čtvrtek 30. prosince 2021

Kosmetické novinky | Listopad a prosinec 2021

Krásný den vám přeji!

Dlouho jsme tu neměli žádné kosmetické přírůstky a přitom jich opět nebylo za poslední dva měsíce málo! Takže to dnes napravím a představím vám opět hromadu věcí, které jsem doma nashromáždila během listopadu a prosince a samozřejmě nebudou chybět i nějaké ty vánoční kosmetické dárky :)


V listopadu to byla smršť, objednávala jsem několik balíčků s tím, že se jedná o poslední kosmetické nákupy do Vánoc. To jsem víceméně i dodržela. Takže jsem na sebe pyšná! :D Zásoby jsem si udělala dostatečné, jen co je pravda. V prosinci už jsem se pak držela zkrátka. Přírůstky z prosince tu sice mám, ale jedná se především o dárky, ať už od spolupracujících firem, kamarádek nebo rodiny.



Největší počet položek mi přistane v košíku vždycky na Makeup.cz. Tento e-shop je prostě zlo pro milovníky kosmetiky! Desetitisíce položek, spousta zajímavých značek a úplně luxusní ceny. Pro mě je to vážně peklo, protože bych chtěla vše! To, co vidíte na fotce, je vždy jen zlomek toho, co nakonec objednám.. Košík musím vždy několikrát promazávat :D



Intimní gel Ziaja je ověřená klasika, stejně jako kávový peeling v sáčku od Eco Laboratorie. Ten objednávám pokaždé, protože je fakt super. Sprchový olej Tahitian Mornings od On Line Senses a maska na vlasy Fitness Model jsem brala na základě tipu z Instagramu od holek, které tomuto e-shopu také propadly. Dermofuture peeling stál asi čtyřicet kaček, takže musel do košíku taky a Soraya tělové mléko s černou orchidejí jsem měla v merku už nějakou tu chvíli, tak jsem tentokrát neodolala.




V hledáčku jsem měla nějakou dobu i značku Beauty Bar. Hrozně se mi líbí ty obaly (i když až nápadně připomínají Lush), ale taky zajímavé ingredience, vůně, názvy.. prostě je to celé takové ňuňu. Mám tu pleťové peelingy, pak tělový peeling s vánoční vůní Winter Cherry a jednu koupelovou kouli Christmas Tree. Vyzkoušenou mám zatím jenom kouli, která nebyla nic moc, ale brzy se snad dostane na další kousky.




Při každé objednávce přihazuji několik krémů na ruce a nikdy mi žádný doma nevydrží. Vždycky je rozdám dřív než se k nim sama dostanu :D Ale není divu, krémy od Marion jsou prostě roztomilost sama. Tentokrát jsem si je ale uškudlila pro sebe, pomeranč s čokoládou už používám a je moc příjemný! Věřím, že další nebudou o nic horší.




Rozjela jsem se i s pleťovkou. Od značky Beauty Formulas jsem vzala čistící gel s uhlím. Nechybí ani korejská kosmetika - pár plátýnkových masek či čistící pleťová pěna. Beauty Jar ještě jednou, tentokrát oční balzám Sleeping Beauty a oslovila mne i značka FlosLek zejména se svojí levandulovou řadou. 




Za sto kaček jsem neodolala štětcům, ale přiznávám, že ty jsem si mohla odpustit. Jejich kvalita je totiž dost otřesná. Štětiny tvrdé, rukojeti křivě nalepené.. Nic, co bych musela mít doma. Ale zase na nějaké to dokreslování to bude stačit. Pak jsem vzala ještě štětec na barvení, protože to je věc, na kterou vždycky zapomenu a pak při barvení mívám problém. Za pár kaček byl i váleček. Opět provedení nic moc, ale na občasnou masáž obličeje to bude stačit. Z dekorativky jsem pak vzala mono oční stín Hean, který je fakt skvěle pigmentovaný a jsem z něho nadšená jen mi ho moje milované dítko hodilo na zem, takže už jsou z toho spíš pigmenty. Třpytkaté laky Constance Corrall už jsem vám ukazovala na sítích. Jsou to moji oblíbenci a k vánočním nehtům nezbytnost.




A abych nebyla za zlou mámu, objednala jsem Pantátovi aspoň sprchové gely :D Lije to na sebe po litrech, takže musíme nějakou tu zásobu doma mít. 




Další objednávka na sebe nenechala dlouho čekat, tentokrát trochu té dekorativky z Pinkpanda.cz. Opět objednávka zejména kvůli paletkám Forever Flawless. Kromě toho jsem vzala pár masek na obličej od 7th Heaven a jako dárek jsem dostala Black Friday Mystery Bag.




V akci měli podzimní FF paletky Deadly Desire i Into The Night, ale také Batmana z kolekce DC Comics a z letní kolekce Turtle. Chybí mi tak už "jen" novinka Chilled Vibes a z letní ještě Dolphin. A jen doufám, že zas během chvíle nepřibydou další :D




Mystery Bag byl tentokrát fakt hodně povedený! Maska na obličej 7th Heaven, vánoční rozjasňovač Cookie a mini houbičky na make-up od Lovely, balzám na rty Cherry Pie od I♥Revolution a paletka Soft Luxe od Revolution, která se moc povedla.




Nějaké ty listopadové nákupy - limitka Italian Dream od Gabrielly Salvete. Ta paletka je krásná a dokonce se mnou byla u stromečku. Ještě víc jsem si ale oblíbila laky na nehty, které střídám skoro pořád. Vzala jsem i rtěnku, ale ta je taková voskovější. Pak tu mám mono stíny od Catrice, které jsou naprosto dokonalé! Už jsem vám o nich psala tady. Pokud sháníte krásně lesklé, metalické barvy s dokonalou pigmentací, tak tady jsou. Do sbírky mi přistál i další odstín šestnáctihodinovky od Dermacolu. Je to odstín 33 z kolekce k 55. výročí značky. Je hodně podobný mému oblíbenému odstínu č. 12, jen je trochu víc do růžova, ale drží stejně, ne-li líp.




V listopadu byl jako dárek k časopisu ELLE tělový krém od Rituals. Já doufala, že u obalu najdu Karmu, ale místo toho jsem tam našla Sakuru. Ne že bych neměla radost, ale Sakuru už znám důvěrně a trochu jsem chtěla zase jinou parfemaci :D 




*Začátkem prosince mi přišel krásný vánoční balíček od Yves Rocher, který obsahoval několik produktů z letošních limitek. Sladká ostružina (fialová kolekce) je hodně sladká a celkem mi připomíná loňskou kolekci Půlnoční plody, takže pokud ta se vám líbila, nebudete zklamaní ani z této :) Oranžová je potom Pomeranč v čokoládě, která se stala mojí oblíbenou. Je to věrohodná vůně, jak jen může pomeranč v čokoládě být. V obou kolekcích naleznete sprchové gely, mýdla, balzámy na rty, desinfekční gely, sprchové peelingy či svíčky. V balíčku jsem našla ještě balzám na ruce z kolekce Karité, který si moje ruce už s radostí užívají. Je naprosto skvělý! Je výživný, ale zároveň zbytečně nemastí ruce a ta jemná vůně je úžasná. 




Prosincové nákupy z drogérky byly fakt jen drobnosti. Batiste Love is love byl/je v DMku ve výprodeji za 65Kč, tak jsem ho vzala do zásoby samozřejmě. Jak kdybych jich doma neměla už pět :D Laky na vlasy Taft jsou mojí stálicí už hromady let (no vidíte, taky jsem je mohla zařadit do kosmetických grálů!), takže taky zásobička.




Vánoční dárečky od kamarádky a mimo jiné tahle kosmetická čtyřka. Se sprchovými gely Isana nemám moc velké zkušenosti, takže už se těším, až vyzkouším tenhle Oil&Care s jemnou olejovou parfemací. Malinová pralina je pudr do koupele, který dokonale voní! Takže už se těším, až si zas udělám čas na pořádnou vanu. Maska na obličej od Eveline se nikdy neztratí. Ohromnou radost mám z čistícího pleťového gelu CeraVe. O této značce se poslední dobou hodně mluví, takže jsem zvědavá, jak mi sedne.



*Dalším přírůstkem je tento krásný dáreček od e-shopu Elnino.cz. Davidoff je pro mě jistotou, co se pánských parfémů týče, ale už jsem nějakou dobu pokukovala i po těch dámských. Tušila jsem, že to bude přesně podle mého gusta - svěží vůně, trochu kořenitá lehce do pánského stylu. A taky že jo. Dámská Cool Water je přesně to, čím se chci v létě vonět! Už se těším na příští rok! Děkuji Elnino za krásný dárek!



No a nesmí chybět nějaké ty dárky, které byly přímo pod stromečkem.. Našla jsem tam toho víc. Mamka mne opět zásobila spoustou produktů od Oriflame, které já mám ráda. Zejména jejich tělovou péči můžu. A nesmí samozřejmě chybět zázračné vajíčko Tender Care! To dostávám pod stromeček už řadu let, stává se z toho pomalu tradice. Tentokrát tu mám zelenou verzi s mentolem.


Oriflame ještě jednou, tentokrát jejich letošní vánoční limitka Cozy by the Fireplace. Kdo jiný může být tváří vánoční limitky než pan Perníček? :) Najdete v ní krém na ruce, pěnu do koupele a tuhé mýdlo a užívat si můžete vůni vanilky a skořice. Mají ji moc povedenou a už se těším, až si ji užiju! 


Vánoční dárky do třetice, tentokrát něco dokonalého. Od ségry jsem dostala koupelový olej Kneipp. Tyhle olejíčky jsou úžasné a už se těším, až si ho užiju! Hlavním skvostem je však moje vysněná vůně Trésor Midnight Rose od Lancome, kterou jsem dostala od manžela. To je prosím pěkně můj vysněný parfém už tak od dvaceti let! Netuším, kde to manžel zjistil, ale udělal mi neskutečnou radost! 

Tak a to je všechno, přátelé. Pokud jste to dočetli až sem, tak vám opravdu gratuluji! :D Chtěla jsem přiložit i nějaké další nekosmetické přírůstky, ale to byste tu strávili Silvestra, takže tohle bohatě stačí. Sledujte kdyžtak Instagram, kde se toho objevuje víc :)

A dejte mi vědět, co pěkného jste si v poslední době pořídili vy a co jste našli pod stromečkem?

8 komentářů:

  1. Ty ses zas rozšoupla :D Na makeup.cz jsem kupovala jednou a to převážně dárečky, ale až budu potřebovat doplnit masky, mám to v plánu tam :D A parfém Midnight Rose miluji.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tam se masky doplňují jedna báseň :D Já už tam teda doplňuju snad všechno, tam to skáče do košíku samo :D Midnight Rose je krásný, jsem ráda, že ho konečně mám :)

      Vymazat
  2. Teda, ale to jsou nádherné nákupy/novinky a že jich je:-D O makeup.cz raději nemluvit, nevím, jestli to pro mě není spíš prokletí, mohla bych tam objednávat každý týden:-D
    Pod stromečkem to byla hlavně kosmetika, svíčky, ponožky, spodní prádlo a taky poukázky a peníze, takže další dárečky si vyberu ještě dodatečně. A tím bude prostor pro kosmetické zásoby vyčerpán, takže to už mě snad donutí nic nekupovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si říkám, že už se musím krotit a pak se zas něco objeví :D Ať už je to makeup.cz nebo Elnino a jejich výprodeje (objednávka na cestě :D) a nebo povánoční výprodeje v Sephoře (to už mám taky doma :D).. Takže můžu slíbit, že v lednu tu bude další nálož :D

      Vymazat
  3. Wau to sú poriadne nákupy a mnoho zaujimavých kuskov z kozmetiky a krásne darčeky, ja som tiež dostala od kneipp kazetu už sa teším ešte som od tejto značky nič neskúšala :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)