středa 17. listopadu 2021

Tip na vánoční dárek: Hodinky

Krásný den vám přeji!

Tak je to tady! Vánoce se nezadržitelně blíží. Čas neskutečně letí, a tak je fajn si ho ohlídat, proto já téměř nedávám hodinky z ruky. A co vy? 


Já jsem jejich milovník už od základky. To víte, ve škole jsem musela poctivě sledovat čas, abych věděla, kolik zbývá do zvonění :D A tahle láska mi zůstala dodnes. Tedy ne že bych sledovala kolik zbývá do konce hodiny, ale spíš sleduji, jak solidně nestíhám všechno, co potřebuji. Jednoduše hodinky nosím pořád a všude. 


V dnešní době spousta lidí dává přednost telefonu a náramkové hodinky jsou tak trochu upozaděny, ale já se přiznám, že mě jaksi nebaví tahat pořád po kapsách velký a těžký telefon a daleko radši nasadím hodinky, které mi nejen rychleji poslouží, ale také dobře vypadají. Jednoduše mám pro ně slabost, je to pro mě skvělý módní doplněk a každou chvíli si pořizuji nějaké další. Letos jsem měla to štěstí, že mi přibyly do sbírky rovnou dvoje! Jedny jsem si koupila na jaře k narozkám a nyní tu mám další a to rovnou mé vysněné od značky Festina. Jupí! No a jelikož hodinky nedává z ruky ani manžel, tak mám vyřešený i dárek pro něho. Takže pokud znáte někoho, komu by udělaly kvalitní hodinky radost, doporučuji mrknout na Helveti.cz, kde jich najdete opravdu spoustu, dámské hodinky i pánské, všech možných značek a druhů. Nechybí zmíněná Festina, Casio nebo krásné a elegantní Boccia. Hodinky vám přijdou zabalené v originální krabičce, jsou již seřízené, nechybí záruka a u hodinek skladem máte doručení do druhého dne. A jako bonus poštovné zdarma!


Co vy a hodinky? Nosíte je nebo sledujete čas na telefonu? A jste fanoušky tradičních nebo chytrých digi hodinek?

*barterová spolupráce s Helveti.cz

6 komentářů:

  1. Přiznám se, že jedu na vlně chytrých hodinek, trošku se tím motivuji k pohybu a pomáhají mi zůstat v kondici. Ale tyhle vypadají moc hezky, tak elegantně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o nich taky přemýšlela, ale pořád mám ráda spíš klasiku a trochu se bojím, jak by mě ty hodinky pořád honily :D :D

      Vymazat
  2. Sú super. Krásne minimalistické, to sa mi páči. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)