k čemu jsem se chtěla dostat, jsou cíle a plány ohledně blogu. Že je tohle virtuální místo jedním z mých nejoblíbenějších je asi jasné. Už vloni jsem se do toho plánovala trochu více opřít. Přinášet vám spousty novinek a informací, více videí a být celkově trochu aktivnější, což se mi zadařilo jenom napůl, takže doufám, že v tomto roce to půjde líp a nadále se tu budeme (a třeba i častěji) setkávat. Uvidíme.




A na co se můžete těšit?

- spousty a spousty recenzí a článků o kosmetice (několik je jich už samozřejmě v přípravách),

- videa, která bych ráda dávala alespoň 2x měsíčně (i nadále se můžete těšit na Spotřebováno a ráda bych k tomu stíhala i nějaké Oblíbence a občas něco pro zpestření),

- nebudu vás okrádat ani o tipy na knížky, seriály a také bych chtěla časem přidat i další kategorie (zajímaly by vás třeba filmy, oblíbené a vyzkoušené e-shopy, dobroty, věci do domácnosti či něco dalšího?)

- líčení a tipy a triky jak na to,

- a třeba to občas protneme i střípky ze života :)

Také bych ráda s jarem připravila nový vzhled blogu a byla mnohem více aktivnější i na sociálních sítích, takže pokud prahnete po více informacích a novinkách, tak mrkněte na Instagram nebo Facebook. A já jdu tedy plánovat, studovat a pracovat na tom, aby se vám tu i nadále líbilo a my se tu mohli brzy setkat u dalších příspěvků :)

Takže ještě jednou přeji šťastný a úspěšný rok a děkuji, že tu se mnou stále jste! ♥

Dejte mi určitě vědět, jaké články vás baví, co by vás zajímalo a co byste tu chtěli vidět? 

4 komentáře:

  1. Tobě i Tvé rodině jen to nejlepší a nejhezčí do nového roku, ať jste zdraví a šťastní:-) Držím palečky ohledně nových plánů, mě baví Tvůj blog jaký je, Spotřebováno, Nákupy, Oblíbence, recenze, knížky, tipy na seriály a třeba i něco ze života..moc se těším♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za tvoji věrnost a přízeň a vždy milé komentáře! ♥ Těším se, že se budeme setkávat i nadále :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)