neděle 3. dubna 2022

CBD Star: CBD olej proti únavě a nervům

Krásný den vám přeji!

Dnes mám pro vás jeden takový trochu jiný tip. Nebudu lhát a hned na úvod přiznám, že jsem ještě nedávno ani nepřemýšlela o tom, že bych šla do CBD kapek a doufala v účinky.. Ovšem teď jsem neskutečně ráda, že tu CBD kapky mám. Posledních pár týdnů dost bojuji se svojí psychikou. Současná situace ve světě, potlačované určité skutečnosti, neustálý stres a další události nedávno vyústily do hodně špatného psychického rozpoložení, na což navazují i nějaké fyzické potíže. Ale občas mám pocit, že nade mnou někdo drží ochranou ruku a vyslyší moje myšlenky a přání.. V nejvhodnější chvíli mi totiž přišla nabídka od CBD Star, zda nechci vyzkoušet kosmetiku s obsahem konopných olejů. A dorazil i CBD Olej Natural, takže jsem si řekla, proč ne. Teď je ten nejvhodnější čas, kdy do toho jít a najít zase balanc.




Oficiální popis: CBD olej Natural vám pomůže "restartovat" psychický i tělesný potenciál a udržovat ho dlouhodobě v dobré kondici. Vysoce kvalitní směs kanabinoidů, včetně 1000 mg full spectrum CBD, posiluje tělo i mysl a aktivuje přirozené schopnosti organismu potřebné pro zvládání každodenních povinností a udržení psychické pohody. Olej Natural je vhodným produktem pro všechny ty, kteří hledají přirozenou cestu pro posílení organismu a s CBD přicházejí do kontaktu poprvé. Jeho univerzální receptura představuje "zlatý standard" v CBD terapii a je vhodná i pro dlouhodobé používání či kombinování s dalšími produkty určenými pro specifické účely - např. CBD olej DAY, NIGHT či FOCUS.

Použití: Aplikujte jednu dávku (doporučená je dávka 30 mg za den) pod jazyk kdykoliv během dne a nechte působit 30 vteřin. Poté polkněte. Dávka se dá také rozdělit, například 3 x 2 kapky nebo 2 x 3 kapky.




Kdo mne zná, tak ví, že nejsem úplně přívržencem bylinek a ezoterie, ale na druhou stranu do sebe bez vážného důvodu netlačím ani chemii, snažím se tak nějak najít zlatou střední cestu. Často zkouším nejdříve přírodní možnosti a až když to nefunguje, jdu dál. A antidepresiva byly až poslední alternativou při mých potížích. CBD oleje jsou velmi chválené a vyhledávané pro spoustu pozitivních vlastností, ať už na fyzické nebo právě psychické zdraví, takže jsem to musela zkusit. Nebudu rozhodně tvrdit, že mi kapky zázračně pomohly proti každému problému, co mne trápí, ale věřím, že na určité potíže a opětovném nastartování organismu by zásluhu mít mohly. Nebo se dostavil luxusní placebo efekt :D Rozhodně můžu potvrdit zlepšení spaní. Ještě tak dva týdny zpět jsem toho naspala velmi málo a hodně přerušovaným spánkem. Ovšem poslední dny je to vážně mnohem, mnohem lepší. Asi dvakrát se mi stalo, že jsem usnula po pár řádcích knížky a probudila se až ráno. Možná i díky tomu jsem se začala zase cítit psychicky silnější a vyrovnanější, více soustředěná a mohla jsem zase normálně fungovat. Nebo za to můžou taky kapky? Hledání psychické rovnováhy je sice běh na dlouhou trať, ale určitě je to na dobré cestě a já už zase můžu spát, psát, smát se a zase i vcelku normálně žít. Docela vítám i posílení organismu a imunity, protože přeci jenom covid je pořád tady a šance, že ho chytím třeba v práci, tu stále je.. Takže musím říct, že já těm kapkám celkem věřím!

Co se týče oleje samotného, tak vám dorazí s kapátkem, kterým si jej snadno aplikujete přímo pod jazyk. Má žluto-hnědou barvu a musíte se připravit na výraznou a hlavně hořkou chuť. Poprvé jsem z toho byla trochu vyjukaná, až jsem se rozkašlala, ale po dalším a dalším použití mi to vadilo stále méně. Olej seženete v 10 ml balení, což vám při 30 mg denně (= 6 kapek) vydrží přibližně na měsíc. Lahvičku má olej ztmavenou, aby se olej nezkazil, ale i tak ho nenechávejte na přímém sluníčku.





Co tedy říci závěrem? Pokud máte nějaká trápení a nechce se vám hned jít do dryáků jako jsou antidepresiva, léky na spaní, atd., tak tohle by mohla být schůdnější varianta. Já myslím, že když už člověk občas neví kudy kam, za zkoušku nic nedá.. Nebo jo? Stejně tak podpora imunity a nějaký doping těla není od věci.. Mrkněte na stránky CBD Star, kde najdete více info a různé typy olejů. Případně pokud máte problém s oleji, můžete omrknout také formu kapslí..

A co vy a CBD oleje? Máte je vyzkoušené? Či jak bojujete (nejen) s psychickými obtížemi?

*barterová spolupráce s CBD Star

6 komentářů:

  1. Ahoj Klárko, zní to určitě zajímavě, akorát 1300 za produkt, co vydrží měsíc je pro mě teda dost vysoká cena, sama bych si to asi jen tak nekoupila.

    Nicméně děkuji za tip a měj se hezky,
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo! To úplně chápu, není to levná investice. Ale ono do zdraví se občas investovat musí, nedá se nic dělat :) Jinak olejíček vydrží i déle, pokud se bude používat nižší dávka a nebo třeba ne v kuse.. to už je na osobních preferencích a potřebách. Ale jak píšu, já to používala v době, kdy jsem měla celkem problémy, takže jsem nasadila rovnou plnou dávku :D

      Vymazat
  2. Zažívám dost těžké období, už od začátku roku, rozhodně jeden z nejtěžších a nejkomplikovanějších roků, přesto bych to chtěla řešit cestou nejmenšího odporu, protože všichni víme, že antidepresiva a další léky na předpis nejsou jen tak a tohle se mi jeví docela schůdně. Děkuji za tip, rozhodně mi přichází vhod..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač a hlavně moc držím palce, ať je brzy lépe! Letošní rok vypadal tak nadějně, každý vkládal naděje do dvojek.. A ono je to zatím dost šílený :( Snad se dočkáme i těch lepších chvil ♥

      Vymazat
  3. Skodulko, hodně uvažuji nad CBD, přecejenom všude slyším kladné ohlasy, ale neobsahuje to látky, které vám dají ten stav jako když si to zakouříte? To bych úplně nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za pozdní odpověď, nene vůbec, neboj :D Žádné stavy a pocity jako po zhulení :D ;) jenom to co píšu, klidnější nervy, lepší spaní.. :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)